Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?  (Luettu 18806 kertaa)

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #40 : Lokakuu 09, 2021, 22:19:08 »
Olen kolmannessa pitkässä parisuhteessa. Kahdessa ensimmäisessä en käynyt vieraissa ollenkaan. Nyt kolmannessa ja parhaassa suhteessa sen sijaan olen vuosia käynyt palveluntarjoajien luona. Kaiken lisäksi nykyisessä parisuhteessa  kumppani on erittäin aktiivinen ja suhde on hyvä.

Kaikissa pitkissä suhteissa olen saanut seksiä, aina kun haluan ja liikaakin, eli seksin puute ei aja maksulliseen seuraan. Se on jokin muu syy, jota olen koittanut itselleni selvittää.

Mahdollisesti oman täysin yksityisen ajan tarve  on se tärkein syy. Asiaan vaikuttaa myös halu kokea uutta ja erilaista seksiä tässä elämässä, ennen kuin on liian myöhäistä. Se on addiktoivaa. Ja vielä kun on mahdollisuus käydä palveluntarjoajilla niin usein kuin haluaa, eli asia ei ole talouskysymys.

Ostajan uran alusta alkaen olin hieman hämmästynyt, koska en kokenut huonoa omatuntoa maksullisilla käymisestä. Näin ja näen asian niin, että ostan itselleni sopivia ”terapiapalveluita”. Minusta seksipalvelujen myynti ajaa samaa asiaa kuin erilaiset ostettavat terapiat. Ja paremminkin.

Jotkut saittilaiset ehkä huomasivat yhdessä ketjussa, että kävi niin, että minulta haluttiin ostaa seksiä. Se oli erikoinen juttu. Lopulta harkinnan jälkeen tapasin tämän naisen, joka oli todella kaunis ja mukava. Oli miellyttävä 3-tuntinen. En ottanut maksua, vaan sanoin, että lahjoita joku haluamasi summa Lääkäri Ilman Rajoja -järjestölle, jos haluat. Tämän tapaamisen jälkeen tunsin hiukan huonoa omatuntoa ja koin pettäneeni vaimoani jollain tasolla.

Olisiko niin, että rehellinen seksin ostaminen ei ole sellaista pettämistä kuin muu pettäminen? En tiedä.  Siltä ainakin minusta tuntui jälkikäteen. Kun maksaa sovitun 350-600 euroa, asia on selvä ja molemmat tietävät pelin hengen.

Ylilääkäri

Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #41 : Lokakuu 09, 2021, 23:23:09 »
Itse olen ollut parissa pitkässä (5+ vuotta) suhteessa, joissa seksi eri syistä kuivui lähes olemattomiin. Maksuseksi on tarjonnut mahdollisuuden vaihteluun, mutta oma talouteni ei salli jatkuvaa huorissa hyppäämistä ainakaan kotimaan pitkillä taksoillla, niin kivoja kuin moiset tapaamiset ovatkin.

Omalla kohdallani hupakoissa käynti muuttui pettämiseksi (omassa mielessäni) kuitenkin vasta silloin, kun sain hupakolta vastinetta tiettyihin muutoksiin elämässäni, siinä missä oma kumppani vain sylki päin naamaa noin henkisessä mielessä ja vittuili suunnilleen joka ideasta, mitä esitin.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #42 : Lokakuu 09, 2021, 23:31:27 »
Silloin kun siitä jää kiinni. Eli toisin sanoen: Autuaita ovat tietämättömät.

Ja tämä sama raamatun lause pätee kaikkeen yhteiskunnassamme.


Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 749
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #43 : Lokakuu 21, 2021, 23:54:17 »
Silloin kun siitä jää kiinni. Eli toisin sanoen: Autuaita ovat tietämättömät.

Ja tämä sama raamatun lause pätee kaikkeen yhteiskunnassamme.

