Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?  (Luettu 18824 kertaa)

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 930
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #60 : Elokuu 16, 2022, 16:53:35 »

Sentaki seksityöntekijän kanssa on tosi vaikeasti syntyy suhde, koska kaikki alkaa seksistä ja pitkät kosinnat on skipattu.

Sen takia seksityöntekijän kanssa on tosi vaikea aloittaa suhdetta koska mies ei kestä palveluntarjoajan ammattia.
Tämä on varmasti se suurin syy, mutta ei onneksi toteudu kaikkien kohdalla. Jotkut ovat sen verran sinut itsensä kanssa että se ei ole egolle kolaus vaikka oma nainen olisikin seksityöntekijä. Ja se mikä monelta ehkä unohtuu liiankin helposti tehdä, on se puhuminen! Kun asioista puhutaan avoimesti (salassapitovelvollisuus huomioiden). Se pitää pitää sisällään myös omista tunteistaan puhumisen. Sekä tietysti se kuuntelemisen taito, ja luotto puolin ja toisin.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6495
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #61 : Elokuu 18, 2022, 22:15:16 »
Siinä kohtaa kun olet päättänyt alkaa parisuhteeseen eikä ole sovittu että pannaan muitakin. Ei väliä onko palveluntarjoaja vai joku muu, ei se asia siitä muutu.

Hyvin kiteytetty, samaa mieltä. Pettämisen kannalta ei ole merkitystä maksatko seksistä vai et.
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #62 : Elokuu 19, 2022, 12:12:24 »
Minä en selitä. Minä olen krooninen pettäjä. Olen pettänyt kaikissa parisuhteissani. Olen seksiaddikti enkä muuksi muutu. Sen takia olen nykyään sinkku. No silloin tällöin on tyttöystäviä, mutta en minä niille mitään lupaa.

Pappa sen sanoi : ei tässä mitään selitellä. kenellekkään on turha lupailla mitään koska paskaa tulee niskaan kuitenkin. vaikka setä olisikin joskus käynyt hieronnassa parisuhteen aikana niin mitään omantunnontuskia ei ole. jos jää kotona nälkä ni sit on parempi ajaa mäkkärin luukun kautta.

Poissa bellezza

  • Jr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 66
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #63 : Elokuu 19, 2022, 13:23:46 »
Tilanteita on niin monenlaisia. Jokin liitto voi pysyä koossa osin sen avulla, että liitossa täyttymättömät toisen osapuolen tarpeet täyttyvät palveluntarjoajan luona.

Jos ei jää kiinni, niin silloin se ei ainakaan muutu pettämiseksi ja aiheuta kriisiä.

Varaventtiili saattaa auttaa jaksamaan muuten ok puolisona oloa. Toki "petetyllä" voi olla kirjo erilaisia tuntemuksia, yhtä varteenotettavia kaikki. Onko 'petetylle' neutraalimpaa nimikettä seksityöyhteyteen? "Sijaistettava osapuoli"?

Ihmiset voivat kasvaa pitkän suhteen aikana hyvinkin erilaisiksi. Osan se pääsee yllättämään. Vuodet tuovat hormonaalisia muutoksia, kremppoja ja lopulta raihnaisuutta.
Kukin pärjäilee elämän kiertokulussa tavallaan. Osalla seksi tippuu kokonaan pois kauan ennen kumppania.

Olis julmaa pakottaa kumppani elämään ilman seksuaalista läheisyyttä ja vaatia silti  pihtiotemaista uskollisuutta, mikäli ei itse ole kykenevä tai valmis minkäänlaiseen kanssakäyntiin. Olettaen, että kumppani on siisti ja kommunikoiva.

- Asiaa mutkistaa, jos intiimiä läheisyyttä välttelevä on sekä keskustelu- että erotiikkakielteinen, ties mitkä vanhoilliset asenteet ja lukot omaksunut. 

Toki ulkoisen palvelun haku voi näyttäytyä liiton tekohengittämisenä, mut se on enemmän tapaus- ja asennekysymys. Veikkaan useimpien hakevan palvelua salaa, sillä seksityöntekiköiden pelkkä olemassaolo raivostuttaa yhä niin monia (etenkin naisia) eikä palvelunkäyttöä eroteta  (tai osata erottaa  ::) ) peruspettämisestä.

Kaikkien liittojen lopullinen pointti ei olekaan totaalinen pariuskollisuus. Pihtiote voi ajan ja asenteiden höltymisen myötä hellittää!

 Elämä on siitä hienoa, että muuttujia riittää. Harvoinpa kiintymys loppuu sillä sekunnilla, kun toisen penis tai vagina lakkaa olemasta käytettävissä.

