Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 988680 kertaa)

Poissa Netta

  • Hero Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 628
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7500 : Tammikuu 08, 2022, 12:42:32 »
Kaikkihan riippuu aina siitä, millä mittapuulla asioita katsoo 🤔. Jos vähän vielä laajennetaan perspektiiviä, niin onko länsimaisella ihmisellä lupa vinkua yhtään mistään? Ne on kuitenkin vaan first world problems...
"Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride." -Anthony Bourdain

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7501 : Tammikuu 08, 2022, 12:47:19 »
Mä en jatka tätä enää,alkuperäinen kommenttini oli tarkoitettu kaikessa viattomuudessaan hehkuttamaan Suomen luontoa.

Iloa päiväänne, vietätte sen missä sitten vietättekin 😊   :headbang:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7502 : Tammikuu 08, 2022, 13:06:11 »
Että, mitähän asiakas oikeasti haluaa kuulla, kun se kysyy että: oletko hyvä sängyssä tai oletko hyvä ottamaan suihin? (Toki tiedän, että hän haluaa vaan kiihoketta ja kuulla sen, että "tottakai olen ;)", mut onks se joka kerta niin? )

Sehän riippuu ihan siitä, mistä hän tykkää... En mä kaikkien mielestä ole hyvä? Omasta mielestä olen tottakai aina paras ;) :blowjob: :laught: :stiletto:  :weightlifting: Mutta, niinku jos mä vastaan, että "tottakai olen" ja sit se pettyyki, nii onko se sit suurempi pettymys?

Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7503 : Tammikuu 08, 2022, 13:41:02 »
Mietin onko tämä kaikki salaliittoa vai unta?
Miksi Espoossa sataa lunta mutta Tampereella ei?

Miksi sanotaan että olo on kuin olisi perhosia vatsassa, mistä ne sinne on tullut vai onko se kutitus kuin siellä olisi perhosia. Tältäkö se tuntuisi jos siellä olisi niitä oikeasti?

Onneksi pystyn maksamaan salimaksun vaikka en päässyt sinne aina, onneksi on 3 tervettä jalkaa niin pääsee tallustamaan lumisia lenkkipolkuja 🎅🏻🙏🏽

Rauhaa teille Saittilaiset  :inlove:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7504 : Tammikuu 08, 2022, 13:45:38 »
Että, mitähän asiakas oikeasti haluaa kuulla, kun se kysyy että: oletko hyvä sängyssä tai oletko hyvä ottamaan suihin? (Toki tiedän, että hän haluaa vaan kiihoketta ja kuulla sen, että "tottakai olen ;)", mut onks se joka kerta niin? )

...

Onhan tuo hassu kysymys kaikinpuolin mut jos koitan pinnistellä jotain vaihtoehtoista tulkintaa ja piiloviestiä niin voihan olla että asiakas yrittää kertoa että hänelle suikkari on tärkeä asia ja ehkä hän jopa toivoo ennenkaikkea oraalista nautintoa ja pippelin palvontaa 🤔
Amator

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6841
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7505 : Tammikuu 08, 2022, 14:01:26 »
Kaikkihan riippuu aina siitä, millä mittapuulla asioita katsoo 🤔. Jos vähän vielä laajennetaan perspektiiviä, niin onko länsimaisella ihmisellä lupa vinkua yhtään mistään? Ne on kuitenkin vaan first world problems...

Niin no, eikös jo pitkään ole ollut käytössä "kaikki minulle ja heti" sanonta.
Et tuntuu siltä, että mitä pienemmistä asioista voi "vinkua", kun ei ole muuta mistä valittaa tms.

Toisaalta kaipa se on normaalia ihmiselle joka tapauksessa, koskaan ei ole hyvä olla missään tilanteessa.

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6841
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7506 : Tammikuu 08, 2022, 14:11:16 »
Että, mitähän asiakas oikeasti haluaa kuulla, kun se kysyy että: oletko hyvä sängyssä tai oletko hyvä ottamaan suihin? (Toki tiedän, että hän haluaa vaan kiihoketta ja kuulla sen, että "tottakai olen ;)", mut onks se joka kerta niin? )

Sehän riippuu ihan siitä, mistä hän tykkää... En mä kaikkien mielestä ole hyvä? Omasta mielestä olen tottakai aina paras ;) :blowjob: :laught: :stiletto:  :weightlifting: Mutta, niinku jos mä vastaan, että "tottakai olen" ja sit se pettyyki, nii onko se sit suurempi pettymys?