Ei ole kyllä Raamatusta peräisin tuo lause
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 22, 2021, 00:03:16 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #44 : Lokakuu 22, 2021, 00:51:50 »
Kaipa se on pettämistä, jos ei ole suhteessa lupaa käydä hupakoissa

Mutta, mutta...moni miettii näitä varmasti päänsä sisällä hyvin eri tavalla eli osalle se on tavallista kauraa kuin vaikkapa kuntosalilla käynti ilman mitään moraalisia tuskia, eikä edes välttämättä ajattele sitä pettämisenä. Osalle taas pettäminen saattaa mennä jossain suutelemisessa, deiteissä tms. eli osa voi nähdä parisuhteen sisällä mitä pienemmänkin asian pettämisenä.

Ehkä petän, ehkä en - mutta elämä on tehty elettäväksi  :inlove: :inlove:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Candy92

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #45 : Marraskuu 29, 2021, 09:55:49 »
Joku fiksu joskus sanoi: "jokkaine tekköö mitä sielu sietöö" näillä mennään 😎
Xoxo - Candy 💋💌

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #46 : Marraskuu 29, 2021, 10:06:04 »
Kai se silloin on pettämistä jos salaa sen vakituiselta kumppanilta. Mutta en välttämättä osaa tuomita kovin ankarasti tällaista koska hupakoissa käynneille voi olla niin monta syytä.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa siejamie

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #47 : Marraskuu 29, 2021, 12:04:28 »
En petä, mutta puoliso, ystävät, sukulaiset, naapurit jos tietää, niin pettämiseksihän se heti muuttuu!

Poissa Vaeltaja69

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #48 : Joulukuu 14, 2021, 19:24:13 »
Olen suhteessa, jossa minulla on vielä mieliteot, tarpeet ja halut tallella. Puoliso ei pysty nyt ajattelemaan mitään seksiin liittyvää. Ei koskemaan eikä sitä, että minä koskisin. Minä kaipaan kuitenkin läheisyyttä ja tarpeita haluaisin purkaa muutenkin, kuin omaan käteeni.
Jotenkin olen taipumassa siihen näkökulmaan, että en petä jos näitä tarpeitani puran esimerkiksi intiimissä hieronnassa. Vaimolleni en tätä kertoisi, koska miksi pahoittaisin hänen mieltään, kun hän ei asialle voi mitään. Tämä tavallaan pitää meidät yhdessä.
En ehkä ole ainut, joka on vastaavassa tilanteessa, mutta mitä mieltä olette, onko pettämistä

Poissa Beachbandit

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #49 : Joulukuu 14, 2021, 19:41:27 »
Kun pukeutuu asiallisesti (kondomiin), niin paneminen ei ole pettämistä. Ja arvoisa Bill Clinton aikoinaan määritteli, että bj ei ole seksiä.
 :laught:
Panee omilla poluillaan.

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #50 : Joulukuu 14, 2021, 20:14:56 »
Niin kauan kun raha vaihtaa omistajaa ja olet asiakas et petä. Mutta jos sinun ei tarvitse maksaa palveluista ja sinulla on tunteita mukana olet suhteessa.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #51 : Joulukuu 14, 2021, 20:30:09 »
Minä en selitä. Minä olen krooninen pettäjä. Olen pettänyt kaikissa parisuhteissani. Olen seksiaddikti enkä muuksi muutu. Sen takia olen nykyään sinkku. No silloin tällöin on tyttöystäviä, mutta en minä niille mitään lupaa.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Paikalla Ohotnik

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #52 : Joulukuu 14, 2021, 21:11:29 »
Kyllä toi musta pettämistä on. Toisaalta, jos voit elää valheessa niin vaikeneminen voi olla toimiva kuvio. ’ Was man nicht weiss, macht nicht heiss’ eli tietämättömyys ei kuumenna tunteita. Valinta on sinun.  :sheep:

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 312
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #53 : Joulukuu 15, 2021, 18:08:48 »
Pettämistä se on heti kun teet jotain mistä et kerro ja tiedät että toisen olisi hyvä tietää.

Toisaalta, edes parisuhteessa kukaan ei voi päättää mitä kukin omalla kehollaan tekee, mutta sitten taas vastaavasti toinen ei voi määritellä mitä toinen saa tuntea tai ajatella.

