Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pillun nuoleminen  (Luettu 66579 kertaa)

Poissa Mick McJack

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #220 : Huhtikuu 29, 2021, 15:05:58 »
Oon menossa ulkkarin kanssa miittinkiin.

Pillua ja persettä nuolisin tuntitolkulla, mutta Uskallanko nuolla paljaalla kielellä vai onko viisaampi unohtaa tuo ah..niin taivaallisen nautinnon tuoma leikki kokonaan? Taudin tarttuminen arveluttaa.

Poissa Mick McJack

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #221 : Huhtikuu 29, 2021, 16:05:08 »
Aion nuolla, huolella ja hartaasti, himoani en voi kieltää, mutta vähennän riskin saada tartuntoja kun haen apteeksita suuseksisuojan, jos vaan hyllystä löytyy. Googlasin ja vaihtoehtona on tehdä kondomista kyseinen suoja. 

Pillun mehujen makuun en pääse nyt, mutta en uskalla riskiäkään ottaa, joten 'say no more'.

-Surffitukka

Poissa Mick McJack

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #222 : Huhtikuu 29, 2021, 23:35:11 »
Jatketaan..

Ei ollut paikallisessa apteekissa suuseksisuojia, ei tainnut olla edes tuttu väline kun ei kaksi henkilökuntaan kuuluvaa tiennyt mitään niistä. Sainkin selville, että olen ainoa joka on ylipäätään kysynyt suuseksisuojia kyseisessä apteekissa, joka herättää kysymyksen, että ihmisetkö vähät välittää seksitautien tartuntavaaroista vai eikö suuseksin harrastus olekkaan kovin yleistä? 

Jokatapauksessa apteekin väki selvitti hetken koneelta ja kertoivat, että toisessa apteekissa on saatavissa suuseksisuojia. Tiukan aikataulun vuoksi en lähtenyt toiseen apteekkiin, vaan otin kondomeja paketin varuiksi, jos seuralaisella olisi vahingossa loppunut.

Sitten ei muutakuin Surffitukka (siis allekirjoittanut) sovituksi ajaksi paikalle seuralaisen luo, ja alun touhujen jälkeen kokeilemaan kortsun kanssa pillun lipittämistä...lisää lipitystä...lisää, lisää lipitystä ja vieläkin lisää...jaja vitut, ei toimi...eihän se nyt ollut ollenkaan sitä mitä aikaisemmin on tottunut, siis paljaalla kielellä, kyllä te tiedätte.

Hommassa ei ollut kortsun kanssa oikeastaan minkäänlaista tuntoa, ei mitään makua, tekniikkakin levisi eli ei toiminut, fiiliskään ei ollut korkealla ja nautinto jäi vain haaveeksi, olin pettynyt kokeiluun ja olimme valmiita siirtymään muihin puuhiin  :behind:.

Täytyy yrittää eksä houkutella kämpille ja kauniisti pyytää häneltä, että josko ihan snadisti tai vaihtoehtoisesti mielummin pitkäänkin pillua lirputeltaisiin...paljaalla :)

-Surffitukka

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #223 : Toukokuu 21, 2021, 14:24:30 »
Yksi nainen on tullut vastaan, joka halusi käyttää suojaa nuolemisen aikana. Enkä nähnyt siinä mitään ongelmaa ennen enkä jälkeen. Taisipa käyttää elmu-kelmua siihen hätään. Hauskaa oli, suojaa viritellessä ja nuollessa. Oma kieli ei ole kovin erogeeninen joten sen tuntumasta viis, maku jäi puuttumaan mutta siitäkin viis, tuoksua ja ääntä piisasi. Eli tärkein, naisen kiihottaminen ja orgasmiin johdattaminen onnistui ohuen kelmun läpi loistavasti ilman että häiritsi omaa tunnelmaa millään muotoa. Auttoi varmasti häntäkin pääsemään maaliin kun pystyi rentoutumaan suojaseksin avulla...

Suosittelen.
☮️and💟

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #224 : Toukokuu 21, 2021, 14:29:47 »
^
Niin no, kokeiltu on ja meni minulta fiilis. En syö karkkiakaan paperit päällä.  ::)
Mut tää on mun mielipide ja tietysti kunnioitan toisen osapuolen tahtoa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #225 : Toukokuu 21, 2021, 14:38:12 »
^ Mitäpä paha susi luonnolleen, kieli pitkällä juu  :headbang:

Tästä tulikin vanha ja väsynyt legenda baaritiskillä: lähetääks meille, oon paska panemaan mutta nuolen kuin Lassie...
☮️and💟

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #226 : Toukokuu 21, 2021, 14:47:14 »
^ Mitäpä paha susi luonnolleen, kieli pitkällä juu  :headbang:

