Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 988912 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6940 : Joulukuu 01, 2021, 20:45:38 »
Miten tässä nyt näin kävi? Me nukutaan ainakin tämä yö Raulin kanssa tässä  :'( Tämä kaikki sai alkunsa siitä kun sanoin eilen että mulla ei ole puhtaita kalsareita  :laught:
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 01, 2021, 20:50:43 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6941 : Joulukuu 01, 2021, 21:01:38 »
Miten tässä nyt näin kävi? Me nukutaan ainakin tämä yö Raulin kanssa tässä  :'( Tämä kaikki sai alkunsa siitä kun sanoin eilen että mulla ei ole puhtaita kalsareita  :laught:

No hei. Ainakii sulla on pleikka

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6843
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6942 : Joulukuu 01, 2021, 21:10:36 »
Miten tässä nyt näin kävi? Me nukutaan ainakin tämä yö Raulin kanssa tässä  :'( Tämä kaikki sai alkunsa siitä kun sanoin eilen että mulla ei ole puhtaita kalsareita  :laught:

No hei. Ainakii sulla on pleikka

Pleikka + Rauli + Votkoo, mitä mies voi tarvita lisää?
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 33 )

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6943 : Joulukuu 01, 2021, 21:12:53 »
Juu, katsellaan Raulin kanssa juutuupia - https://www.youtube.com/watch?v=-uCgoy_ZdYs votkoo ei voi ketoosilifti ottaa. Mutta tässähän tämä ilta menee.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 01, 2021, 21:19:29 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6944 : Joulukuu 01, 2021, 21:28:42 »
Miten tässä nyt näin kävi? Me nukutaan ainakin tämä yö Raulin kanssa tässä  :'( Tämä kaikki sai alkunsa siitä kun sanoin eilen että mulla ei ole puhtaita kalsareita  :laught:
Onneksi on pleikka, nuuskaa ja viinapullo patjojen välissä  :o ;D
Kannattaa miettiä todella tarkkaan mitä sanoo ja varsinkin mitä tekee  :weightlifting:
Huomenna käyt ostamassa kukkia ja suklaarasian ja yritätte olla Raulin kanssa anteeksipyytävän näköisiä 👍

Ensi kerralla tiedät miten pyykkiä pestään 👍
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6945 : Joulukuu 01, 2021, 21:48:40 »
Juu, katsellaan Raulin kanssa juutuupia - https://www.youtube.com/watch?v=-uCgoy_ZdYs votkoo ei voi ketoosilifti ottaa. Mutta tässähän tämä ilta menee.

En jaksa lukea mitä on tapahtunut (ei se varmaan ollut mitään tärkeetä), mutta miksei ketoosilla voi ottaa votkoo (tää on tärkeetä)?
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6946 : Joulukuu 01, 2021, 21:51:05 »
Juu, katsellaan Raulin kanssa juutuupia - https://www.youtube.com/watch?v=-uCgoy_ZdYs votkoo ei voi ketoosilifti ottaa. Mutta tässähän tämä ilta menee.

En jaksa lukea mitä on tapahtunut (ei se varmaan ollut mitään tärkeetä), mutta miksei ketoosilla voi ottaa votkoo (tää on tärkeetä)?
KIITOS!!!! Katsoin hiilarit. Yö on pelastettu!
Why so fragile?

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6947 : Joulukuu 01, 2021, 22:05:25 »
Liftille vois todeta muutamassa parisuhteessa pyykkiä pesseenä, että toi virhe tarvii tehdä vain kerran kussakin suhteessa. Joko akka lähtee tai se pesee itse pyykit ton jälkeen :D

Ja ketoosissa viinan vetoon liittyy se riski, että verensokeri tippuu haitallisen alas ja viinasta tulee rähinäviinaa. Riippuu toki yksilöstä, mutta on tota ainetta jo viidellä eri vuosikymmenellä tullut käytettyä ja kaikenlaista nähtyä ja koettua…

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6948 : Joulukuu 01, 2021, 22:08:50 »
Miten vaikeaa joillekin on hyväksyä oikeuteni valita asiakkaani, millä tahansa syyllä.

