Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 970648 kertaa)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6340 : Lokakuu 16, 2021, 08:54:11 »
^
Cree Indian Prophecy.
Se vaan, ettei se ollut setämies vaan valkoinen mies.
Lainauksesi on siis vanhasta Cree intiaanien ennustuksesta.
Kirjoitusten lainailu eri tahoilta ja niiden esittäminen ilman viitettä lainausta on aina ollut tämän tavaramerkki. Kerran taisi selitykseksi sanoa, että tämä kirjoittelee monilla foorumeilla ja yhteyksisissä. Niinpä lainatulta näyttävät kirjoitukset olisivat alunperin tämän - joten Saimaan miehellä saattaa olla cree-taustaa 😅😅 Itse epäilen kuitenkin törkeää kulttuurin omimista 😤
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6341 : Lokakuu 16, 2021, 09:26:27 »
Aika montaakin asiaa tällä hetkellä.

1) Asiakkaiden aggressioita ja sitä miksi ne purkautuu viattomaan palveluntarjoajaan.
2) Sitä, että miten asiakkaalle voi olla ylitsepääsemättömän vaikeaa saada 150e käteistä, jolla maksaa palvelu, mutta silti mikään muu ehdotettu maksutapa ei myöskään käy.
3) se, miksi asiakas ensin itse on täysin tavoittamattomissa ja sen jälkeen syyttää ohareista.
4) Missä on lähin alko!

Missä on lähin Alko. 😂. Oikeesti?

Mulla ei ole koskaan urani aikana ollut näitä tapauksia. Sen sijaan muita yllättäviä jotka laittaa miettimään.
- puhelimessa sovittiin hinnat. Ovella asiakas näyttää valuuttaa ja sanoo, ei ole enempää. Saako tällä jotain.
- oveltakääntyjä. Mitä iloa asiakas luulee saavansa kun tulee ovelle, katsoo minua ja sanoo: täällä mä olenkin jo käynyt. (tekosyy)

Melko harvoin kuitenkin näitä sattuu. Miehillä on ihan liian paljon aikaa olla netissä. Ottaisivat vaikka kirjan käteen ja käyttäisivät ylimääräiset ajat lukemiseen. Voisivat jopa oppia jotain hyvästä käytöksestä.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6342 : Lokakuu 16, 2021, 10:09:36 »
^
Cree Indian Prophecy.
Se vaan, ettei se ollut setämies vaan valkoinen mies.
Lainauksesi on siis vanhasta Cree intiaanien ennustuksesta.

Kirjoitusten lainailu eri tahoilta ja niiden esittäminen ilman viitettä lainausta on aina ollut tämän tavaramerkki. Kerran taisi selitykseksi sanoa, että tämä kirjoittelee monilla foorumeilla ja yhteyksisissä. Niinpä lainatulta näyttävät kirjoitukset olisivat alunperin tämän - joten Saimaan miehellä saattaa olla cree-taustaa
Sieluni silmin näen hänet istumassa kusenpolttamassa nojatuolissaan, intiaanisulkahattu päässä ja rauhanpiipusta tietysti pössyja hiljakseen imiessään kehittelevän näitä hänen kuolemattomia ajatuksiaan.  ;D

Tai no, oikeastihan intiaanit polttivat sotapiippua, mutta ei anneta faktojen pilata tarinaa rauhaa rakastavista intiaanivassareista.

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000002638708.html
Perfektionisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6343 : Lokakuu 16, 2021, 10:14:17 »
Sukulaisia. Vaari "pääsee" ihan ruokapalkalla väliseinät rakentamaan. Jippii. Ja kun sovittiin että ysiltä, niin peruin omat asiakkaani. No se aika muuttui. Eli menetin mukavasti rahaa.

Mut hei, tänään saan kuiteskii parin euron roiskeläpän ja vettä millä huuhtoa sen alas. Jippii.

Sukulaiset :inlove:

Sikaa koijataan, sikaa koijataan, sikaa koijataan, sikaa koijataan :headphones:
Why so fragile?

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6344 : Lokakuu 16, 2021, 10:28:02 »
Mietin, mitä antaisin synttärilahjaksi Jounille (jolla on jo kaikkea).  ???
Anna Liftiltä suukko, sitä se ei oo saanut. Älä kerro etukäteen ettei kieltäydy  :laught:

Paljon maksaa? (Älä kerro Jounille, että mä kysyn hintaa.)
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4952
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6345 : Lokakuu 16, 2021, 10:29:53 »
^^ Kuulostaa tutulta  ::). - "Viittiks vähän tulla, eihän se ny ole kun päälle tunnin reisu..." - No juu, eihän ne koskaan oliskaan jos asiat saisi päättää itte mutta kun on liian monta muuttuvaa tekijää jo lähtiessä niin hyvä jos saman päivän aikana ehtii takasin. - Sulla päin mennään sentäs mahapalkalla, meikäläisellä kuulemma yksineläjänä pelkkää aikaa ja "eniten joutilasta rahaa pensaan..." - Ei sillä eikä millään mutta... no niin noh...

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6346 : Lokakuu 16, 2021, 11:01:59 »
^
Cree Indian Prophecy.
Se vaan, ettei se ollut setämies vaan valkoinen mies.
Lainauksesi on siis vanhasta Cree intiaanien ennustuksesta.
Kirjoitusten lainailu eri tahoilta ja niiden esittäminen ilman viitettä lainausta on aina ollut tämän tavaramerkki. Kerran taisi selitykseksi sanoa, että tämä kirjoittelee monilla foorumeilla ja yhteyksisissä. Niinpä lainatulta näyttävät kirjoitukset olisivat alunperin tämän - joten Saimaan miehellä saattaa olla cree-taustaa 😅😅 Itse epäilen kuitenkin törkeää kulttuurin omimista 😤

Niinpä. Tämä oli tuttu "ennustus" minulle ennestään ja ei lainkaan väärä. Ainoa asia, mihin pitäisi kiinnittää huomiota, että on olemassa myös "enomiehiä". No tarkoitustahan me emme voi tietää, mutta synkkiä ajatuksia heti aamusta.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6347 : Lokakuu 16, 2021, 21:49:01 »
Koska vien AMG:n talvisäilöön. Alkaa tulemaan liukkaat kelit. Olen myös harkinnut talviauton hankintaa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6348 : Lokakuu 16, 2021, 21:51:55 »
Onks Lexyy näkyny?  ???
Perfektionisti.

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2619
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6349 : Lokakuu 16, 2021, 23:29:56 »
Päivitin auton vähän uudempaan,musta tuli volvon omistaja. Onkohan se vähän setämiesmäistä?
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6350 : Lokakuu 16, 2021, 23:33:45 »
^ Volvo on hyvä auto. Taisit tehdä hyvät kaupat.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6351 : Lokakuu 17, 2021, 07:10:32 »
Päivitin auton vähän uudempaan,musta tuli volvon omistaja. Onkohan se vähän setämiesmäistä?
Ai vähän?  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Wanha Turska

  • Hero Member
  • Viestejä: 941
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6352 : Lokakuu 17, 2021, 08:25:03 »
Onkohan minun huomena mentävä käymään kepeksien tyhjennyksellä kun panettaa niin maan perusteellisesti ?

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5328
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6353 : Lokakuu 17, 2021, 20:25:52 »
Mietin, että mitä se Wanha Turska tuollaista miettii🤔 Tietenkin menet jos et käyny jo tänään 😊

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6354 : Lokakuu 18, 2021, 11:37:11 »

Osui silmään uutisvirrassa:
"Espanjan pääministeri Pedro Sanchez vannoi sunnuntaina kieltävänsä prostituution maassa."

Monenlaisia ajatuksia tuosta nousee mieleen...
Amator

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6355 : Lokakuu 18, 2021, 11:45:40 »
Koska vien AMG:n talvisäilöön. Alkaa tulemaan liukkaat kelit. Olen myös harkinnut talviauton hankintaa.
Mulla olisi myynnissä käytetty vito.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6356 : Lokakuu 18, 2021, 12:09:09 »
^
Mulla on jo yksi ja se riittää.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6357 : Lokakuu 18, 2021, 12:12:51 »

Osui silmään uutisvirrassa:
"Espanjan pääministeri Pedro Sanchez vannoi sunnuntaina kieltävänsä prostituution maassa."

Monenlaisia ajatuksia tuosta nousee mieleen...

Samoja uutisia katselin täällä paikan päällä. Ja mietin, miten valtava savotta seksityöaktivismissa on globaalisti, ja miten lukemattomilla tavoilla itse olen etuoikeutettu.
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7661
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6358 : Lokakuu 18, 2021, 17:17:05 »
Sain torpattua erään selkäänpuukotusyrityksen eli kaikki hyvin. Toisaalta hiukan haikeaa, koska puukottaja oli ennen ystäväni. Elämä on.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6359 : Lokakuu 18, 2021, 17:52:25 »
^
Nuo ovat ikäviä juttuja kaikenkaikkiaan, mutteivät ikävä kyllä harvinaisia.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant