Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pillun nuoleminen  (Luettu 67067 kertaa)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #200 : Toukokuu 17, 2020, 16:33:05 »
Pillun nuolemisen kruunaa perseenkin nuolenta. Livenä.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #201 : Toukokuu 17, 2020, 19:15:35 »
Aika monien lähtökohta on se, että asiakas on palveltavana, ja sen mukaan mennään. Jos asiakas ei selkeästi pyydä, niin en ehdota.

Ratkaisuhan tähän on avoimuus, eli varmistaa palveluntarjoajalta etukäteen, onko oma toive mahdollinen. Maksuseksi on hyvä keino opetella myös sopimaan asioista ja kommunikoimaan :) Samoja taitoja kannattaa käyttää myös siviilissä - kommunikointi tuo lisäsyvyyttä seksielämään.

Ja kannattaa miettiä nimenomaan omana toiveena. Moni saattaa jopa ärsyyntyä ”no tehdään mitä sä haluat” ehdotuksista ja kommenteista koska
a) me ollaan asiakasta varten
b) joillekin oman, todellisen seksuaalisen nautinnon saavuttaminen voi olla mahdotonta asiakkaan kanssa (jo ihan vaikka siksi, että on lesbo eikä liiemmin kiihotu miehistä)
c) edelliseen vähän liittyen, omien mieltymysten paljastaminen tuntuisi liian intiimiltä, ja sen pyytäminen tuntuu painostukselta rikkoa omia rajoja
d) näiden kombo tai jotain muuta

Sen sijaan, nimenomaan voi pohtia (jos on vaikea kuvailla tarkemmin omaa toivettaan), miksi toisen nautinto on mulle tärkeää? Mitä minä siitä saan? Miksi toivon sitä? Ja pyrkiä sitten sanallistamaan tätä vähän monipuolisemmin, kuin ”se tuntuu kivalta”. Mitä tarpeita se mussa tyydyttää? Mitä tunteita siihen liittyy? Mitä ajatuksia ja tunteita siihen liittyy, jos tämä ei toteutuisikaan (esim. pelkoa jostain? Mitä tarpeita sen takana on)?

Saattaa vaikka huomata, että itse kykenee rentoutumaan vasta, kun saa vastavuoroisuuden kokemuksen. Tämä voi pyyntönä näyttäytyä esim. näin: ”Haluaisin rentoutua tapaamisella, ja parhaiten se onnistuu, kun saan olla sekä ottavana ja antavana osapuolena suuseksissä. Saako sinua siis nuolla?”

Tai, huomaa kaipaavansa tapaamiselta aitoutta ja yhteyttä. Toiseen ei voi koskaan vaikuttaa, joten vastuun omista tarpeistaan kantaa aina lopulta itse. Pyynnön voi aina esittää, mutta varsinkin näin abstraktin asian kanssa kannattaa mahdollisimman konkreettisella pyynnöllä varmistaa, että olette samalla sivulla. Mikä siis juuri sinulle voisi herättää kokemuksen aitoudesta ja yhteydestä? Ennen kaikkea kannattaa miettiä, miten voin itse tarjota itselleni kokemuksen tästä, ja mikä tapaamisella tukisi sitä, että pystyisin näin toimimaan. Aitoutta ja yhteyttä saattaisi tukea vaikka kiireettömyys ja läsnäolon kokemus. Jälleen, nämäkin voivat tarkoittaa eri asioita eri ihmisille eri aikoina. Pyyntö voisi olla: ”Toivon tapaamiselta rauhallista tunnelmaa, joten sopiiko sulle hidas aloitus niin, että riisutaan toistemme vaatteet?” Käsikirjoituksia en suosittele, mutta yksinkertainen, selkeä pyyntö voi olla todella tärkeä, eikä ole palveluntarjoajallekaan liian vaativan oloinen. Pyyntö voisi jatkua: ”Lisäksi koskettelu ja suutelu on itselle tosi tärkeitä asioita, niiden kanssa toivon rauhallisuutta. Kuulostaako nämä ihan toteutettavalta?”

Nämä on vain esimerkkejä, jokainen kirjoittaa omalla kielellään. Kannattaa silti panostaa vähän siihen, että sanoma on selkeä ja ytimekäs.

Ikävämmistä seksikokemuksista taas saa aina tietoa itselleen, mikä ei toimi, tai mikä sillä kertaa meni pieleen. Ja jälleen, peiliin katsoen ja omaa vastuuta kantaen. Toki, joku voi olla oikeasti tosi törppö, mutta silti tilanteesta voi saada jotain enemmän, jos kykenee vaikka miettimään, olisiko siihen voinut vaikuttaa/valmistautua etukäteen? Ei missään nimessä aina tai automaattisesti, eikä se tarkoita että ”syy” olisi ollut itsessä tms.

Summa summarum: Kysy itse - ytimekäs, selkeä ja mahdollisimman konkreettinen pyyntö.

On miljoona tapaa tehdä tätä työtä, joten olisi vähän hassua olettaa, että me kyettäisiin olemaan kaikkea kaikille joka hetki. Vastuutaan tässä reilusti asiakkaita ensinnäkin ottamaan selvää etukäteen sen mitä voi, ja yhteyttä ottaessa esittämään pyynnöt, jotka itselle on jo selviä ja tuttuja.

Palveluntarjoajan suurin tyydyttäminen alkaa nimittäin selkeästä viestinnästä, eikä tämä edes ole vitsi. On paljon helpompi kiihottua aidosti (jos niin on tapahtuakseen), jos ei tarvitse kiristellä sen kanssa, että aikaa/toiveita/yms on ensin säädetty ja väännetty sorkkaraudalla.

Jennyn kommentit herättivät taas paljon ajatuksia. Miksi haluan tuottaa nautintoa naiselle? Olin nuorena patologinen incel vuosikausia. En edelleenkään ole mikään jumalan lahja naisille, mutta en koe enää sellaista alemmuuden tunnetta kuin nuorena.  Tämä on kuitenkin jättänyt arvet jonnekin syvälle. On balsamia näille arville kun onnistun tuottamaan naiselle nautintoa. Se on ajoittain lähempänä psykoterapiaa kuin seksiä. Tuntuu suunnattoman hyvältä. Maksullisessa seksissä tämä on todella harvinaista ja pillun nuoleminen on se millä se on joskus tapahtunut.

Miten kommunikoin toiveeni niin, ettei palveluntarjoajalle tule tarve näytellä orgasmia tälle asiakkaalle? Se vie helposti fiiliksen. Ilmeisesti useimpien naisten aidot orgasmit ovat sellaisia, että harjaantuneen on helppo näytellä ne uskottavasti. En vaan tahdo uskoa niitä aidoiksi. Upeimmat kokemukset olenkin saanut palveluntarjoajan kanssa jonka reaktio oli sellainen, että sen näyttelemiseen vaadittaisiin todellinen superlahjakkuus.

Aidon nautinnon tuottaminen palveluntarjoajalle on jotain mitä maksuseksissä ei lähtökohtaisesti ole kaupan, palveluntarjoajasta riippuen ei koskaan kenenkään kanssa, ei minun kanssani tai ei minun kanssani tänään.  Jos palveluntarjoaja on hyvä näyttelemään, niin on paljon juttuja joista saan kovia kiksejä esim. miten hän reagoi kosketuksiini - hän voi toteuttaa näistä itselleen sopivia.  Olisi hienoa tehdä palveluntarjoajan kanssa diili, että mennään näyttelylinjalla, mutta jos joskus tulisi hetki, että hän lämpenee niin ai että tämä poika lipsuttelee mielellään!

Olen tätä joskus varovasti koettanut tapaamisella keskustella, mutta en ole tainnut onnistua kovin hyvin. Ppalveluntarjoaja saattaa kokea, että asiakas kuitenkin odottaa sen 'naisen nautinto' -kerran tulevan ja pettyy jos ei tule. Toiselle taas näin monimutkainen säätäminen saattaa olla enemmän kuin mistä pari kertaa kuussa käyvä vakkari maksaa. Ja asiakkaalle on varmaan vaikea sanoa, ettei saa minun kanssani. Selkeä ja rehellinen kommunikointi myös asiakkaaseen päin toimii ainakin minulle.

Minulle naisen orgasmin toteutumatta jääminen ei ole ongelma, muitakin nautinnon lähteitä on. Aiemmin mainitsemieni kiksijuttujen lisäksi yhteyden ja läsnäolon tunne on huikea kokemus kun se sattuu kohdalle. Tästä en kyllä pysty sanomaan mistä se syntyy. Läsnäolosta voi hetkittäin tulla vahva tunne, että sillä toisella ihmiselläkin on hyvä olla siinä. Sekin on molemminpuolista nautintoa, aina ei tarvita täriseviä orgasmeja.

