Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 970464 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8960
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6060 : Syyskuu 18, 2021, 09:44:06 »
Mihin jäi krapula. Vaarilla olo kuin nuorella tiikerillä. Votko, gini, jallu ja kalja voiteli koko kehon. Muistikuvat on vähän hatarat. Katselin kirjoitushistoriaa läpi ja kivaa on näköjään ollut.
Why so fragile?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6061 : Syyskuu 18, 2021, 09:50:40 »
^
Et vaan ottanut tarpeeksi. Vaarinkaljalla olisit varmasti saavuttanut maalin.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8960
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6062 : Syyskuu 18, 2021, 09:54:46 »
Yritetään tänään uudestaan :boozing: Toivottavasti tiainen on juttu tuulella  :-*
Why so fragile?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6063 : Syyskuu 18, 2021, 10:03:45 »
^
Ne kerää temen kanssa voimia ensi yötä varten.  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6489
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6064 : Syyskuu 18, 2021, 17:08:23 »
Eppu Normaalin tai oikeastaan Martti Syrjän tekstejä, miten hyvin ne välillä osuu ja uppoaa. Kuten esim tämä on kuin suoraan mun elämästä:

Miksi en saavuttaa
saavuttaa en saa
sitä hetkeä jolloin en
elä tolloillen?

 :laught: :laught:
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6065 : Syyskuu 18, 2021, 19:32:16 »
Mietin seksistä puhumista ja sitä, mitä valtakulttuuri voisi oppia aiheesta maksuseksikulttuurilta. (Eli esim. sen, että omat toiveet kannattaa sanallistaa suoraan etukäteen, eikä olettaa että seksikumppani lukee ajatuksia...)  ::)

P.S. Seuraava H-sanan jakso käsittelee mm. tätä aihetta.
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8960
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6066 : Syyskuu 18, 2021, 19:43:29 »
^ Amen. Huominen on jo täysin selvä ja pallit ajeltuna. Ennen nukkumaanmenoa hieron vielä dovea palleihin. Ai että  :inlove:
Why so fragile?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6067 : Syyskuu 19, 2021, 07:53:09 »

Mahtuskohan tälle päivää kasuaalit pikkupanoset johonkin väliin vai ei..🤔
Amator

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6068 : Syyskuu 19, 2021, 16:40:40 »
Miten voi olla näin laiska päivä 😴
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Verkkosukka Neiti

  • Hero Member
  • Viestejä: 667
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6069 : Syyskuu 19, 2021, 16:46:10 »
Miten voi olla näin laiska päivä 😴

Todellakin,,, mistähän saa virtaa syksyyn 🤔

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6070 : Syyskuu 19, 2021, 16:46:40 »
Miten voi olla näin laiska päivä 😴

Jonku pitäis panna sunhun vauhtia, niin ei ehtisi laiskottelee  8)

Itse ehtinyt tekee yhtä sun toista tänään
Feel so good...

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6071 : Syyskuu 19, 2021, 16:47:19 »
Miten voi olla näin laiska päivä 😴

Todellakin,,, mistähän saa virtaa syksyyn 🤔

Paneskelut auttaa aina 🤗
Amator

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8960
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6072 : Syyskuu 19, 2021, 18:14:43 »
Miten joku voikin nauttia Vaarin pallien lutkuttelusta niin paljon että pillu on märkänä. Tuli kyllä mulle helppo esileikki  :inlove:
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6073 : Syyskuu 19, 2021, 19:35:24 »
Miten joku voikin nauttia Vaarin pallien lutkuttelusta niin paljon että pillu on märkänä. Tuli kyllä mulle helppo esileikki  :inlove:

Aatteleppa miten pilalle mies menee ku tommonen sattuu ensimmäiseks muijaks. Mulla oli ensimmäinen todellinen parisuhde 19-23 vuotiaana eli 4 vuotta. Omin sitä ennen pannu aika montaaki eri naista, siis sillon ku alko pillun päälle halajamaan. Vittu minä mitään ymmärtäny. Edes tienny, että jotain ihme naisen orgasmeja on olemassakaan. Kunhan nylkytin kaikkee millä oli syke ja vähänkään liikkui.

Tää mun tyttöystävä oli sellainen, että laukesi jotakuinkin ku näki munan, mutta viimeistään ku vei huulille. Ei tarvinnu oikeesti esileikeistä välittää.

No sen 4 vuotta ku tottu siihen, että toinen tulee ja nauttii sormia napsauttamalla, nii omat haasteensa asetti eron jälkeisiin seksuaalisiin akteihin ku piti alkaa töitä tekemään. Ei se orgasmi toki mikään mittari ole.

