Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Alennusten kysely  (Luettu 19327 kertaa)

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #20 : Marraskuu 30, 2020, 09:59:19 »
Kaikkeahan voi kysellä, ja jos kyselyistä loukkaantuu, ei ehdi muuta tekemään.  :) Olen ratkaissut asian niin, että jos "hintaehdotus" on esitetty asiallisesti, vastaan ystävällisesti, että "Valitettavasti en tingi hinnoistani tai muistakaan ehdoistani, mukavaa viikoa sinulle", ja jos viesti on tyyliä "30min 50e nyt ok?", niin vain pyyhkäisen sen roskakoriin ajattelematta asiaa. :) Keskustelu kuitenkin mun osaltani molemmissa tapauksissa loppuu tuohon.

Mä olen sitä mieltä, että lahjoja ja alennuksia ja etuja voi jokainen harkintansa mukaan antaa (vaikkapa täällä mainittu "black friday" tms), mutta niiden ruinaaminen (tai saadulla etuudella leveileminen) on mautonta.
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #21 : Marraskuu 30, 2020, 11:23:13 »
Ostaessani seksipalveluita, kysyn etukäteen eri lisäpalveluiden hinnoista, jos niitä ei ole mainittu mainoksessa (naapurisivu). Jos hinnat ovat asettamaani budjettin nähden kalliit, niin ilmoita asian ja siirryn seuraavaan palveluntarjoajaan ellei tämä ilmoita halustaan tulla hinnoissa vastaan.
Tämä on itse asiassa erittäin hyvä taktiikka ja jos joku tällaisesta loukkaantuu, niin johan nyt on ihme.

Noinhan se on pakko tehdä. Jos ei hinta ole tiedossa, niin sitten hintaa täytyy kysyä, ellei sitten ole joku sheikki tai timanttivaras joka pystyy maksamaan mitä tahansa.

Ja kuten Ilona sanoi, määräysvalta hinnasta on myyjällä. Mikä on minusta ihan reilua huomioiden, että määräysvalta tapaamisen sisällöstä on (ihmis- ja itsemääräämisoikeuden sallimissa rajoissa) ostajalla. Asiakas päättää, mitä tehdään, ja myyjä päättää, mitä se maksaa.
Eläkkeellä.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #22 : Marraskuu 30, 2020, 11:31:39 »
Ja siis, jos vastaan palveluntarjoajan viestiin tyyliin "Kiitos vastauksestasi. Valitettavasti hintaa on minulle hieman liikaa, joten toivotan mukavaa joulun aikaa!", niin en kyllä siihen edes odota sen kummempaa vastausta ellei myyjä tosiaan halua tulla hinnassa vastaan. Ihan turhaa ajankäyttöä myyjälle muuten vastailla enää.

Tuntuu, että hinnoissa on tultu vastaan esimerkiksi tilanteissa, joissa myyjä on hommannut pariksi päiväksi hotellihuoneen tms. ja asiakkaita ei ole ollutkaan ihan odotetusti. Tai jos on muuten syystä tai toisesta akuutti rahantarve, eikä normihinnoilla löydy asiakasta.

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #23 : Marraskuu 30, 2020, 11:44:51 »
Oon välillä miettinyt mihin perustuu ajatus hinnoissa olisi ilmaa? Kukaan ei ole kyennyt perustelemaan.

Poissa hb1

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #24 : Marraskuu 30, 2020, 12:01:29 »
Hinta määräytyy siten, että pyydät sellaista hintaa, jolla saat itsellesi sen verran asiakkaita (ja siten rahaa) kuin olet ajatellut. Jos esimerkiksi saat riittävästi asiakkaita hintaan 200€/puoli tuntia, niin silloin se on oikea hinta. Tämä on markkinataloutta, eikä silloin voi ajatella, että joku hinta on liikaa tietystä työstä kuten nyt vaikka seksityöstä.

Ilman muuta näin se on.

Mutta ehkäpä mietin ääneen tässä vain että ei sen pitäisi olla epäkohteliasta myöskään kysyä alennusta. Osa sitä samaa markkinataloutta. Suomessa ei tavata tinkiä, muualla ihan normikäytäntö kaikessa.