Näistä monista vaihtoehdoista pitäisi löytää se/ne jotka toimivat juuri tämän palveluntarjoajan kanssa. Siksi pidän enemmän vakkarisuhteista. Siksi pitäisi oppia kommunikoimaan paremmin.

Paras olisi sellainen vakkarisuhde jossa palveluntarjoaja voisi rehellisesti avata mitä palvelussa on tarjolla, myös oman nautintonsa osalta. Minulla oli erään nyt jo lopettaneen palveluntarjoajan kanssa pitkä ja mutkaton asiakassuhde. Hän ei ehkä koskaan saanut orgasmeja tai näytellyt omaa nautintoaan, mutta kun muutaman kerran sain kommentin mikä hänestä tuntui hyvältä, niin en epäillyt hetkeäkään ettei se olisi ollut totta. Muistan ne kommentit aina.
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0161

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #202 : Kesäkuu 14, 2020, 00:09:02 »
Rakastan. Voisin vain nuolla, jos se neidoille käy.

Poissa Namiskuukkeli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #203 : Kesäkuu 19, 2020, 06:47:50 »
On se vaan parasta puuhaa  ;D Pepun kautta etupuolelle ja alkuun pitkät tutkimusmatkat ympäröiville alueille, sen jälkeen hitaasti pyhimmän kimppuun. Se tunne kun tytön lantio pyörii ylös alas kun olet naama jalkojen välissä ja lopulta taipuu kaarelle huudon säestämänä, ehkä parhaita fiiliksiä mitä tiedän.

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 525
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #204 : Elokuu 10, 2020, 23:38:59 »
Oih ❤️❤️❤️
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1252
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #205 : Elokuu 11, 2020, 06:45:20 »
Kyllä nuolemalla naista orgasmiin on aina mukavaa.  Kielen kärjellä kevyesti kiusaten...

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3985
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #206 : Syyskuu 10, 2020, 02:59:22 »
Tunteista parhain on se kun saa toisen nautinnosta värähtelemään.
Saitin Bud Spencer

Poissa Mots

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #207 : Syyskuu 10, 2020, 08:18:47 »
Minusta myös nautinnollista ja kiihottavaa nähdä kun nainen nauttii. Edellisellä tapaamisella tulikin nuoltua tavallista enemmän kun näki selvästi miten eräs sihteeri nautti siitä.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #208 : Syyskuu 10, 2020, 23:53:19 »
Pillun nuoleminen on parasta mitä voi tehdä vaatteet päällä.

Mistä tulikin mieleen, että pitää silpaista viikset pois huomenna tai tulee taas sanomista.
Tänään jo vakkari kommentoi, että "noi viikset vois lähteä helvettiin..." tais vähän kutittaa, mut enhän mä opi koskaan 😁
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 10, 2020, 23:55:12 kirjoittanut Hetvield »

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #209 : Syyskuu 11, 2020, 05:52:52 »
Pillun nuoleminen on parasta mitä voi tehdä vaatteet päällä.
...

Tota mä en ookkaan kokeillu. Siis vaatteet päällä. Hmm... ehkä vois ens kerralla jo eteisessä parin lipasun verran makustella 😋 🤔
Amator

Poissa Akm1

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #210 : Lokakuu 02, 2020, 13:27:45 »
Kuinka moni asiakas vaikka esimerkiksi 10:nestä muuten nuolee palventarjoajaa tapaamisellaan?
Kysymys on siis palveluntarjoajille.

Poissa Vieras0396

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 62
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #211 : Marraskuu 14, 2020, 21:06:07 »
9/10 nuolee ja 1 onneton imee eli ei nuole.

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #212 : Marraskuu 14, 2020, 21:35:47 »
Imee??  miksi ihmeessä?? 
Minulle ei ole tullut edes pieneen mieleeni, että pillua pitäisi imeä.