Jos yksi kallion lohkeama sammaloituu, vesi patoutuu...ja etsiytyy lopulta muuta reittiä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 19, 2022, 13:28:50 kirjoittanut bellezza »
Harvojen tapaama, harvoin saatavissa. Lähinnä vakkareille. Tavallinen aikuiskroppa. Pehmeyttäkin on varmasti. Katso kuvat albumista niin tiedät. :)
*rapsattomuus = palaute henk.koht. Yksityisyys ja molemmin puolin.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #64 : Elokuu 19, 2022, 18:25:01 »
Tää koko lanka on ihan selittelyä ja aivan käsittämöntä länkytystä.

Jos käyt nussimassa muita salaa niin se on pettämistä.



« Viimeksi muokattu: Elokuu 19, 2022, 18:26:57 kirjoittanut Hetvield »
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #65 : Elokuu 19, 2022, 18:43:19 »
^
Järjen ääni, niin on. Ihan sama nussitko huoraa vai naapurin tätiä.
Se taas on ihan eri keskustelu, miksi varattu käy huorissa ja halutaanko siitä huolimatta olla, elää ja rakastaa omaa kumppaniaan ja yleensä salata helpotuksen hakeminen muualta.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #66 : Elokuu 19, 2022, 18:57:15 »
^
Järjen ääni, niin on. Ihan sama nussitko huoraa vai naapurin tätiä.
Se taas on ihan eri keskustelu, miksi varattu käy huorissa ja halutaanko siitä huolimatta olla, elää ja rakastaa omaa kumppaniaan ja yleensä salata helpotuksen hakeminen muualta.

Muuttuuko se joksikin muuksi kuin pettämiseksi, vaikka on kauniita sanoja??
Ei se muutu.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6495
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #67 : Elokuu 19, 2022, 19:06:35 »
^
Järjen ääni, niin on. Ihan sama nussitko huoraa vai naapurin tätiä.
Se taas on ihan eri keskustelu, miksi varattu käy huorissa ja halutaanko siitä huolimatta olla, elää ja rakastaa omaa kumppaniaan ja yleensä salata helpotuksen hakeminen muualta.

Muuttuuko se joksikin muuksi kuin pettämiseksi, vaikka on kauniita sanoja??
Ei se muutu.

Ei muutu ei, ei sanojen eikä rahojen voimasta.
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #68 : Elokuu 19, 2022, 20:11:09 »
^
Järjen ääni, niin on. Ihan sama nussitko huoraa vai naapurin tätiä.
Se taas on ihan eri keskustelu, miksi varattu käy huorissa ja halutaanko siitä huolimatta olla, elää ja rakastaa omaa kumppaniaan ja yleensä salata helpotuksen hakeminen muualta.

Muuttuuko se joksikin muuksi kuin pettämiseksi, vaikka on kauniita sanoja??
Ei se muutu.

Onko sulla oikolukemisongelmia? Ei muutu.
Lue uudestaan, vai pitääkö vääntää rautalangasta. En tykkää toistaa itseäni, kertakin on monelle liikaa.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #69 : Elokuu 19, 2022, 20:17:21 »
^
Järjen ääni, niin on. Ihan sama nussitko huoraa vai naapurin tätiä.
Se taas on ihan eri keskustelu, miksi varattu käy huorissa ja halutaanko siitä huolimatta olla, elää ja rakastaa omaa kumppaniaan ja yleensä salata helpotuksen hakeminen muualta.

Muuttuuko se joksikin muuksi kuin pettämiseksi, vaikka on kauniita sanoja??
Ei se muutu.

Onko sulla oikolukemisongelmia? Ei muutu.
Lue uudestaan, vai pitääkö vääntää rautalangasta. En tykkää toistaa itseäni, kertakin on monelle liikaa.

Ai sä olet niin seksikäs kun ärjyt. Toivon että tulet vääntämään mun rautalankaa tai mikä se nyt onkaan..
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #70 : Elokuu 19, 2022, 20:19:18 »
Älä nyt yhtään yritä alkaa hempeilemään siellä >:(

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #71 : Elokuu 19, 2022, 20:28:31 »
Älä nyt yhtään yritä alkaa hempeilemään siellä >:(

En yritä kultsinupukka.
Tuutko mun vaimoksi?!?

Edit. Siis tarkennan..jalkavaimoksi..?!?
« Viimeksi muokattu: Elokuu 19, 2022, 20:31:39 kirjoittanut Hetvield »
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #72 : Elokuu 19, 2022, 21:29:56 »
"Kun penis työntyy vieraaseen vaginaan tai annat vieraan peniksen työntyä vaginaasi"

Aikuiset ihmiset, mikä tässä on niin vaikeaa.
Why so fragile?

