Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kouvolan iaanunu  (Luettu 5652 kertaa)

Poissa Laakerivika

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Kouvolan iaanunu
« : Marraskuu 24, 2020, 21:41:24 »
Moro.
Onko kukaan käyny kyseisen AS sivulta löytyvän neitokaisen luona? Onko käymisen arvoinen tapaus  ;)

Poissa Vieras1457

  • Full Member
  • Viestejä: 116
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kouvolan iaanunu
« Vastaus #1 : Marraskuu 25, 2020, 21:31:48 »
Amatööriksi hintavaksi esittäytyi.

Poissa Mclovin

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kouvolan iaanunu
« Vastaus #2 : Marraskuu 25, 2020, 23:06:41 »
Tosiaan aika kova taksa, mutta niin voi olla kyytikin. Passasin vielä toistaiseksi.

Poissa panomies83

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kouvolan iaanunu
« Vastaus #3 : Marraskuu 27, 2020, 15:24:39 »
joo itekin viestitelly kyseisen likan kanssa ja joo on siis tukevampi niinkuin profiilista näkyy ja alottelijaks joo hinnat kohtuu isot ja tekee myös kimppaa hotbunin kanssa jota on tullut itse kokeiltua

Poissa Laakerivika

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kouvolan iaanunu
« Vastaus #4 : Marraskuu 27, 2020, 16:23:26 »
joo itekin viestitelly kyseisen likan kanssa ja joo on siis tukevampi niinkuin profiilista näkyy ja alottelijaks joo hinnat kohtuu isot ja tekee myös kimppaa hotbunin kanssa jota on tullut itse kokeiltua

Millaset kokemukset jäi hotbunista? Häneen en oo saanu toki yhteyttä, mutta to do listalla kummiski 😁

Poissa Hande69

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kouvolan iaanunu
« Vastaus #5 : Marraskuu 30, 2020, 21:13:55 »
Iaanunu oli muodokas ja nätti likka, hyvä owo suikkari ja tiukka pillu 👍

Poissa kana

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kouvolan iaanunu
« Vastaus #6 : Joulukuu 25, 2020, 13:18:35 »

Millaset kokemukset jäi hotbunista? Häneen en oo saanu toki yhteyttä, mutta to do listalla kummiski 😁

Kovin arka ja ujo tapaus, kuvissa selkeästi hoikempi kuin livenä. Suihinotto oli tasoa ihan OK, sängyssä aika passiivinen. En maksanut mitään.

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kouvolan iaanunu
« Vastaus #7 : Joulukuu 25, 2020, 14:55:48 »

Millaset kokemukset jäi hotbunista? Häneen en oo saanu toki yhteyttä, mutta to do listalla kummiski 😁

Kovin arka ja ujo tapaus, kuvissa selkeästi hoikempi kuin livenä. Suihinotto oli tasoa ihan OK, sängyssä aika passiivinen. En maksanut mitään.

Miten tämä onnistui?

Poissa kana

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kouvolan iaanunu
« Vastaus #8 : Joulukuu 25, 2020, 16:46:18 »

Millaset kokemukset jäi hotbunista? Häneen en oo saanu toki yhteyttä, mutta to do listalla kummiski 😁

Kovin arka ja ujo tapaus, kuvissa selkeästi hoikempi kuin livenä. Suihinotto oli tasoa ihan OK, sängyssä aika passiivinen. En maksanut mitään.

Miten tämä onnistui?

Otin vain kikin ylös ja pistin viestiä, auttaa asiaa että olen hyvässä kunnossa.

Poissa Laakerivika

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kouvolan iaanunu
« Vastaus #9 : Joulukuu 25, 2020, 21:09:28 »

Millaset kokemukset jäi hotbunista? Häneen en oo saanu toki yhteyttä, mutta to do listalla kummiski 😁

Kovin arka ja ujo tapaus, kuvissa selkeästi hoikempi kuin livenä. Suihinotto oli tasoa ihan OK, sängyssä aika passiivinen. En maksanut mitään.

Miten tämä onnistui?

Otin vain kikin ylös ja pistin viestiä, auttaa asiaa että olen hyvässä kunnossa.

Eli kannattaako käydä edes maksua vastaan? Tänään olisi tarkoitus kävästä.. Missäpäin kouvolaa ottaa vastaan

Poissa kana

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kouvolan iaanunu
« Vastaus #10 : Joulukuu 28, 2020, 21:21:05 »

Millaset kokemukset jäi hotbunista? Häneen en oo saanu toki yhteyttä, mutta to do listalla kummiski 😁

Kovin arka ja ujo tapaus, kuvissa selkeästi hoikempi kuin livenä. Suihinotto oli tasoa ihan OK, sängyssä aika passiivinen. En maksanut mitään.

Miten tämä onnistui?

Otin vain kikin ylös ja pistin viestiä, auttaa asiaa että olen hyvässä kunnossa.

