Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oletko saanut tsemppipuhelun?  (Luettu 5699 kertaa)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletko saanut tsemppipuhelun?
« Vastaus #20 : Marraskuu 28, 2020, 10:13:42 »
Harvassa ovat ne ihmiset, jotka koskaan myöntävät tarvitsevansa minkään sortin tsemppaamista.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2197
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko saanut tsemppipuhelun?
« Vastaus #21 : Marraskuu 28, 2020, 13:46:03 »
Yannis on kova äijä, tietää tuhannen huoran koko siviilipuheluhistorian... 🤩

Vakavasti ottaen, kolumni oli perseestä, nyt vielä rauhoituttuani sen lukemisen jälkeen jo monta päivää, näen edelleen punaista. Siitä seurannut naljailu täällä taas oli 💖, nauroin pariinkin otteeseen ääneen, ootte parhaita 😂

Mutta Espoolaisrouvalla on myös tosi tärkeä pointti, mitä tulee horojen väliseen yhteydenpitoon, ja kollegan tsemppaamiseen. Myös mulle henkilökohtaisesti ne ovat tosi tärkeitä asioita. Kyllä mulla on ollut hetkiä, joina olen saanut tsemppausta ja kannustusta, sekä tukea ja neuvoja (en puhelimella, kun en tykkää puhua puhelimessa, mutta vaikkapa sähköpostilla). Ja pidän tätä tosi suuressa arvossa, eikä kollegalta(/ystävältä) saatu tuki tai se, että elämässä on välillä raskaampia hetkiä, millään lailla vähennä sitä, että tykkään seksityöstä ja teen sitä omasta halustani. ❤
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko saanut tsemppipuhelun?
« Vastaus #22 : Marraskuu 28, 2020, 18:39:35 »
Eksyvät tossa muutaman metrin matkalla vähintään kerran, ja joskus on jalkojen kantavuudenkin kanssa vähän niin ja näin.

Jos olisi ketju 'mitä riskejä huorissa käyntiin liittyy?' niin kyllä yksi ehdoton riski on se tilanne kun hupakolta poistut pimeään rappukäytävään talosta, jossa ei ole hissiä. Jalat on kuin spagettia ja ajatukset ei ole ihan vielä niin selkeät kuin niiden soisi olevan ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11393
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko saanut tsemppipuhelun?
« Vastaus #23 : Marraskuu 28, 2020, 19:15:13 »
^

Ei oo kerta eikä kaks ku joku tsemppipuhelu ois ollu paikallaan valamassa uskoa että kyllä sä sinne omalle autolle takasi löydät  :)
Amator

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko saanut tsemppipuhelun?
« Vastaus #24 : Marraskuu 28, 2020, 19:20:51 »
Eksyvät tossa muutaman metrin matkalla vähintään kerran, ja joskus on jalkojen kantavuudenkin kanssa vähän niin ja näin.

Jos olisi ketju 'mitä riskejä huorissa käyntiin liittyy?' niin kyllä yksi ehdoton riski on se tilanne kun hupakolta poistut pimeään rappukäytävään talosta, jossa ei ole hissiä. Jalat on kuin spagettia ja ajatukset ei ole ihan vielä niin selkeät kuin niiden soisi olevan ;D

Unohtamatta millainen riski syntyy. Kun turska on selvinnyt ulos talosta ja siirtyy seuraavaksi auton rattiin, ajaen sen liikenteen sekaan. Tätä viimeistä riskiä voi toki eliminoida jättämällä auton riittävän kauas. 5 kilometria riittänee tai sitten ei. ;D
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko saanut tsemppipuhelun?
« Vastaus #25 : Marraskuu 28, 2020, 20:46:03 »
^Kyllä se vähintään 3,5‰ humalatilaa vastaa😂 Parempi käydä vaikka syömässä ennen kuin auton rattiin hyppää.

^

Ei oo kerta eikä kaks ku joku tsemppipuhelu ois ollu paikallaan valamassa uskoa että kyllä sä sinne omalle autolle takasi löydät  :)

Nimenomaan!  ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 926
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko saanut tsemppipuhelun?
« Vastaus #26 : Marraskuu 28, 2020, 20:47:13 »
Mun asiakkaat sen sijaan tarvii välillä tosi paljon tsemppiä että selviävät ulos talosta. Eksyvät tossa muutaman metrin matkalla vähintään kerran, ja joskus on jalkojen kantavuudenkin kanssa vähän niin ja näin.

Totta. Mäkään en löytäny autolle. Johtui ehkä siitä, ettei ollu rillit päässä? Soitin The Rouvalle kysyäkseni jäikö ne sinne. Ei jääny. Löytyi taskusta. Oliko tää ny tsemppipuhelu? :o
#maksuseksionihanaa