Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi

Kouvolan iaanunu

<< < (3/4) > >>

Laakerivika:

--- Lainaus käyttäjältä: kana - Joulukuu 25, 2020, 16:46:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: basti - Joulukuu 25, 2020, 14:55:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: kana - Joulukuu 25, 2020, 13:18:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Laakerivika - Marraskuu 27, 2020, 16:23:26 ---
Millaset kokemukset jäi hotbunista? Häneen en oo saanu toki yhteyttä, mutta to do listalla kummiski 😁

--- Lainaus päättyy ---

Kovin arka ja ujo tapaus, kuvissa selkeästi hoikempi kuin livenä. Suihinotto oli tasoa ihan OK, sängyssä aika passiivinen. En maksanut mitään.

--- Lainaus päättyy ---

Miten tämä onnistui?

--- Lainaus päättyy ---

Otin vain kikin ylös ja pistin viestiä, auttaa asiaa että olen hyvässä kunnossa.

--- Lainaus päättyy ---

Eli kannattaako käydä edes maksua vastaan? Tänään olisi tarkoitus kävästä.. Missäpäin kouvolaa ottaa vastaan

kana:

--- Lainaus käyttäjältä: Laakerivika - Joulukuu 25, 2020, 21:09:28 ---
--- Lainaus käyttäjältä: kana - Joulukuu 25, 2020, 16:46:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: basti - Joulukuu 25, 2020, 14:55:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: kana - Joulukuu 25, 2020, 13:18:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Laakerivika - Marraskuu 27, 2020, 16:23:26 ---
Millaset kokemukset jäi hotbunista? Häneen en oo saanu toki yhteyttä, mutta to do listalla kummiski 😁

--- Lainaus päättyy ---

Kovin arka ja ujo tapaus, kuvissa selkeästi hoikempi kuin livenä. Suihinotto oli tasoa ihan OK, sängyssä aika passiivinen. En maksanut mitään.

--- Lainaus päättyy ---

Miten tämä onnistui?

--- Lainaus päättyy ---

Otin vain kikin ylös ja pistin viestiä, auttaa asiaa että olen hyvässä kunnossa.

--- Lainaus päättyy ---

Eli kannattaako käydä edes maksua vastaan? Tänään olisi tarkoitus kävästä.. Missäpäin kouvolaa ottaa vastaan

--- Lainaus päättyy ---

Itse en ainakaan maksaisi, kyllähän siihen niin sanotusti tarpeensa tekee mutta en kyllä penniäkään maksaisi, samalla rahalla saa varmasti parempi kroppaisempaa paremmalla asiakaspalvelulla.

Ota huomioon että tämä on vain oma kokemukseni hänestä, toiset arvostaa eri asoita kuin toiset.

IlonaTequila:
^ miten voit arvioida sellaisen ihmisen asiakaspalvelua, jonka asiakas et ole ollut? Jos et maksanut, et ollut asiakaskaan, ihan pelkkä pano vain. Ja jos siviilissä panet naisia asenteella "kyllä siihen tarpeensa tekee", niin ei ehkä kannata yllättyä, jos ei saa kovin hyvää seksiä.

Vieras0140:
^ Amen to that. Mulle henkilökohtaisesti "siviiliseksi" ja "työseksi" on kaksi ihan eri asiaa. Joskus, hyvin harvoin työseksi saattaa hieman etäisesti alkaa muistuttamaan siviiliseksiä.

Kellopeliappelsiini:
^^^ Kusetit siis mimmiltä maksun ja kaiken hyvän lisäksi dissaat päälle.

Ladies an Gentleman: We have found asshole here

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta