Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Löytyisiköhän täältä vertaistukea, pariskuntaa, jotka yhdessä ja nainen maksulli  (Luettu 8938 kertaa)

Poissa NainenTre

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Moi
Oon uusi täällä. Oon seurustellut ihanan miehen kanssa kohta 2v ja nyt jäin kiinni, että olen toiminut salaa maksullisena, jo ennen hänen tapaamistaankin vuosia. Halutaan jatkaa yhdessä ja olisi mukava kuulla muiden kokemuksia vastaavasta.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Eli valehtelit kumppanillesi.
Ei jatkoon!
Why so fragile?

Poissa NainenTre

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Kyllä, valehtelin, aika vaikea aihe ottaa esiin. Kukaan tuttavistani,, ystävistäni ei tiedä, enkä haluakaan heidän tietävän. Mies ymmärtää lähtökohtani ja syyni valintaani ja haluaa jatkaa kanssani.
Jokainen tekee virheitä, jokaista varmasti rakastuessaan pelottaa avata sisintään sille jolta vasta, rakkautta kaipaa. Etkö koskaan ole valehdellut kumppanillesi tai salanuut häneltä mitään?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Lifti älä viitsi.
Eläkkeellä.

Poissa NainenTre

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Voisinkohan oletta kuningattaren olevan nainen? Samalla alalla?
Vaikka olen säännöllisen epäsäännöllisesti seksiä myynyt kohta 10 vuotta en tiedä ketään toista, joka tätä tekee.
Onko parisuhde sitten mahdoton yhtälö?
Tällä sivutyöllä ostan vapaa aikaa lasteni kanssa ja mieheni kanssa, voin maksaa lasten autokoulut ja harrastukset.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Lifti älä viitsi.

Sori. Mies ei luovu periaatteistaan.
Nussii akka tai ukko, parisuhteessa ollessaan, salaa kumppaniltaan muita, rahasta tai ilman = pettämistä
Alleviivaan kohdan "parisuhteessa ollessaan SALAA kumppaniltaan"

Ei jatkoon.

Se mitä on tehty ennen parisuhdetta on yks vitun hailee, mutta mä käsitin että ketjun aloittaja on toiminut huorana kumppanin selän takana...ja se on todella ala-arvoista.
Jos käsitin väärin, pyydän anteeksi.
Why so fragile?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Etkö koskaan ole valehdellut kumppanillesi tai salanuut häneltä mitään?

Kumppaniltani? EN! Koska rakastin ja kunnioitin häntä. R.I.P

Tyttöystäviäni? Kusetan joka käänteessä. Valehtelen, salaan, enkä paljasta itsestäni mitään. En yhtään mitään.

Mutta kumppani, se jonka kanssa haluaa jakaa elämän, vanheta yhdessä, kohdata kaikki yhdessä. Kumppani on pyhä! Ensin tulee kumppani ja sitten minä ja minun tarpeeni.
Mielummin hirtän itseni kun valehtelen\salaan sille joka on kaikkein parasta elämässäni.

Kävin taannoin ripittäytymässä haudalla ja sanoin että tulen heti kun maailman suurin kyrpä sen minulle sua.
Why so fragile?

Poissa NainenTre

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Nostan kyllä hattua sulle.
Tästä miehestä toivoisin elämän kumppania,jonka kanssa rietastella vielä vanhuuden päivillä, joka ymmärtää mua ja katsoi mua aina niin kuin nytkin.
Voipi tosin olla, että minut tai meidät oikeastaan täällä lytätään,eikä ymmärrystä löydy.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Voipi tosin olla, että minut tai meidät oikeastaan täällä lytätään,eikä ymmärrystä löydy.

