Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 1529233 kertaa)

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #12840 : Huhtikuu 30, 2025, 00:51:02 »
^ Tämä temppelihupakko taisi olla hiukan kinkympi. Mikäli turskan lisäksi on kuvattu välineistöä.
”Jos käyttää sulkaa, se on sensuellia. Jos käyttää koko lintua, se on pervoa.”
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Iivana Puupallo

• BANNATTU
  • Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #12841 : Huhtikuu 30, 2025, 01:56:53 »
Ei taideta ikinä saada täyttä selvyyttä..mutta aika kovaa settiä ollut tarjolla muinaisina aikoina..

Antiikin lähteissä (Herodotos ja Thukydides) on mainintoja temppeliprostituutiosta.

Babylonissa jokaisen naisen täytyi kerran elämänsä aikana mennä Ištarin temppeliin ja harrastaa siellä seksiä vieraan miehen kanssa. Tätä pidettiin vieraanvaraisuuteen verrattavana palveluksena ja siitä oli määrätty symbolinen maksu..

Aika erikoista etten sanoisi! 😅

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (10)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #12842 : Huhtikuu 30, 2025, 02:25:33 »
^ Kävin Pompeijissa pari vuotta sitten, loved it. Siellä oli mm. kylpylän seinässä maalattuna irstauksia, paljon falloksia ja hyvin säilyneenä myös ilotalo. Eniten mieleen jäi bordellin seinään kirjoitettu asiakkaan valitus, että sai siitä paikasta parikin seksitautia. Seksisaitti n. 79 jaa 🤣

Eli vastauksena kysymykseen: tänään mietin Pompeijia. Mutta kukapa nyt ei jotain Rooman valtakuntaan liittyvää pohtisi yön pimeinä tunteina
La 10.5. Tampereella Annia tai AA-kerhoa

Now let your lovin' flow real sweet and slow 🍓

Poissa Iivana Puupallo

• BANNATTU
  • Full Member
« Vastaus #12843 : Huhtikuu 30, 2025, 03:06:21 »
Kiva kuulla että muitakin kiinnostaa tällainen muinaishistoria! Kävin tuolla itsekin mutta siitä on jo pitkä aika ja tuota kirjoitusta ei ollut silloin näkyvissä.. tai sitten en vain huomannut. Bordelli kyllä oli jo silloin näkyvillä.. Tuotahan kaivetaan koko ajan lisää esiin niin pitäisi käydä kyllä uudestaan!

Luojan kiitos saitilla ei tarttuneista taudeista juuri haastella.. Ollaan siis kuitenkin hieman edistytty, kondomihan oli muinaisaikana tehty vaikkapa eläimen suolesta..😅

Pompeiji on aika pitkä harppaus muuten noista Mesopotamian tai Babylonian ajoista eli sellainen kolme vuosituhatta..🫣

Huh..Aika se vain juoksee..

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #12844 : Huhtikuu 30, 2025, 04:23:27 »

Tangokuningas Marko Lämsän äkillinen kuolema..itsemurha?
miten kuuluu viidakon laki?

Poissa Kapu

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #12845 : Huhtikuu 30, 2025, 09:08:09 »
Mietin, osaavatko kaikki jo antaa palautetta täällä. Puhelin laitetaan vaakatasoon ja painetaan: "Anna palautetta". Kirjoitetaan lyhyesti jotain ja lähetetään.

Paluupostina myöhemmin voi saada mainetta, tai sitten ei. Ilman omaa lähettelyä vihreitä palloja tuskin kertyy.
Osa porukasta ei halua vihreitä neliöitä keräillä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #12846 : Huhtikuu 30, 2025, 10:44:45 »
^ Teknisesti osaan antaa, käytännössä en :D Nakkisormeni kun pistää niin usein vahingossa maineviestin matkaan kesken laus
La 10.5. Tampereella Annia tai AA-kerhoa

Now let your lovin' flow real sweet and slow 🍓

Poissa Tulli

• Full Member
« Vastaus #12847 : Huhtikuu 30, 2025, 16:00:17 »
Mietin että pitäisikö juhlia vappua vai olla ihan rauhakseen kotona 🤔
Tissit 😍

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12848 : Huhtikuu 30, 2025, 16:19:38 »
^ Juhlia vappua parhaassa seurassa eli yksin kotona. :headbang:
Mut on velvotettu kaverille rillailemaan ja voittamaan typeriä palkintoja typeristä kisailuista. Nyt ei millään viittis lähteä, joten roikun saitilla ja teen vähän töitä. Kun kuitenkin vetkuttelun jälkeen menen, niin huomaan viihtyväni hyvin. Mutta se lähteminen.
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Tulli

• Full Member
« Vastaus #12849 : Huhtikuu 30, 2025, 21:49:54 »
Mietin että pitäisikö juhlia vappua vai olla ihan rauhakseen kotona 🤔

No päädyn kuitenkin juhlimaan 😅
Hyviä vappuja kaikille 🎉
Tissit 😍

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
« Vastaus #12850 : Toukokuu 02, 2025, 22:17:07 »
Tänään olin saunomassa ystävieni kanssa. Isossa saunassa mihin mahtuisi helposti parikymmentäkin ihmistä lauteille, mutta meitä ei kuitenkaan ollut niin paljon, eli oli väljää lauteilla. Huomasin katsovani kahden naispuolisen ystäväni vartaloita ihan eri silmillä kuin ennen ja punastuin kun tajusin miettiväni miten jumalattoman seksikkäitä mahamakkarat mun silmissä oli. Siis kun nainen, jonka kehossa on vähän pyöreyttä, istuu saunan lauteilla niin, että toinen jalka on koukussa lauteella ja sivusta katsottuna kylkeen tulee pari pientä makkaraa ja ne yhdistettynä pepun ja lantion kaareen on vaan jotain käsittämättömän kuumaa mun mielestä.

