Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Löytyisiköhän täältä vertaistukea, pariskuntaa, jotka yhdessä ja nainen maksulli  (Luettu 8945 kertaa)

Poissa Peku1

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
"Lissun silmissä huora on tietynlainen, hyväksikäytettävä poloinen, jota sinä saatanan sika olet käyttänyt hyväksi"
Täällähän on nyt näitä "hyväksikäytettyjä poloisia", jotka voi varmaan ihan itse kertoa omia näkemyksiä/kokemuksia "hyväksikäytöstään". Ja miksi aloittavat hommat, ja miksi eivät sitten vaan yksinkertaisesti lähde niistä hommista, jos ei tykkää niistä.


Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
^ Mun käsitykseni mukaan täällä ei ole yhtään hyväksikäytettyä poloista joten kukaan ei kerro yhtään mitään.

Luetun ymmärtäminen on välillä haasteellista, mutta pitäisi jo sunnuntai iltana onnistua  :o
Why so fragile?

Poissa Peku1

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
^ Mun käsitykseni mukaan täällä ei ole yhtään hyväksikäytettyä poloista joten kukaan ei kerro yhtään mitään.
Sepä se olikin se pointti siinä.


Poissa Kiku

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Mulla taas on sellainen (tata sivuava) ongelma, etta haluaisin kovasti aloittaa hommat, mutta olen ollut 22 vuotta pois alalta koska rakastuin ja menin naimisiin. Ukko tietaa menneet, mutta asian esille ottaminenkin on niin pirun vaikeaa, kun toinen ajattelee, ettei enaa kelpaa jne. Kroppaa ja pokkaa loytyy yha omasta takaa, mutten halua eroakaan ottaa. Ja jos teen kuin haluan, se saattaa olla edessa ellen onnistu jotenkin oivallisesti asiaa markkinoimaan. Mutta jos en palaa alalle, turhaudun ja ahdistun itse. Argh.
I'm not everybody's cup of tea, but I am someone's glass of Pinot Noir

Poissa Kiku

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Mulla taas on sellainen (tata sivuava) ongelma, etta haluaisin kovasti aloittaa hommat, mutta ol...
Jaha, nokialaiseni ei nakojaa osaa taas kayttaa aakkosia....
I'm not everybody's cup of tea, but I am someone's glass of Pinot Noir

Paikalla Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 312
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Harvemmin se ero tulee siitä että kertoo tuntemuksistaan ja haluistaan, yleensä hommat menee kyllä pahemmin puihin sillä että päättää tehdä jotain keskustelematta asiasta ensin.

Poissa Karhunkieli

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Olen kohta 5-kymppinen mies ja nauttisin jos naiseni ehdottais tätä. Löytyisköhän minulle tällainen nainen?