Se oli kyllä hyvä muija. Seksi ei ollu mikään juttu. Se oli vaan elämäntapa. Pantiin ku siltä tuntu. Saunaan mennessä oli pukuhuoneessa aika vakio, saatto vetää keittiössä kesken ruoanlaiton. Sellasta luonnollista. Nyt se on ehkä enemmän jotain suunniteltua.

No, ei se ollu se oikea ja siitä oppineena ymmärrän, että toimivassa parisuhteessa seksi on toisarvoista. Sen varaan rakennettua pitkää parisuhdetta ei ole, eikä tule

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6074 : Syyskuu 20, 2021, 16:01:35 »
Hei nyt kaikki senaatintorille marssimaan painosyrjintää vastaan... :sheep:

"Lihavuustutkija"...no hyvä ettei tieteestä sittenkään leikattu.  :laught:
Lainaus
Pluskokoisen naisen on paljon muita vaikeampaa päästä treffeille, sanoo 29-vuotias Miisa Asikainen. Myös lihavuustutkijan mukaan painosyrjintä on deittimaailmassa arkipäivää.
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008223964.html
Perfektionisti.

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6075 : Syyskuu 20, 2021, 16:36:15 »
Kumpikohan "pelästyi" enemmän, kun näki toisensa. Joku 30-50m oli väliä meillä kaveruksilla
Feel so good...

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6076 : Syyskuu 20, 2021, 17:54:32 »
^
Ajattele kun olet hämärässä kusella ja tommonen karahtaa seläntakaa muutaman metrin päästä liikkeelle, niin siinä on jöötitkin tantereella samalla.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8960
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6077 : Syyskuu 20, 2021, 18:59:00 »
Miten joku voikin nauttia Vaarin pallien lutkuttelusta niin paljon että pillu on märkänä. Tuli kyllä mulle helppo esileikki  :inlove:

Aatteleppa miten pilalle mies menee ku tommonen sattuu ensimmäiseks muijaks. Mulla oli ensimmäinen todellinen parisuhde 19-23 vuotiaana eli 4 vuotta. Omin sitä ennen pannu aika montaaki eri naista, siis sillon ku alko pillun päälle halajamaan. Vittu minä mitään ymmärtäny. Edes tienny, että jotain ihme naisen orgasmeja on olemassakaan. Kunhan nylkytin kaikkee millä oli syke ja vähänkään liikkui.

Tää mun tyttöystävä oli sellainen, että laukesi jotakuinkin ku näki munan, mutta viimeistään ku vei huulille. Ei tarvinnu oikeesti esileikeistä välittää.

No sen 4 vuotta ku tottu siihen, että toinen tulee ja nauttii sormia napsauttamalla, nii omat haasteensa asetti eron jälkeisiin seksuaalisiin akteihin ku piti alkaa töitä tekemään. Ei se orgasmi toki mikään mittari ole.

Se oli kyllä hyvä muija. Seksi ei ollu mikään juttu. Se oli vaan elämäntapa. Pantiin ku siltä tuntu. Saunaan mennessä oli pukuhuoneessa aika vakio, saatto vetää keittiössä kesken ruoanlaiton. Sellasta luonnollista. Nyt se on ehkä enemmän jotain suunniteltua.

No, ei se ollu se oikea ja siitä oppineena ymmärrän, että toimivassa parisuhteessa seksi on toisarvoista. Sen varaan rakennettua pitkää parisuhdetta ei ole, eikä tule
Totta turiset! Seuraavalle morsian ehdokkaalle mulla on neljä pääsyvaatimusta. 1. Hyvä kokki. 2. Tykkää kokata 3. Hyvä ottaa poskeen 4. Rakastaa ottaa poskeen
Toisaalta, ei sen tarvi ehkä ees olla nainen jos tarkemmin ajattelee.
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6078 : Syyskuu 20, 2021, 19:21:55 »
^ Mulle riittää kolmonen ja nelonen. Niin karulta ku se kuulostaakii, niin en oo keksiny mihin muuhun naista tarvii. Voihan sitä tarvita, mutta mihin? Kukaan ei oo osannu sanoa, enkä oo ite keksin, että mihin (minä henkilökohtaisesti) tarviisin naista. Ei haluis olla suhteessa antava osapuoli joka ei saa mitään tilalle. Siinä mies katkeroituu

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #6079 : Syyskuu 20, 2021, 19:35:55 »
^ En tiedä mutta ihan hintsusti on aistittavissa teikäläisessä katkeroitumista juu...

Mutta asiaan, työasioita mietin.
☮️and💟