Täytyiskö perustaa aikuiskoulutukseen tai kansalaisopistoon koulutuslinja nimeltään "Nuole pillua oikein, nautintoa tuottaen."  ;D
Ilman muuta, tähän kurssiin kuuluu harjoittelua käytännössä.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa RaFaXL

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #213 : Marraskuu 16, 2020, 12:50:30 »
Aika hauskaa, että tämä ketju juuri tänään tänne ilmestyi, kun juuri muutama tunti sitten laitoin gfe-domina -tyylisessä tapaamisessa asiakkaan nuolemaan mulle orgasmin. Nuoltuja orgasmeja on viime aikoina mulle työpuolellakin alkanut siunaantua tihenevään tahtiin. On selvästi jokin henkinen blokki naksahtanut päässä pois, että pystyy rentoutumaan asiakkaan kanssa siinä tilanteessa tarpeeksi ja laukeamaan. Viisi vuotta huoraamista siinä menikin, että tähän pisteeseen päästiin.  :D
molemmat häppärit ja klitoris sekä G-piste sormin samalla klitoris. Onko tapana Squirtata? kasvoille kiitos
Rolle Helsinki.

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #214 : Marraskuu 24, 2020, 23:50:29 »
Pakko se on itsensäkin tähän ketjuun lisätä. Jos ei saa nuolla pillua, on ihan sama minkänäköinen mirkku on. Se on mulle ehdoton nounou sitten. Kyllä, niitäkin palveluntarjoajia on jotka ei anna kuusysiä. Kaiketi heillä sitten omat pillun ulkonäköfobiat(?) tai sitten tietysti terveydelliset seikat siihen vaikuttaa.

Olen kovin tykästynyt nuolemaan pillua takaapäin, nainen polvillaan siis. Siihen kuinka se onnistuu, vaikuttaa suuresti mihin päin minkinsilmä on kallellaan. Se ja kropan rakenne. Helposti selän notkolleen saavan naisen herkkua on siten oikein nautinnollista nuolla ja siihen kun lisää rimmaamisen, alkaa palikat olla kohdillaan jatkoa ajatellen. Jos geometriset asiat vievät tuosta skenaariosta hohtoa ja lisäävät vaikeusastetta, tykkään sitten kierähtää alapuolelle.

Noin.

Naama on siis tussun alapuolella. Parhaimman nuolemiskokemukseni kuin myös todennäköisesti ensimmäinen maksullisen partnerini orgasmi tapahtui tässä asennossa, naisen ottaessa kevyesti ohjia käsiinsä painamalla häpynsä päin pläsiä. Kieli teki pitkää matkaa sinne ja tänne ja vähän tonne ja samalla kaksi sormea tikkasi kirjolohen seinämiä välillä G-pistettä hapuillen. Lantio teki työn, kieli oli paikallaan. Läpsy kannikkaan silloin, toinen tällöin, vauhtia antamaan.

Ai että. En unohda sitä koskaan. Harmikseni tämä herkku (ellijohannaa) jonka kanssa kemiat natsasi niin hyvin, siirtyi Onlyfans puolelle kosketuksettomaan rahantekoon. Jospa joku päivä löytäisin jonkun vakiopanon jonka kanssa tämä homma toimisi.

Mielestäni hyvinkin oleellisena osana pillun nuolemisessa sen jälkeen kun on sisäreidet pussailtu ja niin edelleen ja alettu hieromaan naamaa tussuun vähän aktiivisemmin, on sormetus. Ilman sitäkin pärjää jos on pakko mutta kyllä itseltä jää iso osa kokonaisuudesta pois ilman sitä. Sanon suoraan että joskus munan jäykistyminen voi olla siitä kiinni. Tai oli. Nykyään siihen on lääke. Silti mä olen herkimmin ajautunut sellaisten huorien syliin jotka antaa koskettaa.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #215 : Marraskuu 25, 2020, 08:49:52 »

Palautu mieleen viime tapaamisella kuinka kivaa kaikki voikaan olla.😍

Joidenkin kanssa tulee tunne että partnerikin tykkää. Niihin näkymiin, fiilinkeihin, makuihin ja tuoksuihin jää 'koukkuun' 😊. 
Amator

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 402
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #216 : Joulukuu 24, 2020, 09:20:25 »

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #217 : Joulukuu 24, 2020, 16:37:25 »

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #218 : Joulukuu 24, 2020, 18:55:07 »

Palautu mieleen viime tapaamisella kuinka kivaa kaikki voikaan olla.😍

Joidenkin kanssa tulee tunne että partnerikin tykkää. Niihin näkymiin, fiilinkeihin, makuihin ja tuoksuihin jää 'koukkuun' 😊.

Hämärästi muistan myös mulle  käyneen noin ::)

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #219 : Joulukuu 24, 2020, 21:28:54 »
Se nuolijatyyppi 😋