Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 988606 kertaa)

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3820 : Maaliskuu 08, 2021, 19:27:29 »
Notta kunhan postista saan haettua mun nastajuoksukengät, lähtiskö het testaamaan?
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Paikalla Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3821 : Maaliskuu 08, 2021, 19:42:30 »
Saankohan ikinä tätä urakkaa  valmiiksi? Auttaisi varmaan jos malttaisin olla näpelöimättä puhelinta...
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen gommunisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3822 : Maaliskuu 08, 2021, 20:04:35 »
^...teoriassa...
Why so fragile?

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6699
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3823 : Maaliskuu 08, 2021, 20:14:30 »
Notta kunhan postista saan haettua mun nastajuoksukengät, lähtiskö het testaamaan?
Lähtis ehdottomasti! Ja "rapsan" haluaisin myös lukea niistä. 😊
Pörrö on aina plussaa

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3824 : Maaliskuu 08, 2021, 20:42:48 »
Notta kunhan postista saan haettua mun nastajuoksukengät, lähtiskö het testaamaan?
Lähtis ehdottomasti! Ja "rapsan" haluaisin myös lukea niistä. 😊

Lenkki jää huomen aamuun, kirjottelen kyl sen rapsankin!
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3825 : Maaliskuu 08, 2021, 21:37:02 »
Että taidanpa itsekin alkaa käymään säännöllisesti lenkillä kun en ole pitkään aikaan hölkkäillyt. Ronjan ja Hulivilin innoittamana taidanpa tehdä niin.

Poissa Vieras0159

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3826 : Maaliskuu 09, 2021, 06:13:10 »
Onkohan Kilikello blondi...no oli tai ei niin talonmiehen se tarvitsee. Ei tarvi olla kun vanginvartija, autonasentaja ja putkimies koulutus.
Tulevaisuutta silmälläpitäen sähkärinkään paperit ei varmaan olisi pahitteeksi.
Ei mulle yksi mies taida millään riittää, saisi olla sellainen kodintaitojen Leonardo Da Vinci että moista tuskin löytyy  ::) Ihan jo esimerkkinä: tänään kaipaisin konsultaatiota kuumien kimppailmokuvien ottamiseen tytypojun kanssa, suksien pitovoiteluun, listojen paikalleen kiinnittämiseen ja tanssitankotangon asennukseen (asensin sen jo siis itse, mut joku siinä mättää!)  ;D Mut miksi tyytyäkään yhteen, jos voi ottaa tusinan?  :weightlifting:

No mutta ei nuo vaikeita asioita ole..kokkaaminen,leipominenpesukone,pc,valokuvaus,mikro,pölyimuri,tv,polkupyörä,painepesuri,uppopumppu,kiukaan vaihto,pihatyöt,lumityöt,kaakelointi,listat,maalaus,tapetointi(inhosin), kopiokoneet,vakiotanssit,kilpatanssit... .vhs-nauhuria en saanut kuntoon..enkä pidä itseäni minään ihmemiehenä,,,poikamainen into ja uteliaisuus..😊 tanssiin on tosin intohimo..

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3827 : Maaliskuu 09, 2021, 06:53:50 »
Onneksi ei ole naisten päivä joka päivä. Toista päivää en jaksaisi liukastella minihameessa ja korkkareissa Aleksis Kiven kadulla. ::)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3828 : Maaliskuu 09, 2021, 08:06:19 »
Blacket.com iltamat on vähän....rajuja. Vuoden päästä uudestaan.
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3829 : Maaliskuu 09, 2021, 09:09:35 »
Eilinen naistenpäivä sujui loppupeleissä ihan hyvin. Sai antaa  :behind: ihan kunnolla ja nyt aamulla vielä sai  :blowjob:
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3830 : Maaliskuu 09, 2021, 10:09:30 »
Eilinen naistenpäivä sujui loppupeleissä ihan hyvin. Sai antaa  :behind: ihan kunnolla ja nyt aamulla vielä sai  :blowjob:

Ei kai sillä tammapäivällä muuta tarkoitusta oo.
Why so fragile?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3831 : Maaliskuu 09, 2021, 10:18:29 »
Olen tässä kahden vaiheilla, että lähtisinkö baariin vai en.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3832 : Maaliskuu 09, 2021, 10:23:45 »
Olen tässä kahden vaiheilla, että lähtisinkö baariin vai en.