Nyt puhutaan jo ihan toisesta asiasta. Ei pidä sekoittaa sitä mitä tehdään toisen tietämättä siihen että nyt toinen tietää. Ja hei, sä kärysit kun polakka ja ukko jäi sun luokse.
Teidän parisuhde, ei loppupeleissä kuulu mulle.
Täällä on paljon kokemusta siitä että UKKO TIETÄÄ akan huoraavan ja lipittelee kotona kaljaa.
Ite aina totesin että tuo pekonia ja kananmunia tullessas SEKÄ jätä kaljarahaa lähtiessäs.

En vaan voinut antaa vertaistukea siihen mihin halusit koska se oli sieltä pahimmasta päästä mitä mulle voitais tehdä.

Ja hei, ei hätää, kyllä siskot sinua ymmärtää!
GREEN LIGHT GREEN LIGHT GREEN LIGHT GREEN LIGHT GREEN LIGHT GREEN LIGHT GREEN LIGHT GREEN LIGHT GREEN LIGHT GREEN LIGHT
Why so fragile?

Poissa NainenTre

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Kiitti,olis hienoa kyllä löytää pariskunta,, jonka kanssa vähän vaihtaa ajatuksia.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Kyllä noita pariskuntia on, joissa nainen tienaa lisätienestejä huoraamalla. Uskon että heitä ilmoittautuu vielä tähän ketjuunkin tai yksityisviestillä, kunhan huomaavat ketjun. Monet palveluntarjoajat eivät kuitenkaan halua yksityisasioitaan missään julkisella foorumilla sen enempää avata.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Eiköhän noita löydy vaikka kuinka monia FTS:n omalta foorumilta. Sinne vain hakemusta menemään, vertaistuki on tosi tärkeää, oli parisuhdetta tai ei.

Poissa NainenTre

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Täytynee googlata kyseiset sivut, en ole koskaan kuullutkaan. Kiitos

Poissa Peku1

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Se mitä on tehty ennen parisuhdetta on yks vitun hailee, mutta mä käsitin että ketjun aloittaja on toiminut huorana kumppanin selän takana...ja se on todella ala-arvoista.
Jos käsitin väärin, pyydän anteeksi.
Näinhän sen yleensä pitäisi olla, että ENNEN parisuhdetta olleet seksikumppanit ja panemiset ei pitäisi liittyä kovinkaan olennaisesti nykyiseen parisuhteeseen. Paitsi tietysti jos panoista on tullut lapsia, tai joku vaarallinen SP-tauti niin nehän tietenkin vaikuttaa nykyhetkeen/nykyiseen suhteeseen, ainakin jollain tasolla.

Kuitenkin on niitäkin naisia, keille tuntuu olevan ongelma, jos mies on esim. sinkkuna ollessaan ostanut seksipalveluita rahalla, ja ehkäisystä jne. olisi tietenkin huolehdittu.
Onko tässä vain taustalla se pelko, että mies tekee näin uudestaan suhteessa ollessaan?
Vai onko tässä se harhaluulo, että kaikki seksityöläiset ovat alistettuja ihmiskaupan uhreja, joita tämä mies on sikamaisesti käyttänyt hyväkseen, ajatellen vain omaa etuaan?

Vai se, että joidenkin mielestä seksi ei ole rahalla ostettava palvelu, vaan se pitää ansaita jollain muulla tavalla?


Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Kuitenkin on niitäkin naisia, keille tuntuu olevan ongelma, jos mies on esim. sinkkuna ollessaan ostanut seksipalveluita rahalla, ja ehkäisystä jne. olisi tietenkin huolehdittu.
Onko tässä vain taustalla se pelko, että mies tekee näin uudestaan suhteessa ollessaan?
Vai onko tässä se harhaluulo, että kaikki seksityöläiset ovat alistettuja ihmiskaupan uhreja, joita tämä mies on sikamaisesti käyttänyt hyväkseen, ajatellen vain omaa etuaan?

Oikeastaan vastasit jo omaan kysymykseesi.
Allekirjoitan täysin.