Lisättäköön nopeasti vielä että puhutaan nyt sellaisesta herrasmiesmäisestä "pyydetään kerran ja sitten vaietaan" -hommasta eikä mistään jatkuvasta inttämisestä, se ei kuulu minkään kulttuurin sivistykseen.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 30, 2020, 12:07:42 kirjoittanut hb1 »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #25 : Marraskuu 30, 2020, 12:11:31 »
^ Ehkä se on vaan eri asia tingata tonnin kitarasta kuin huoran seksipalveluista. En oikeastaan osaa selittää miksi, mutta tuntuu epäkohteliaalta tingata pillusta. Siinä on joku sellainen että jos tinkaan pillusta = sanon naiselle että ET OLE 250€ arvoinen. Kitaralle sen voi sanoa, ihmiselle ei. Sama se on minunkin ammatissani. Hinta sovittaan ja MINÄ ilmoitan minkä arvoinen olen. Jos ei kelpaa niin ottakoot jonku toisen.
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #26 : Marraskuu 30, 2020, 12:23:59 »
Oon välillä miettinyt mihin perustuu ajatus hinnoissa olisi ilmaa? Kukaan ei ole kyennyt perustelemaan.

Siihen että tavara maksaa mulle verojen jälkeen 0.90€ eli mun ei tarvi siitä hirveitä pyytää että teen sillä voittoa. Pyydän siitä 15€. Silloin voidaan sanoa että Lifti vetää sikamaisia hintoja. Sillä on joku 12€ ilmaa välissä.
Paremmin en osaa tuota selittää.

Seksityössä ei ole ilmaa välissä jos sitä mietit!
Why so fragile?

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #27 : Marraskuu 30, 2020, 12:28:17 »
Mun aika maksaa sen verran kuin se maksaa, ei ole mitään paljous alennuksia tai muitakaan alennuksia. Tinkarit on menneet mulla aina äv listalle, koska en pystyisi hyvillä mielin palvelemaan henkilöä joka ei kunnioita mun asettamia ehtoja tapaamiselle.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #28 : Marraskuu 30, 2020, 12:53:55 »
Mun pieneen kallooni ei myöskään mahdu alennusten kysely. Palvelu on se arvoinen, mitä palveluntarjoaja sen ilmoittaa.

Paljousalennus? Ajattelisin sen menevän toisinpäin: kun olen kooltani vain 50% keskimitasta, niin pitäisihän sitä saada 50% alennuskin. I get mi coat.

Poissa Vieras0205

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #29 : Marraskuu 30, 2020, 13:37:07 »
Alennusten kyseleminen tai hintojen ehdotteleminen tuntuu epäkunnioittavalta, joten viestittely jää yleensä siihen. Jos jotain etuuksia haluaa jossain tilanteessa antaa, on se jokaisen itse päätettävissä, mutta ei niitäkään voi automaattisesti olettaa saavansa.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #30 : Marraskuu 30, 2020, 13:47:30 »

Paljousalennus? Ajattelisin sen menevän toisinpäin: kun olen kooltani vain 50% keskimitasta, niin pitäisihän sitä saada 50% alennuskin. I get mi coat.

Tai...mun penis on niin pieni ja tulen nopeasti. Sen takia pitäisi saada 50% alennus.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #31 : Marraskuu 30, 2020, 13:49:03 »

Paljousalennus? Ajattelisin sen menevän toisinpäin: kun olen kooltani vain 50% keskimitasta, niin pitäisihän sitä saada 50% alennuskin. I get mi coat.

Tai...mun penis on niin pieni ja tulen nopeasti. Sen takia pitäisi saada 50% alennus.

Eikö kummastakin pitäis saada 50% alennus, eli eikö se oo 100% ale??

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #32 : Marraskuu 30, 2020, 13:58:07 »
^
Joo, vähintään 100%  ;D
...vielä kun muistaa lisätä että oon niin komee että saisin keltä vaan ilmaiseksikin niin ehkä neidon pitäisi maksaa asiakkaalle..? ;D ;D
Amator

Poissa Imppu

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #33 : Marraskuu 30, 2020, 14:00:24 »
Täysin kuvitteelinen tilanne: olet käynyt vaikka pari kertaa kuussa vakkarin luona hintaan esim. 80 €/krt ja sitten jostakin syystä haluisit vaikka vaihtelua, mutta hinnaksi ilmoitetaan 150 €/krt.
Siinä sitten mietittävää että maksanko 160 € kuussa ja saan kaksi kertaa lähihoitoa vai maksanko 150 € kuussa ja lähihoito vain kerran kuussa :-\
Ja tässä kuvitteellisessa tilanteessa molemmat tapaukset ovat sellaisia että mielellään käy uudestaankin.
Eli onko kauhean epäkohteliasta kysyä että onko hinnassa neuvotteltavaa, tietysti palveluntarjoajan pitäisi luottaa että tuo 2 krt/kk toteutuu...