Onko ne auki...vai onko sulla avaimet, vai menetkö ikkunan kautta?

Sali meni kiinni poikkeusolojen takia, tai siis salin ovi meni kiinni. Ovi tietysti aukesi avaimella ja kaikki jatkuu kuten ennenkin.
Why so fragile?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3833 : Maaliskuu 09, 2021, 13:16:41 »
Ei ne kaikkialla kiinni ole.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3834 : Maaliskuu 09, 2021, 13:18:45 »
Jos maailman tilanne sallii niin tää pimu lähtee toukokuussa pidemmälle rundille :inlove: :stiletto: :behind:
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6699
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3835 : Maaliskuu 09, 2021, 13:29:53 »
Kuinka pahaksi koronavitsaus vielä äityy ennenkuin elämä palautuu takaisin uomiinsa. Vai palautuuko ja millaisena. 🤔
Pörrö on aina plussaa

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3836 : Maaliskuu 09, 2021, 13:41:33 »
Kuinka pahaksi koronavitsaus vielä äityy ennenkuin elämä palautuu takaisin uomiinsa. Vai palautuuko ja millaisena. 🤔

Sanoisin et tällä menolla ei olla palaamassa normaaliin tänäkään vuonna.
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3837 : Maaliskuu 09, 2021, 14:03:11 »
Onneksi pillua ei tarvitse pitovoidella, mun pieni pää pian sekoaa tähän hiihtoharrastukseen! Pitoalue on joko se alue joka on ilmassa kun seisot suksien päällä (.... entä jos sukset on kokonaan maassa tällöin?!), ulottuu kantapäästä 40-60cm eteenpäin tai pitoteipillä vähän vähemmän, ja jos skippaa nää kaikki ohjeet ja pistää vaan mutulla niin ladulla saa niellä lunta katumaharjoituksena kun suksi tökkää joka viidennen ponnistuksen jälkeen. Tosin nyt sentään voin syyttää siitä voitelua enkä vaan hiihtotaitojani!

Ettekä nyt sönkötä mistään ammattilaisista hemmetti, noi kaverin isän kaapista kaivetut tökötit on varmasti ihan hyviä vielä ja oon mä oppinut leivätkin voitelemaan niin kyllä tää tästä  >:(
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3838 : Maaliskuu 09, 2021, 14:06:16 »
Kuinka pahaksi koronavitsaus vielä äityy ennenkuin elämä palautuu takaisin uomiinsa. Vai palautuuko ja millaisena. 🤔

Vajaan vuoden olin aikalailla kotosalla. Pakolliset työt piti tietty hoitaa. Sitten alkoi näyttää siltä että saan olla toisenkin vuoden kotosalla eli pahemmaksi vaan menee. Päätin että ihan sama mitä hallitus säätää, tulkoot vaikka ulkonaliikkumiskiellot, mutta mun elämä palasi ihan normaaliin. Kantakoot putkaan sitten mutta mä elelen silleen että koronaa ei ole enää olemassakaan (otan toki lähipiirin huomioon ja ymmärrän kyllä että muut ei ole palannu perusarkeen)

Joku raja tässäkin sirkuksessa.
Why so fragile?

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #3839 : Maaliskuu 09, 2021, 14:49:53 »
Onneksi pillua ei tarvitse pitovoidella, mun pieni pää pian sekoaa tähän hiihtoharrastukseen! Pitoalue on joko se alue joka on ilmassa kun seisot suksien päällä (.... entä jos sukset on kokonaan maassa tällöin?!), ulottuu kantapäästä 40-60cm eteenpäin tai pitoteipillä vähän vähemmän, ja jos skippaa nää kaikki ohjeet ja pistää vaan mutulla niin ladulla saa niellä lunta katumaharjoituksena kun suksi tökkää joka viidennen ponnistuksen jälkeen. Tosin nyt sentään voin syyttää siitä voitelua enkä vaan hiihtotaitojani!

Ettekä nyt sönkötä mistään ammattilaisista hemmetti, noi kaverin isän kaapista kaivetut tökötit on varmasti ihan hyviä vielä ja oon mä oppinut leivätkin voitelemaan niin kyllä tää tästä  >:(

Luistovoiteen laitto onnistuu varmaan hyvin, aina on mahdollista painaa menemään luistellen (tai tasatyönnöin).