Jos viestintä, tai toiveet tapaamisen kulusta ei mua miellytä - ilmoitan ystävällisesti, etten nyt ole valitettavasti etsimäsi palveluntarjoaja, niin miksi pitää jäädä mussuttamaan - ja jopa syyttämään nihkeydestä. :D

Mun ei tietääkseni tarvitse nauttia, mistään kummallisuuksista töissä. Vapaa-aika on sitä varten? :D

+ mietin myös, että nyt kun mulla on menossa jokin valituskausi, niin ajatteletteko nyt että oon ihan nihkee ihminen:D En oikeasti ole negatiivinen ihminen, joskus vain ärsyttää  :whipping:  :inlove: :headbang:
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 01, 2021, 22:10:37 kirjoittanut SonjaSisu »
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6949 : Joulukuu 01, 2021, 22:12:02 »
Liftille vois todeta muutamassa parisuhteessa pyykkiä pesseenä, että toi virhe tarvii tehdä vain kerran kussakin suhteessa. Joko akka lähtee tai se pesee itse pyykit ton jälkeen :D

Ja ketoosissa viinan vetoon liittyy se riski, että verensokeri tippuu haitallisen alas ja viinasta tulee rähinäviinaa. Riippuu toki yksilöstä, mutta on tota ainetta jo viidellä eri vuosikymmenellä tullut käytettyä ja kaikenlaista nähtyä ja koettua…
Itseasiassa nyt mä muistin miksi en voi juoda votkoo. Eli korkki kiinni. Sinänsä ei ketoosiin liity mutta niin kauan kuin kehossa on energiaa alkoholista, keho polttaa vain sitä. Jos vedän tässä nyt pullon votkoo niin menee aika monta tuntia ennen kuin alkaa rasvanpoltto.
Why so fragile?

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6950 : Joulukuu 01, 2021, 22:15:39 »
^ Toi on totta. Moneen kertaan laihduttaneena ja lihoneena kovasti tuttua itellenikin.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6951 : Joulukuu 01, 2021, 22:28:32 »
Liftille vois todeta muutamassa parisuhteessa pyykkiä pesseenä, että toi virhe tarvii tehdä vain kerran kussakin suhteessa. Joko akka lähtee tai se pesee itse pyykit ton jälkeen :D

Ja ketoosissa viinan vetoon liittyy se riski, että verensokeri tippuu haitallisen alas ja viinasta tulee rähinäviinaa. Riippuu toki yksilöstä, mutta on tota ainetta jo viidellä eri vuosikymmenellä tullut käytettyä ja kaikenlaista nähtyä ja koettua…
Itseasiassa nyt mä muistin miksi en voi juoda votkoo. Eli korkki kiinni. Sinänsä ei ketoosiin liity mutta niin kauan kuin kehossa on energiaa alkoholista, keho polttaa vain sitä. Jos vedän tässä nyt pullon votkoo niin menee aika monta tuntia ennen kuin alkaa rasvanpoltto.

Aa ok! No mut tää oli hyvä selvittää ettei vaan vahingossa jää votkat juomatta.  ;D

Miten vaikeaa joillekin on hyväksyä oikeuteni valita asiakkaani, millä tahansa syyllä.

Jos viestintä, tai toiveet tapaamisen kulusta ei mua miellytä - ilmoitan ystävällisesti, etten nyt ole valitettavasti etsimäsi palveluntarjoaja, niin miksi pitää jäädä mussuttamaan - ja jopa syyttämään nihkeydestä. :D

Kuulostaa tutulta. Mietin myös et millaisenkohan noi kuvittelisi tapaamisen sitten olevan kauheen väännön jälkeen...  :laught:
Kuka ylipäätään haluaa enää sen jälkeen tapaamista kun toinen todennut ettei siitä tuu sellaista kuin toivottu. ::)

Mutta joo, palveluntarjoajille ei kannata heittäytyä hankalaksi jos meinaa saada edes rahalla. ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6952 : Joulukuu 01, 2021, 22:30:19 »
^ Toi on totta. Moneen kertaan laihduttaneena ja lihoneena kovasti tuttua itellenikin.
Nuuska huuleen, kissa kainaloon ja unta palloon. Huomenna voi vaikka pestä heti aamutuimaan pyykkiä  :laught:
Kauniita unia - https://www.youtube.com/watch?v=h-Ky35BU82M    :wanker:
Why so fragile?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6953 : Joulukuu 01, 2021, 22:34:12 »
^ Toi on totta. Moneen kertaan laihduttaneena ja lihoneena kovasti tuttua itellenikin.
Nuuska huuleen, kissa kainaloon ja unta palloon. Huomenna voi vaikka pestä heti aamutuimaan pyykkiä  :laught:
Kauniita unia - https://www.youtube.com/watch?v=h-Ky35BU82M    :wanker:

Ota nuuska pois ennen kuin unta palloon.
Kauniita unia!
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6954 : Joulukuu 01, 2021, 22:59:56 »

Kuulostaa tutulta. Mietin myös et millaisenkohan noi kuvittelisi tapaamisen sitten olevan kauheen väännön jälkeen...  :laught:
Kuka ylipäätään haluaa enää sen jälkeen tapaamista kun toinen todennut ettei siitä tuu sellaista kuin toivottu. ::)

Mutta joo, palveluntarjoajille ei kannata heittäytyä hankalaksi jos meinaa saada edes rahalla. ;D