Joskus näissä yksiopuoliset kompromissit voivat tuntua hyviltä ideoilta rauhan säilyttämiseksi, mutta ainakin itse olen huomannut että rehellisellä keskustelulla voi päästä yllättävänkin erilaiseen lopputulokseen, joka sopii kaikille.

Poissa jni

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #54 : Tammikuu 18, 2022, 17:30:43 »
Siinä kohtaa kun olet päättänyt alkaa parisuhteeseen eikä ole sovittu että pannaan muitakin. Ei väliä onko palveluntarjoaja vai joku muu, ei se asia siitä muutu.

Poissa Ulla

  • Full Member
  • Viestejä: 158
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #55 : Elokuu 12, 2022, 04:54:59 »
Parisuhde syntyy luonnollisesti, kun mies näyttää kosinnan kauttaa naiselle, että hän on paras valinta.
Heti seksin jälkeen mies on saanut kaiken ja ei ole energia enää mihinkään ja nainen on pettynyt ja ei halua enää miestä. Tähän perustuu kaikki yhden yön jutut.
Sentaki seksityöntekijän kanssa on tosi vaikeasti syntyy suhde, koska kaikki alkaa seksistä ja pitkät kosinnat on skipattu.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #56 : Elokuu 12, 2022, 07:22:48 »

Sentaki seksityöntekijän kanssa on tosi vaikeasti syntyy suhde, koska kaikki alkaa seksistä ja pitkät kosinnat on skipattu.

Sen takia seksityöntekijän kanssa on tosi vaikea aloittaa suhdetta koska mies ei kestä palveluntarjoajan ammattia.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #57 : Elokuu 12, 2022, 07:37:59 »
^
Olet Viola varmasti oikeassa. Toisaalta huoraaminen suojelee minua edes harkitsemasta suhteeseen alkamista kenenkään kanssa. Olen vähän niinkuin turvassa.

Poissa Mr Fixit

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #58 : Elokuu 16, 2022, 12:15:07 »

Sentaki seksityöntekijän kanssa on tosi vaikeasti syntyy suhde, koska kaikki alkaa seksistä ja pitkät kosinnat on skipattu.

Sen takia seksityöntekijän kanssa on tosi vaikea aloittaa suhdetta koska mies ei kestä palveluntarjoajan ammattia.

Mun on pakko antaa eriävä mielipide.  Olen kerran seurustellut pt:n kanssa. Eikä se kaatunut ammatinvalintaan.
Lähinnä asennekysymys. Jos on tehty selvät rajat mitä tekee asiakkaan kanssa ja kotona oma mies saa tavallaan ekstraa.
 Sitten joitan saattaa kiihottaa kun vaimoke saa vierasta.
Voihan sen ajatella niinkin että mies on tyytyväinen kun muut maksaa ja itse saa ilmaiseksi🤣

Kyllä mä voisin kuvitella itseni uuteen suhteeseen. Ei pitäisi ainakaan olla ongelmana ettei voisi puhua kotona avoimesti seksistä ja mikä ettei muustakin

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 929
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Koska hupakoissa käynti muuttuu pettämiseksi?
« Vastaus #59 : Elokuu 16, 2022, 16:53:35 »

Sentaki seksityöntekijän kanssa on tosi vaikeasti syntyy suhde, koska kaikki alkaa seksistä ja pitkät kosinnat on skipattu.

Sen takia seksityöntekijän kanssa on tosi vaikea aloittaa suhdetta koska mies ei kestä palveluntarjoajan ammattia.
Tämä on varmasti se suurin syy, mutta ei onneksi toteudu kaikkien kohdalla. Jotkut ovat sen verran sinut itsensä kanssa että se ei ole egolle kolaus vaikka oma nainen olisikin seksityöntekijä. Ja se mikä monelta ehkä unohtuu liiankin helposti tehdä, on se puhuminen! Kun asioista puhutaan avoimesti (salassapitovelvollisuus huomioiden). Se pitää pitää sisällään myös omista tunteistaan puhumisen. Sekä tietysti se kuuntelemisen taito, ja luotto puolin ja toisin.😊
Opiskelijarouva

Turku