Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rakkauden Ammattilainen  (Luettu 981 kertaa)

Poissa Marko80

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Rakkauden Ammattilainen
« : Joulukuu 19, 2023, 14:49:28 »
Rakkauden Ammattilainen

Talvinen päivä Savossa, lunta tupruttaa hiljalleen ja päässäni pyörii vain yksi ajatus(palaan siihen tuolla myöhempänä). Hetken olen viettänyt elämääni sinkkuna ja pohdiskellut maailman menoa, että mitä tältä vielä haluan. No päällimmäisenä ajatuksena on pyörinyt, että mistä löytää itselleen sopiva avopuoliso. Kuitenkin kaveri(naispuolinen), joka lähtisi toteuttamaan kaikennäköisiä villejä kuvioita. Kuitenkin turvallisesti, että kanssakäymisessä ei tarvittaisi kumisia välineitä pitää. Niistä kumihärpäkkeistä en kyllä yhtään tykkää ja alakerran veijari on samaa mieltä asiasta minun kanssani. Olen siis haaveillut seksistä kaikissa sen muodoissa ja päässä pyörii valtavasti kaikenlaisia kuvioita, olisiko huora paras vaihtoehto lähteä tavoittelemaan. Sellainen joka on jo paljon kokenut, vaiko sellainen kokematon joka haluaisi kokeilla vielä kaikkea uutta. Pohjimmiltaan tämä taitaa olla turha kysymys, koska eihän sitä voi tietää kenen kanssa kemiat osuvat kohdalleen. Mitä toinen tuumaa jos minä kirjoitan näistä kokemuksista kaikelle kansalle tai että tehdään yhdessä jotain sellaista mitä voidaan kaikelle kansalle kirjoittaa.

No mitä sitten pyörii tuolla pääkopassa. Tässä maistiainen jostakin mitä siellä on.

Saavun luoksesi ja sydämeni jyskyttää. Hermostuksen määrän voisi laskea sydämen lyönneistä ja käteni hikoilusta. Olemme sopineet treffit sinun luoksesi ja sovimme että kun kohtaamme emme puhu sanaakaan ennen kuin annan siihen luvan. Emme ole koskaan harrastaneet keskenämme seksiä emmekä edes tavanneet naamatusten. Olemme vain kirjoitelleet ja sopineet tapaamisen, toki kuvat on vaihdettu. Sovimme myös että ekalla kohtaamisella sinun tulee suudella minua suoraan ovella ja se on merkki siitä että voimme jatkaa eteenpäin. Tämän jälkeen olet minun ohjattavissa ja se voisi päätyä ihan minne vain.
Olen oven takana ja soitan kelloa. Oven avaa kuvista tuttu nainen ja hänellä on päällään ihana kellohame joka loistaa punaista väriä. Katson sinua alhaalta ylöspäin ja jumitun silmiisi ne loistavat kirkkaina ja juuri kun katseemme kohtasivat lähestyt huuliani ennen kuin kerkeän edes kynnykselle kävellä. Kasvoistasi loistaa punainen sävy, olet todella hermostunut ja samalla todella kiihottunut. Suudelma venähtää hieman pitkäksi ja painaudun suudelman saattelemana sisälle asuntoon, vetäen vapaalla kädelläni oven perästä kiinni. Painan sinut hellästi seinää vasten ja kokeilen pyöreitä rintojasi. Rinnat tuntuvat ihanille sormissani ja saavat aikaan lisää kiihkoa. Se jännitys mikä oli kirjoittaessa sinulle siirtyy aivan uudelle tasolle ja päässä paukuttaa aivan järjetön tunnekuohu. Kokeilen onko sinulle mekonalla mitään ja eihän siellä ole, tunnen kuinka olet kastunut ja sormeni kiusoittelee klitoristasi. Molempien jännitys on muuttunut järkyttäväksi kiihkoksi se otteet on sen mukaisia, kaikki tuntuu jäykälle ja kankealle. Otan ohjat käsiini ja painan päätäsi alaspäin. Menet polvillesi ja avaan sinulle vyön valmiiksi että pääset käsiksi nappiin ja vetoketjuun..

Tästä eteenpäin jätän tarinan vielä auki ja ehkä tätäkin tarinaa pääsee joku testaamaan, että voin kirjoittaa sen loppuun mitä todellisuudessa kävikään.

Suurimpana kysymyksenä on sitten omassa päässä ollut, että kuka tämmöisen miehen sitten haluaa, jonka päässä on tämmöisiä ajatuksia. Ne ovat omasta mielestä kauniita ja kunnioitan kaikkia ihmisiä. Pelko enemmänkin siinä, että olenko jotenkin omituinen ja pitääkö joku toinen tämmöisestä. En kuitenkaan ole varma pystynkö jakamaan kotiani kenenkään kanssa koskaan tai voisinko hullaantua niin paljon, että voisin sivuuttaa omat muut tarpeeni. Sielussa asuu pieni nörtti myös, joka haluaa omaa aikaa kun sen vastapainona on Rock henkinen moottoripyöräilijä. Olen aina pärjännyt yksin varsin mainiosti vaikka elämästä on parisuhteisiin kulutettuna jo 21 vuotta. Ei ole mitään mitä en osaisi itse tehdä tai jos en osaa sitä ei tarvitse osata, sen voi tehdä sitten joku muu. Tätä kirjoittaessa en niinkään mieti edes mitä vastauksia saan vaan, ehkä sitä mitä ihmiset kokee ja mitä ne miettii tämmöisistä asioista.
Aina on hyväpäivä