Niinpä... ainakin itse luulisin että tapaamisesta vaan jäisi paha mieli molemmille. Tuossakin ajattelen asiakkaan parasta - en halua että hän maksaa mulle, jos tiedän etten kykene palvelemaan hänen haluamallaan tavalla. Mietin, miksei asiakkaat osaa olla siitä "kiitollisia", että en lupaile jotain mitä ei olekaan saatavilla ja siten huijaa. Mähän yritän siinäkin palvella parhaani mukaan  :sheep:

Teet niin tai näin ni aina väärin  :stiletto: :laught:
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6955 : Joulukuu 01, 2021, 23:22:02 »
Mutta joo, palveluntarjoajille ei kannata heittäytyä hankalaksi jos meinaa saada edes rahalla. ;D

Sorry kun irrotan tämän nyt vähän asiayhteydestään, mutta näin asiakasnäkökulmasta totean, että huorat on vähän niinkuin Stadin sporat. Niiden perään ei kannata huitoa eikä itkeä. Niitä tulee aina lisää, ja useimmiten uusien mallien ominaisuudet on paremmat kuin vanhojen ;D

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6956 : Joulukuu 01, 2021, 23:33:01 »
Mutta joo, palveluntarjoajille ei kannata heittäytyä hankalaksi jos meinaa saada edes rahalla. ;D

Sorry kun irrotan tämän nyt vähän asiayhteydestään, mutta näin asiakasnäkökulmasta totean, että huorat on vähän niinkuin Stadin sporat. Niiden perään ei kannata huitoa eikä itkeä. Niitä tulee aina lisää, ja useimmiten uusien mallien ominaisuudet on paremmat kuin vanhojen ;D

No hei todellakin! Totahan tässä just ihmetellään miksi sit niin monet jää huitomaan ja itkemään, ja vielä vanhojen mallien perään!  ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6843
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6957 : Joulukuu 01, 2021, 23:48:10 »
Mutta joo, palveluntarjoajille ei kannata heittäytyä hankalaksi jos meinaa saada edes rahalla. ;D

Sorry kun irrotan tämän nyt vähän asiayhteydestään, mutta näin asiakasnäkökulmasta totean, että huorat on vähän niinkuin Stadin sporat. Niiden perään ei kannata huitoa eikä itkeä. Niitä tulee aina lisää, ja useimmiten uusien mallien ominaisuudet on paremmat kuin vanhojen ;D

No hei todellakin! Totahan tässä just ihmetellään miksi sit niin monet jää huitomaan ja itkemään, ja vielä vanhojen mallien perään!  ;D

Samaa mieltä, että perään ei kannata itkeä eli muut jutut hoidetaan siviilissä  :drinking:

Kuitenkin ainahan se ihmismieli on semmoinen, että jostain tykkää enemmän kuin toisesta  :inlove: Mutta eipä ole tullut kenenkään perään itkettyä, mutta hyviä hetkiä on vietetty monen kanssa.

Mut hei se hyvä fiilis  :inlove: molemmilla  :inlove:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 33 )

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6958 : Joulukuu 02, 2021, 07:30:22 »
Mutta joo, palveluntarjoajille ei kannata heittäytyä hankalaksi jos meinaa saada edes rahalla. ;D

Sorry kun irrotan tämän nyt vähän asiayhteydestään, mutta näin asiakasnäkökulmasta totean, että huorat on vähän niinkuin Stadin sporat. Niiden perään ei kannata huitoa eikä itkeä. Niitä tulee aina lisää, ja useimmiten uusien mallien ominaisuudet on paremmat kuin vanhojen ;D

No hei todellakin! Totahan tässä just ihmetellään miksi sit niin monet jää huitomaan ja itkemään, ja vielä vanhojen mallien perään!  ;D
hmmmmmm....kolme kertaa elämässäni olen tavannut niin hyvän huoran että tuli käytyä useamman kerran. sellaisen perää voi jo vähän huitoa  :whipping:
Why so fragile?

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6959 : Joulukuu 02, 2021, 10:08:01 »
Kun Ina Niiniketo oli uransa alussa, kollegat jopa huorittelivat häntä – Nyt tähtiravintoloissa uraa tekevä keittiömestari kertoo, millaisia myrkyllisiä asenteita kätkeytyy alalle

Tukholman tähtikeittiöissä vuosia työskennellyt Ina Niiniketo on uuden helsinkiläisravintolan Sikke’sin keittiömestari. Hänellä on rohkeutta puhua suoraan ravintola-alan työpaikkakiusaamisesta. Niiniketo on itse kokenut, miltä vähättely sukupuolen takia tuntuu.

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000008413686.html

Jotenkin tuntuu, että koko ravintola-ala on läpimätä.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-