Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Profiilin asetusten muuttaminen  (Luettu 5392 kertaa)

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Profiilin asetusten muuttaminen
« : Heinäkuu 11, 2019, 09:43:54 »
Mulla ei toimi, käytössä iPad, uudet ohjelmistot. Herjaa etten ole antanut spostia, vaikka olen.

En myöskään ymmärrä uuden salasanan pyyntöä?

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Profiilin asetusten muuttaminen
« Vastaus #1 : Heinäkuu 11, 2019, 19:47:56 »
No olen kai nyt saanut toimimaan, mutta se mikä haki mut muuttamaan asetuksia on se, että en halua tämän foorumin yksityisviestien ilmoituksia sähköpostiini.
Miten poistan ne?

Ja itse asiassa voisin hyvinkin haluta sähköposteja täältä.

SIIS
- ei ilmoituksia mun spostiin että täällä on viesti
- jos mahdollista, sposteija suoraan mulle
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 11, 2019, 19:57:11 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Shark

  • Pinnan alla
  • Valvojat
Vs: Profiilin asetusten muuttaminen
« Vastaus #2 : Heinäkuu 12, 2019, 00:13:33 »
No olen kai nyt saanut toimimaan, mutta se mikä haki mut muuttamaan asetuksia on se, että en halua tämän foorumin yksityisviestien ilmoituksia sähköpostiini.
Miten poistan ne?

Ja itse asiassa voisin hyvinkin haluta sähköposteja täältä.

SIIS
- ei ilmoituksia mun spostiin että täällä on viesti
- jos mahdollista, sposteija suoraan mulle

- Muokkaa profiilia -> Yksityisviestintä -> Muistuta minua kun saan yksityisviestin -> Valitse "ei koskaan"
- Muokkaa profiilia -> Tunnuksen asetukset -> Valitse "Salli muiden käyttäjien lähettää sinulle sähköpostia"

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Profiilin asetusten muuttaminen
« Vastaus #3 : Syyskuu 18, 2020, 09:10:20 »
Onko käyttäjän "viimeksi paikalla" poistunut kokonaan?

Jos joku jostakin syystä haluaa pitää vierailunsa omana tietonaan, fine, mutta hyödyllinen ominaisuus muille, varsinkin privaattiviestein kommunikoiville.

_
dijon on sinappi

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Profiilin asetusten muuttaminen
« Vastaus #4 : Syyskuu 18, 2020, 10:17:58 »
Onko käyttäjän "viimeksi paikalla" poistunut kokonaan?

Jos joku jostakin syystä haluaa pitää vierailunsa omana tietonaan, fine, mutta hyödyllinen ominaisuus muille, varsinkin privaattiviestein kommunikoiville.

_
dijon on sinappi

Ei ainakaan mulla näy.
Voisin kuvitella että tähän on nyt kaksi mielipidettä.
Onhan täälläkin luettu näitä et joku valittanut et miksi joku ei ole vastannut privoihin kun on kuitenkin käynyt täällä.
Monet (tytötkin) käy täällä varmaan ihan vapaa-ajallaan ja huvin vuoksi (ainakin minä käyn), ja ne viestien purkamishetket sit duunipäivinä. Tältä kannalta ihan hyvä ettei tuollaista "stalkkaus" ominaisuutta ole.
Toisaalta, oishan se ollut ihan kiinnostava stalkkaus-ominaisuus  ;D

Terv. Rööperin stalkkeri
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa pe 19.4.!

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Profiilin asetusten muuttaminen
« Vastaus #5 : Syyskuu 18, 2020, 10:25:53 »
^Varmaan juu vähän monisyinen asia. Toisaaltaan siitä voi hieman päätellä onko hupakko aktiivinen, jotta voi privalla kysyä tapaamista, mutta toisaaltaan voi sen tehdä ilmoituksenkin kautta. Sitten toisaaltaan kun ruvetaan tivaamaan "Näen että oot ollu paikalla! Mikset vastaa!?!" tyyliin niin voi heittää aika pian ahdistavaksi :-\
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Profiilin asetusten muuttaminen
« Vastaus #6 : Syyskuu 18, 2020, 13:08:56 »
Minusta ihan turha optio, ei sille ole mitään tarvetta.

Joskus edellisellä foorumilla en älynnyt että accountin saa piilotettua, niin ikäviä kommentteja tuli usein tyyliin olet ollut forkalla silloin ja silloin, etkä vastaa viesteihin. Ei jaksa näitä oman elämänsä sherlockeja.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 18, 2020, 13:18:03 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Profiilin asetusten muuttaminen
« Vastaus #7 : Syyskuu 18, 2020, 13:11:14 »
^ Näitä Sherlockeja näyttää täällä olevan joka tapauksessa. Aina säännöllisin väliajoin joku aloittaa ketjun "Miksi Pirkko-Irmeli ei vastaa, vaikka olen jo 46 viestiä tänään laittanut?"  ;D

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Profiilin asetusten muuttaminen
« Vastaus #8 : Syyskuu 18, 2020, 13:15:08 »
^Tai pommitetaan privaviesteillä ja sitten toivotetaan haista huora vittu kauniiksi lopuksi.  ;D
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Profiilin asetusten muuttaminen
« Vastaus #9 : Syyskuu 18, 2020, 15:24:04 »
No ei se mitään sherlokointia eikä edes stalkkausta ole. Moderneissa pikaviestimissä ja jopa tekstiviestissä on välitystiedot, josta tietää että vastaanottaja on ladannut viestin koneelleen. Siitä voi laskea vaikka "viimeistään toisena arkipäivänä"-periaatteella, että vastaako huora vai siirtyäkö toiseen.

Nihkeästi toisena arkipäivänä vastailevat ovat harvoin osoittautuneet odottamisen arvoisiksi, jos paikan päälle on edes selvitty. Aika alkaa viestin vastaanottamisesta.

Ja siis ominaisuus oli tällä sivulla ainakin kesäkuussa vielä.

_
dijon on sinappi

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Profiilin asetusten muuttaminen
« Vastaus #10 : Syyskuu 18, 2020, 17:00:10 »

No ei se mitään sherlokointia eikä edes stalkkausta ole. ...


Tätä hivenen mietittyäni päädyin siihen että mä oon vähän erimieltä. Voi se stalkkausta olla, tai ainakin mahdollistaa sen jossain määrin. Uskoisin ettei tuo informaatio vahingossa ole pois lähtenyt tuolta profiilisivulta. Jos lähtisin arvailemaan niin tässäkin asiassa on luultavasti kuunneltu käyttäjien palautetta ja sen mukaan toimittu. Eli otettu pois ja hyvä näin.

Amator

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Profiilin asetusten muuttaminen
« Vastaus #11 : Syyskuu 18, 2020, 17:09:00 »
Pikaviestimet ovat hieman eri juttu, kuin tämä forkka. Kun viestittelen jonkun yksityisnumerostani whatsappilla tai vastaavilla, on kyse luotetusta henkilöstä ja siinäkin voin halutessani kätkeä paikallaoloni. Vaikka minua kiinnostaakin Hottispuuman forkkapaikallaolo, se ei minulle oikeastaan kuulu.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Profiilin asetusten muuttaminen
« Vastaus #12 : Syyskuu 18, 2020, 17:25:22 »
No ei se mitään sherlokointia eikä edes stalkkausta ole. ...
Tätä hivenen mietittyäni päädyin siihen että mä oon vähän erimieltä. Voi se stalkkausta olla, tai ainakin mahdollistaa sen jossain määrin. Uskoisin ettei tuo informaatio vahingossa ole pois lähtenyt tuolta profiilisivulta. Jos lähtisin arvailemaan niin tässäkin asiassa on luultavasti kuunneltu käyttäjien palautetta ja sen mukaan toimittu. Eli otettu pois ja hyvä näin.
Juuri näin minäkin ajattelen. Miksi uudistuksia muuten edes tehtäisiin, kuin käyttäjäpalautteen perusteella.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Profiilin asetusten muuttaminen
« Vastaus #13 : Syyskuu 18, 2020, 19:54:42 »
Pikaviestimet ovat hieman eri juttu, kuin tämä forkka. Kun viestittelen jonkun yksityisnumerostani whatsappilla tai vastaavilla, on kyse luotetusta henkilöstä ja siinäkin voin halutessani kätkeä paikallaoloni. Vaikka minua kiinnostaakin Hottispuuman forkkapaikallaolo, se ei minulle oikeastaan kuulu.

No ittellähän on WA myös prepaid-numerolle ja voin kontakteihin lisätä kenet tahansa. Voin lisätä vaikka presidentin kanslian ja stalkkaa sitä xD.

Mistä sä keksit luotetun henkilön?

_
dijon on sinappi

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 128
  • * Kelpo kaveri
Vs: Profiilin asetusten muuttaminen
« Vastaus #14 : Syyskuu 19, 2020, 11:01:02 »
Sais tulla takaisin tuo ominaisuus. Oli hyödyllinen myös siinä mielessä kun ainakin pari hyväksi todettua hupakkoa ei pidä ilmoa missään aktiivisena, niin täältä pystyi katsoa jos oli hetki sitten paikalla (=mahdollisesti aktiivisena hommissa). Sitten tietäisi laittaako yksityisviestiä vai ei.

Kukaan ei myöskään valittanut tuosta ominaisuudesta niin tuskin se ainakaan palautteiden vuoksi poistettu.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Profiilin asetusten muuttaminen
« Vastaus #15 : Syyskuu 19, 2020, 11:13:05 »
Pikaviestimet ovat hieman eri juttu, kuin tämä forkka. Kun viestittelen jonkun yksityisnumerostani whatsappilla tai vastaavilla, on kyse luotetusta henkilöstä ja siinäkin voin halutessani kätkeä paikallaoloni. Vaikka minua kiinnostaakin Hottispuuman forkkapaikallaolo, se ei minulle oikeastaan kuulu.

No ittellähän on WA myös prepaid-numerolle ja voin kontakteihin lisätä kenet tahansa. Voin lisätä vaikka presidentin kanslian ja stalkkaa sitä xD.

Mistä sä keksit luotetun henkilön?

_
dijon on sinappi
No laitapa sitten vaikka minut kontakteihisi :)
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Profiilin asetusten muuttaminen
« Vastaus #16 : Syyskuu 19, 2020, 11:53:20 »

Kukaan ei myöskään valittanut tuosta ominaisuudesta niin tuskin se ainakaan palautteiden vuoksi poistettu.

Kaikki valitukset eivät ole julkisia eivätkä näin ollen näy kaikille käyttäjille.
Itse pidän viimeksi kirjautuneena-ominaisuuden poistumisen vain hyvänä.
nimim. Muutaman stalkkaajan perääni saaneena tilanne rauhoittui jonkin verran.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 488
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Profiilin asetusten muuttaminen
« Vastaus #17 : Syyskuu 19, 2020, 12:10:36 »
Pikaviestimet ovat hieman eri juttu, kuin tämä forkka. Kun viestittelen jonkun yksityisnumerostani whatsappilla tai vastaavilla, on kyse luotetusta henkilöstä ja siinäkin voin halutessani kätkeä paikallaoloni. Vaikka minua kiinnostaakin Hottispuuman forkkapaikallaolo, se ei minulle oikeastaan kuulu.

No ittellähän on WA myös prepaid-numerolle ja voin kontakteihin lisätä kenet tahansa. Voin lisätä vaikka presidentin kanslian ja stalkkaa sitä xD.

Mistä sä keksit luotetun henkilön?

_
dijon on sinappi
No laitapa sitten vaikka minut kontakteihisi :)

Laitoin jo ja nauran täällä just köntsät housuissa xD

Fun fact, WA näyttää paikallaolon (=online) myös niiden kohdalla, jotka ovat piilottaneet "viimeksi paikalla"-tietosuojavalikosta. No ei aikuisella miehellä ole aikaa sentään sellaiseen xD

Kuin myös näyttää tämä foorumi, mutta sen poiskytkentä on käyttäjän valinta. Samaa valinnaisuutta olisin toivonut "viimeksi paikalla"-sarakkeelle.

_
dijon on sinappi
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 19, 2020, 12:12:07 kirjoittanut dijon »

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Profiilin asetusten muuttaminen
« Vastaus #18 : Syyskuu 19, 2020, 12:26:53 »

No laitapa sitten vaikka minut kontakteihisi :)
Missä sun ilmo on?  :)
Perfektionisti.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Profiilin asetusten muuttaminen
« Vastaus #19 : Syyskuu 19, 2020, 13:24:36 »
Dijon, kyseisen ominaisuuden poiskytkeminen ei ollut mahdollista käyttäjällä.
Tämä ylläpidon puolelta tehty tai kuka sen tekikään kehitysratkaisu oli ainoa mahdollisuus.
kuvagalleria

**** Helsingissä****