Vaikea sanoa mitä kenenkin päässä liikkuu - yleensä kerron vain mitä ilmoituksessa pyydetään, tapaamisen kesto, aika jne. Eihän nuo koskaan ole samanlaisia kokemuksia, koska jokainen pt ja tapaaminen&kemia on erilainen. Mielestäni monesti vielä hyvällä tavalla  :inlove:

Kaipa tuohon voisi vastata saamasi asiakaspalautteen perusteella tai ihan omien kokemuksiesi perusteella eli olet ihan paras.

Tiedä sitten miten suurella prosentilla, kyseisen kysymyksen esittäneiden henkilöiden tapaaminen tapahtuu oikeasti. Vai kysytäänkö tätä muihin tarkoituksiin....

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6841
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7507 : Tammikuu 08, 2022, 14:13:31 »
Jos lähtisi tekemään jossain vaiheessa reippaan kävelylenkin 
Nyt jalat on vähän kipeät eilisen treenin jälkeen, mutta yleensä kevyt lenkki auttaa  :inlove:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7508 : Tammikuu 08, 2022, 14:33:06 »
Taputan itseäni olkavarteen saatesanoilla että hyvä Hottis. On peruskuntosalivälineistö kotona, (crosstrainer, erilaisia käsi ja levypainoja, pyörä, kuntokeskus jne) eikä tarvii kuin vain kotona avata saliksi muutetun työhuoneen ovi. Hyvä vaihtoehto kaikille muillekin jotka eivät tykkää treenata kaikenmaailman pöpölinkojen seassa.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7509 : Tammikuu 08, 2022, 15:02:29 »
Tänään tässä iltasella olen lukenut foorumia ei voi välttyä ajatukselta, miten paljon on katkeruuta. :-\

Kannattaa napata pullo olutta, unohtaa katkeruus ja nauttia vaan omasta elämästä  :inlove: :inlove: :drinking:
Totta ja sitä olen tehnyt huolella.
Sama tytteli tulee mun luoo pari  tunnin kuluttua niin taas taivaissa. :inlove:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7510 : Tammikuu 08, 2022, 15:20:20 »
Tänään tässä iltasella olen lukenut foorumia ei voi välttyä ajatukselta, miten paljon on katkeruuta. :-\

Kannattaa napata pullo olutta, unohtaa katkeruus ja nauttia vaan omasta elämästä  :inlove: :inlove: :drinking:
Totta ja sitä olen tehnyt huolella.
Sama tytteli tulee mun luoo pari  tunnin kuluttua niin taas taivaissa. :inlove:

 :whipping:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Julius86

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7511 : Tammikuu 08, 2022, 15:43:45 »
Ilta-lehdellä jutut loppu, tarinoidaan jälleen mysteerisestä seksinmyynistä (parituksesta suomessa)

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7512 : Tammikuu 08, 2022, 16:32:03 »
Tämä se jaksaa aina mietityttää, kerta toisensa jälkeen... Miten joillekin voi olla niin vaikeaa luetun ymmärtäminen 🤣🤯🙈
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7513 : Tammikuu 08, 2022, 22:21:51 »
Tuli törmättyä mielenkiintoisiin väittämiin suomalaisen lihan ekologisuudesta. YLE:n faktantarkistus kumosi politiikkojen väitteet vuonna 2019. Mikä mahtaa olla tilanne nyt?

https://yle.fi/uutiset/3-10698451
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7514 : Tammikuu 08, 2022, 23:21:16 »
Sitä mietin, kuinka katkeruus vie ihmiseltä kauneuden ja elämänilon. Enkä viittaa tähän höpösaittiin ja sen höpöhahmoihin, vaan ihan reaalielämään.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6841
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7515 : Tammikuu 08, 2022, 23:26:27 »
Tänään tässä iltasella olen lukenut foorumia ei voi välttyä ajatukselta, miten paljon on katkeruuta. :-\

Kannattaa napata pullo olutta, unohtaa katkeruus ja nauttia vaan omasta elämästä  :inlove: :inlove: :drinking:
Totta ja sitä olen tehnyt huolella.
Sama tytteli tulee mun luoo pari  tunnin kuluttua niin taas taivaissa. :inlove:

Ei ollenkaan huono  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7516 : Tammikuu 08, 2022, 23:28:58 »
Kuinka hyvää pihviliha Espanjassa onkaan :headbang:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7517 : Tammikuu 08, 2022, 23:40:24 »
^ Kamera kokilta rikki?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7518 : Tammikuu 09, 2022, 00:02:31 »
^ Kamera kokilta rikki?
Täytyy kokilta kysyä. :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7519 : Tammikuu 09, 2022, 00:05:58 »
^ Kysy ja postaa kuva pihvistä.