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #34 : Marraskuu 30, 2020, 14:08:52 »
Noita kuulee aina et naapurin lissulta saa puoli-ilmaista pillua. Niin siinä tapauksessa käykää ihmeessä sillä naapurin lissulla hyvänen aika! Meitä ei kiinnosta jos joku myy halvalla, ei vaikuta omaan hintaan.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #35 : Marraskuu 30, 2020, 14:13:32 »
Täysin kuvitteelinen tilanne: olet käynyt vaikka pari kertaa kuussa vakkarin luona hintaan esim. 80 €/krt ja sitten jostakin syystä haluisit vaikka vaihtelua, mutta hinnaksi ilmoitetaan 150 €/krt.
Siinä sitten mietittävää että maksanko 160 € kuussa ja saan kaksi kertaa lähihoitoa vai maksanko 150 € kuussa ja lähihoito vain kerran kuussa :-\
Ja tässä kuvitteellisessa tilanteessa molemmat tapaukset ovat sellaisia että mielellään käy uudestaankin.
Eli onko kauhean epäkohteliasta kysyä että onko hinnassa neuvotteltavaa, tietysti palveluntarjoajan pitäisi luottaa että tuo 2 krt/kk toteutuu...
On se kuitenkin epäkohteliasta. Mitä ihmettä myyjä tekee tiedolla että joltain muilta saat halvemmalla? Itse olen samassa tilanteessa että toisella vakkarilla hinta on 80 euroa puol tuntia ja toisella satasen. Mutta jos joku haluaa pyytää enemmän niin tuskin se ajattelee, että haluan just hiiren asiakkaaksi pienemmällä summalla kuin mitä normisti pyydän.

Poissa Imppu

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #36 : Marraskuu 30, 2020, 14:25:08 »
Ajatushan tuossa varmaan on se että hieman hinnasta tinkimällä voisi varmistaa että ko. asiakas tuo sen setelinipun säännöllisesti...

Poissa hb1

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #37 : Marraskuu 30, 2020, 14:26:41 »
Siinä on joku sellainen että jos tinkaan pillusta = sanon naiselle että ET OLE 250€ arvoinen. Kitaralle sen voi sanoa, ihmiselle ei.

Valitettavasti saman viestin tulen lähettäneeksi jos hinnan kuultuani peräännyn kohteliaasti takavasemmalle.

Pillulla ja kitaralla on molemmilla myyjänsä jotka voivat ottaa nokkiin tinkaamisesta. Kulttuurista kiinni että ottaako vai ei.

Taustatiedoksi, en ole tingannut kertaakaan, mutta monta kertaa perääntynyt hinnan kuultuani ilman kommentteja.

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #38 : Marraskuu 30, 2020, 14:36:29 »
Ajatushan tuossa varmaan on se että hieman hinnasta tinkimällä voisi varmistaa että ko. asiakas tuo sen setelinipun säännöllisesti...
No sitten sun pitää se eka kerta maksaa normihinnoilla ja toivoa että olet myyjän mielestä niin mahtava että haluaa susta vakkarin vaikka sitten pienemmällä hinnalla.

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Alennusten kysely
« Vastaus #39 : Marraskuu 30, 2020, 14:43:55 »
Ajatushan tuossa varmaan on se että hieman hinnasta tinkimällä voisi varmistaa että ko. asiakas tuo sen setelinipun säännöllisesti...

Kun on niitä ketkä käy säännöllisesti ihan ilman tinkausta niin miksi ihmeessä tollanen diili kiinnostaisi? Kun ajat muutenkin kortilla niin mielummin järkkää aikaa niille ketä maksaa pyydetyn hinnan kun täyttää kalenteria tollasilla keille pitäisi alkaa alennuksella myymään.

Jos joku haluaa myydä halvemmalla et saa jonkun käymään useammin/sidottua niin se on hänen asiansa, eikä todellakaan tarkoita et se olisi kaikille muillekin kannattavaa.
Thank you 🙏🕊️