"Lissun silmissä huora on tietynlainen, hyväksikäytettävä poloinen, jota sinä saatanan sika olet käyttänyt hyväksi"

Suurinosa, yhtä lukuunottamatta ovat olleet mustasukkaista sorttia, joten ainahan niillä on se pelko pillussa että petät/mies pettää aina.

True story: Kieltäydyin kerran seksistä koska mielummin katson Triple G:n nyrkkeilymatsia kun nussin. Triple G ottelee kuitenkin kerran - pari vuodessa. Pillua saa aina kun ottaa.
 
Eli tripple G on rare treat. Silloinen kultsu meni kertomaan ystävälleen että kotona ei saanut kymmensenttistä. Tämä hänen ystävänsä, jonka nimesin tämän jälkeen lehmäksi, aloitti aivopesun ja vakuutti että en sen takia anna kikkeliä koska mulla on joku toinen ja KAIKKI miehet pettää. Anyway, haukuin sen ämmän lehmäksi ja silloinen kultsu tajusi että minua kiinnosti enemmän tämä kuin pillu - https://www.youtube.com/watch?v=a39_3cKQDaU
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 17, 2021, 18:16:49 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vanhan foorumin (siis SO) aikaan yksi täälläkin oleva neito tuskaili saman asian kanssa. En tiedä miten kävi. Miehenä voin sanoa, että kova sälli pitää olla, että tuo onnistuu. Semmoisiakin on, enkä yhtään paheksu.
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Kyllähän tuossa aloittajan kuvaamassa tilanteessa saattaisi moni muija päätyä myös ulos pakkaseen patoineen ja kattiloineen. Eipä tuollainen yllätys kovin kivalta tunnu varmaan kenestäkään, etenkään, jos toiminta on jatkunut toisen selän takana koko suhteen ajan. Vois tuntea mieskin itsensä ”hieman” kusetetuksi aisankannattajaksi, eivätkä ns. arvaamattomatkaan reaktiot olisi kovin iso yllätys.

Voisi kuvitella, että tilanne olisi hiukan erilainen, jos jo suhteen alkumetreiltä olisi tiedossa toisen bisnekset. Ehkä tuollainen suhde kestää, jos on 100% luottamus toiseen, tarkasti sovitut pelisäännöt, sovitut käytännöt turvallisuudesta ja terveydestä huolehtimiseen ja niistä pidetään kiinni. Eipä ole tullut kokeiltua moista suhdetta, enkä ole ihan varma haluaisinkokaan, vaikka ajatustasolla kumppanin hupakoinnin ehkä hyväksyisin, jos itselläni ois myös oma vapauteni. Ja jos se huora joskus jättäis sitä kaljarahaa ::)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Mikäpä minä olen moralisoimaan. Aloittajan kuvaamassa tapauksessa näen vain yhden virheen, kiinni jäämisen. Siihen nähden on hienoa, että yhteiselo ilmeisesti jatkuu vielä.

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
^ Voihan tuon noinkin ajatella. Toisaalta ns. normaalissa parisuhteessa tuosta kiinnijääminen lienee vain ajan kysymys. Eri juttu tietty, jos ihmiset asuvat erillään ja kyse on jonkinlaisesta tapailusuhteesta. Jotkut ihmiset noin ylipäätään miettivät syy-seuraussuhteita ja tekevät erilaisia riskianalyysejä elämässään, toiset vaan mennä kouhottavat minne muna tai nännit nyt sattuvat kulloinkin osoittamaan...

Poissa Peku1

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
"Lissun silmissä huora on tietynlainen, hyväksikäytettävä poloinen, jota sinä saatanan sika olet käyttänyt hyväksi"
Täällähän on nyt näitä "hyväksikäytettyjä poloisia", jotka voi varmaan ihan itse kertoa omia näkemyksiä/kokemuksia "hyväksikäytöstään". Ja miksi aloittavat hommat, ja miksi eivät sitten vaan yksinkertaisesti lähde niistä hommista, jos ei tykkää niistä.