Se mitä tässä mietin, on se että miksi häpeilen omassa vartalossani juuri niitä asioita mitä pidän hirveän seksikkäänä muissa naisissa?

Mietin myös, että jatkossa mun lienee turvallisempaa saunoa ihan vaan miesten kanssa 🤣.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 02, 2025, 22:22:03 kirjoittanut AnnaB »
🍰 Keikkakiertue Annin kanssa päättyy Tampereelle 9.-10.5.🍰

Paikalla Tunnustautuja

• Hero Member
« Vastaus #12851 : Toukokuu 02, 2025, 22:22:02 »
Tänään olin saunomassa ystävieni kanssa. Isossa saunassa mihin mahtuisi helposti parikymmentäkin ihmistä lauteille, mutta meitä ei kuitenkaan ollut niin paljon, eli oli väljää lauteilla. Huomasin katsovani kahden naispuolisen ystäväni vartaloita ihan eri silmillä kuin ennen ja punastuin kun tajusin miettiväni miten jumalattoman seksikkäitä mahamakkarat mun silmissä oli. Siis kun nainen, jonka kehossa on vähän pyöreyttä, istuu saunan lauteilla niin, että toinen jalka on koukussa lauteella ja sivusta katsottuna kylkeen tulee pari pientä makkaraa ja ne yhdistettynä pepun ja lantion kaareen on vaan jotain käsittämättömän kuumaa mun mielestä.

Se mitä tässä mietin, on se että miksi häpeilen omassa vartalossani juuri niitä asioita mitä pidän hirveän seksikkäänä muissa naisissa?

Mietin myös, että jatkossa mun lienee turvallisempaa sanoa ihan vaan miesten kanssa 🤣.

Vähän alkoi jo ajatuskin nostattamaan pientä saunahikeä pintaan😇

Poissa jan#91

• Sr. Member
« Vastaus #12852 : Toukokuu 02, 2025, 22:36:57 »

Mietin myös, että jatkossa mun lienee turvallisempaa sanoa ihan vaan miesten kanssa 🤣.

Vähän alkoi jo ajatuskin nostattamaan pientä saunahikeä pintaan😇
Nostattaa vähän muutakin kuin hikeä pintaan 🤭

Poissa Hupi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #12853 : Toukokuu 02, 2025, 22:42:00 »

Mietin myös, että jatkossa mun lienee turvallisempaa saunoa ihan vaan miesten kanssa 🤣.

Mmmmmm... Tervetuloa saunotteleen🥵

Joo toi onkin mielenkiintoista että monesti jokapaikassa näytetään pienen pieniä "pikinipeipejäää" ja myönnän että näyttää kyllä kuvissa hyvältä, mutta itse ainakin koen monen erilaiset vartalot seksikkäiksi jopa ne pakolliset makkarat jotka jokatapauksessa kaikille ilmaantuu kun istuu polvet ylhäällä vaikka olisikin laiha.

Ja omaan makuun kyllä ehdottomasti kauneimmilla naisilla on muotoja sopivasti ja hieman jotain mistä pitää kiinni. Koska.... niin, en tiedä.. niin se vaan on :inlove:

Noh jokaisella makunsa ja ihanaa että on erilaisia kehoja ja ihmisiä niin meille kaikille löytyy omaan mieltymykseen sopiva.
 :inlove:
Vaikka sormeen koskee voin silti koittaa.

Poissa Happis

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #12854 : eilen kello 11:21:37 »
Hiukan tässä jo juhannuskalenteria ootellaan...🤤🤤
Mietin tässä, että onko kalenteri tulossa? Ja ei, tämä ei ollut ilmoittautuminen puuhamieheksi. Ainakin yhdellä kuvalla lupaan kuitenkin taas osallistua 😉
Pikku-H

Paikalla Arimani

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12855 : eilen kello 12:16:41 »
On todella mukavaa kun naapuri on sikafarmari. Possunlihaa saa edukkaasti :weightlifting:

Poissa Komistus

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #12856 : eilen kello 13:42:44 »
On todella mukavaa kun naapuri on sikafarmari. Possunlihaa saa edukkaasti :weightlifting:

Ja se ihana haju…😍😍😍😅

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
« Vastaus #12857 : eilen kello 16:40:18 »
Ihanko oikea gootti vai feikki?
Is she really going out with him?

Poissa Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #12858 : eilen kello 16:51:47 »
Ja eikös tuo goottijuttukin ollut yhdessä vaiheessa vähän valtavirtaa? Ainakin sen Lordin aikoihin.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Paikalla Arimani

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12859 : eilen kello 17:17:51 »

Ja se ihana haju…😍😍😍😅
Paska haisee omassa pihapiirissäkinsen verran monta nautaa on navetassa.