Eli kannattaako käydä edes maksua vastaan? Tänään olisi tarkoitus kävästä.. Missäpäin kouvolaa ottaa vastaan

Itse en ainakaan maksaisi, kyllähän siihen niin sanotusti tarpeensa tekee mutta en kyllä penniäkään maksaisi, samalla rahalla saa varmasti parempi kroppaisempaa paremmalla asiakaspalvelulla.

Ota huomioon että tämä on vain oma kokemukseni hänestä, toiset arvostaa eri asoita kuin toiset.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kouvolan iaanunu
« Vastaus #11 : Joulukuu 29, 2020, 11:25:59 »
^ miten voit arvioida sellaisen ihmisen asiakaspalvelua, jonka asiakas et ole ollut? Jos et maksanut, et ollut asiakaskaan, ihan pelkkä pano vain. Ja jos siviilissä panet naisia asenteella "kyllä siihen tarpeensa tekee", niin ei ehkä kannata yllättyä, jos ei saa kovin hyvää seksiä.
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kouvolan iaanunu
« Vastaus #12 : Joulukuu 29, 2020, 11:39:15 »
^ Amen to that. Mulle henkilökohtaisesti "siviiliseksi" ja "työseksi" on kaksi ihan eri asiaa. Joskus, hyvin harvoin työseksi saattaa hieman etäisesti alkaa muistuttamaan siviiliseksiä.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1993
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kouvolan iaanunu
« Vastaus #13 : Joulukuu 29, 2020, 15:07:54 »
^^^ Kusetit siis mimmiltä maksun ja kaiken hyvän lisäksi dissaat päälle.

Ladies an Gentleman: We have found asshole here
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa hb1

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kouvolan iaanunu
« Vastaus #14 : Joulukuu 29, 2020, 18:24:01 »
Joo kusetus tosiaan  :wanker:   ::)


Poissa kana

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kouvolan iaanunu
« Vastaus #15 : Joulukuu 30, 2020, 14:27:10 »
^ miten voit arvioida sellaisen ihmisen asiakaspalvelua, jonka asiakas et ole ollut? Jos et maksanut, et ollut asiakaskaan, ihan pelkkä pano vain. Ja jos siviilissä panet naisia asenteella "kyllä siihen tarpeensa tekee", niin ei ehkä kannata yllättyä, jos ei saa kovin hyvää seksiä.
Siksi toinkin esiin etten ole palvelusta maksanut vaan kokeillut kyseistä naista "luonnollisesti". En pane naisia sillä asenteella, vaan annan kaikille samanlaisen annin itsestäni, ne joiden kanssa seksi ei toimi, on lopputulemana tuo lentävä lause.

Uskon kummiskin että ne jotka ovat hyviä sängyssä ilman maksua, ovat sitä myös maksun kanssa ja sama toimii päinvastoinkin. Veikkaisin että ennemmin menee niin päin että on siviilissä hyvä muttei anna kaikkeaan työssään. Voin toki olla väärässä.

^ Amen to that. Mulle henkilökohtaisesti "siviiliseksi" ja "työseksi" on kaksi ihan eri asiaa. Joskus, hyvin harvoin työseksi saattaa hieman etäisesti alkaa muistuttamaan siviiliseksiä.

Tarkoitatko että siviiliseksisi on parempaa vai huonompaa kuin työseksi?

^^^ Kusetit siis mimmiltä maksun ja kaiken hyvän lisäksi dissaat päälle.

Ladies an Gentleman: We have found asshole here
Kerrohan miten olen maksun kusettanut? Jos hankit baarista panon joka myy itseään vapaa-ajallaan niin kusetatko silloinkin? En dissaa vaan kerron oman mielipiteeni, toki hieman kärkkäällä lauseella.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kouvolan iaanunu
« Vastaus #16 : Joulukuu 30, 2020, 15:21:11 »
Kuusankosken/Kouvolan kasvattina voin todeta, että jos näytät edes etäisesti ihmiseltä, niin sen seudun naiset on nopeasti paneskeltu ilmaiseksi. Ja näin varmaan kanan kohdallakin kävi. En näe että kana on tässä millään tavalla kusettanut. Tosin, jos huoralta saa ilmaiseksi, niin ei jatkossa kannata täällä huudella siitä että kuka antoi.

Kouvolassa on kokemukseni mukaan juuri tällaista "outoa" tapausta = ensin puhutaan rahasta ja sitten pyllistetään ilmaiseksi

Mutta tosiaan tässä oli loistavia pointteja:

a) jos et ole maksanut = et ole ollut asiakas = et voi arvostella tapaamista maksullisen seksin sivulla = kirjoittele tapaaminen jonnekin ilmaisen pillun sivulle

b) en ole Anniina mutta vastaan kanalle silti = työseksin ja siviiliseksin välillä on yhtä suuri ero kuin yöllä ja päivällä (tietysti jos ei ole hirveästi vertailukohtia niin tätä on vaikea ymmärtää)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 30, 2020, 15:23:17 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?