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #73 : Elokuu 19, 2022, 21:35:16 »
"Kun penis työntyy vieraaseen vaginaan tai annat vieraan peniksen työntyä vaginaasi"

Aikuiset ihmiset, mikä tässä on niin vaikeaa.

No, tolla markinaalilla varmaan kaikki.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #74 : Elokuu 19, 2022, 22:54:43 »
Älä nyt yhtään yritä alkaa hempeilemään siellä >:(

En yritä kultsinupukka.
Tuutko mun vaimoksi?!?

Edit. Siis tarkennan..jalkavaimoksi..?!?

No sorry, en ärjy enää.
Jos haluut, niin voit olla mun jalkamies nro 007.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #75 : Elokuu 19, 2022, 23:05:14 »
Älä nyt yhtään yritä alkaa hempeilemään siellä >:(

En yritä kultsinupukka.
Tuutko mun vaimoksi?!?

Edit. Siis tarkennan..jalkavaimoksi..?!?

No sorry, en ärjy enää.
Jos haluut, niin voit olla mun jalkamies nro 007.

Mä tiedän että ärjyt mulle vielä, koska tykkäät musta :inlove:
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa certiina

  • Full Member
  • Viestejä: 271
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #76 : Elokuu 25, 2022, 07:48:53 »
Älä nyt yhtään yritä alkaa hempeilemään siellä >:(

En yritä kultsinupukka.
Tuutko mun vaimoksi?!?

Edit. Siis tarkennan..jalkavaimoksi..?!?

No sorry, en ärjy enää.
Jos haluut, niin voit olla mun jalkamies nro 007.

Voi Niina , minäkin tulisin mielellään sinun jalkamieheksi  :wanker:

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 312
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #77 : Elokuu 25, 2022, 10:48:32 »
Kun teet jotain mitä toinen osapuoli ei hyväksyisi, riippumatta siitä jäätkö kiinni tai oletko kysynyt etukäteen mielipidettä, saati lupaa.

Ps. Lupaa ei tarvitse pyytää, kumppanilla ei ole omistusoikeutta sun kehoon, mutta asia voi herättää epämiellyttäviä tunteita jos asia tulee toiselle yllätyksenä. Toisaalta tuomalla suhteeseen uusia leikkikavereita olet vastuussa sitten myös omasta kehostasi, varsinkin jos nesteiden vaihtoa tapahtuu.

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #78 : Syyskuu 20, 2022, 01:33:38 »
Olen ehkä erilainen, kun en koe hupakoissa käyntiäni pettämiseksi. Miksi en, kun en ole narsistikaan? Siksi, kun kylmästi ajatellen en koe siemensyöksyäni kumipussiin miksikään pettämiseksi, elimenihän ei ole paljaana rakastellessani.
Hyvää kipinää sen sijaan olen saanut salaisista vierailuistani neitojen luona, enkä kokisi puolisoni vastaavaa käyntiä maksullisen miehen luona pettämiseksi.

Avioliitossani minua viehättää ja lämmittää puolisoni kokonaisuudessaan - en koe pettäväni silloinkaan, kun kehoani hieroo ammatihieroja - mies tai nainen.
Ehkä olen hölmö, mutta parisuhteeni ei riipu siementeni syöksymisestä vaan kokonaisuudesta.

Teoreetikko en ole. Enhän antaudu suhteeeseen muiden kanssa.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 231
  • * Kelpo kaveri
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #79 : Syyskuu 21, 2022, 23:39:08 »
Kaverini oli sitä mieltä että pettäminen tulee siitä että pettää LUPAUKSEN... lupauksen jonka on tehnyt papille, kirkolle, seurakunnalle ja jumalalle että rakastaa omaa aviopuolisoaan myötä ja vastoinkäymisessä kunnes kuolema erottaa. Jos SEN lupauksen rikkoo, niin silloinhan tietysti pettää lupauksen. Eli.. pettää!
No jos sitä lupausta ei ole tehnyt? Voiko silloin edes kyseeseen tulla pettäminen? Eihän avoliitto ole lähellekään sama asia kuin avioliitto. Avoliitossa syntyneet lapsethan ovat äpäriä!
Avoliitto on nimeltään AVO... liitto koska se on AVOIN suhde, ja silloinhan voisi oikeastaan tulla ja mennä ihan niin kuin haluaa. Jos aikoo olla uskollinen toisilleen, niin silloinhan menee tietysti naimisiin.
Voisihan se kääntää myös niin että... jos nainen tai mies EI rakastele aviopuolisonsa kanssa. Pettääkö silloin myös lupauksen rakastella myötä ja vastoinkäymisessä kunnes kuolema erottaa?