Haittaaks se?  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #227 : Toukokuu 21, 2021, 14:56:12 »
Aika outo vertaus toi karkin syöminen ja pillun nuoleminen. Karkkien syöminen papereineen on ihmisen terveydelle haitallista ja kaikin puolin typerää. Sen sijaan pillun nuoleminen kelmun läpi ei sitä ole. Itse en näkisi mitään ongelmaa, että myös pillun nuolemisessa käytetään suojaa.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #228 : Toukokuu 21, 2021, 15:08:55 »
^ Mitäpä paha susi luonnolleen, kieli pitkällä juu  :headbang:

Haittaaks se?  :)

Ei millään muotoa, päinvastoin, go get it wolf :drinking:
☮️and💟

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #229 : Toukokuu 21, 2021, 17:06:37 »
^ Mitäpä paha susi luonnolleen, kieli pitkällä juu  :headbang:

Haittaaks se?  :)

Ei millään muotoa, päinvastoin, go get it wolf :drinking:
Näin teemme.  :) :drinking:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0257

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #230 : Toukokuu 22, 2021, 11:52:47 »

Olen kovin tykästynyt nuolemaan pillua takaapäin, nainen polvillaan siis. Siihen kuinka se onnistuu, vaikuttaa suuresti mihin päin minkinsilmä on kallellaan. Se ja kropan rakenne. Helposti selän notkolleen saavan naisen herkkua on siten oikein nautinnollista nuolla ja siihen kun lisää rimmaamisen, alkaa palikat olla kohdillaan jatkoa ajatellen. Jos geometriset asiat vievät tuosta skenaariosta hohtoa ja lisäävät vaikeusastetta, tykkään sitten kierähtää alapuolelle.


Tämä, juurikin tuo herkuttelu takaa päin on itsellenikin tärkeää.

Palveluntarjoajat voisivakin laittaa sellaisen nuole, nai ja nauti NNN-pyllistyskuvaketjun aiheesta. Kenellä sitten herkullisin pyllistys onkaan.

Poissa MySizePro

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #231 : Heinäkuu 23, 2021, 07:56:28 »
Pitää nyt vielä kysyä olenko varmasti ymmärtänyt oikein. Onko tosiaan niin miltä kuulostaa, että kaikki nuolee maksullisia ilman  mitään suojaa? Ja te arvon maksulliset neidit annatte nuolla ilman suojaa? Itse olen aina käyttänyt tässä hommassa suojaa, mutta viimeksi vakkarilla käydessäni ja nuollessani kävi ilmi, että minä olen todellakin ainoa (!!) joka on on tällaista pyytänyt käyttämään. Kumppaneita hänellä kuitenkin vuosien aikana ollut varmaan satoja.  Minun seksiymmärrykseni mukaan tähän toimintaan ilman suojausta liittyy riski aika monen taudin saamiseen puolin ja toisin. Olenko ymmärtänyt jotain ihan väärin? Hyvät naiset ja herrat jotka harrastatte tätä  maksullisessa suhteessa ilman suojausta , niin eikö kenellekään tästä ilosta ilman suojaa mitään tauteja ole tullut? Olisihan tämä toki maksullisessakin suhteessa kivempaa ilman, mutta järki on tähän mennessä voittanut minun valinnoissa…

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2391
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #232 : Heinäkuu 23, 2021, 08:29:56 »
^ Katsopa tästä osiosta nimimerkin Ylilääkäri avaamat kolme ketjua suuseksistä ja sukupuolitaudeista:

https://www.seksisaitti.net/index.php/board,22.0.html

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #233 : Heinäkuu 23, 2021, 09:15:06 »
Hyvät naiset ja herrat jotka harrastatte tätä  maksullisessa suhteessa ilman suojausta , niin eikö kenellekään tästä ilosta ilman suojaa mitään tauteja ole tullut?
Ei ole tullut mitään tauteja.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #234 : Heinäkuu 23, 2021, 09:29:41 »
Pitää nyt vielä kysyä olenko varmasti ymmärtänyt oikein. Onko tosiaan niin miltä kuulostaa, että kaikki nuolee maksullisia ilman  mitään suojaa? Ja te arvon maksulliset neidit annatte nuolla ilman suojaa?
Ole huoleti. Ei kaikki huorat anna nuolla pillua eikä kaikkia todellakaan kiinnosta nuolla pillua.
Why so fragile?

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #235 : Heinäkuu 23, 2021, 15:31:08 »
Ihan jokaista pimpero ei tule lipaistua, mutta aika useasti kuitenkin. Toissa päivänä tuli maisteltua taas ihan huolella, mut silleen kielenkärjellä, kun en raaski ajaa mun Schimanski viiksiä pois.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #236 : Heinäkuu 25, 2021, 01:26:27 »
Nuoletteko koko matkalta, siis peppureiästä napaan saakka niinku koira?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #237 : Heinäkuu 25, 2021, 03:13:33 »
Pitää nyt vielä kysyä olenko varmasti ymmärtänyt oikein. Onko tosiaan niin miltä kuulostaa, että kaikki nuolee maksullisia ilman  mitään suojaa? Ja te arvon maksulliset neidit annatte nuolla ilman suojaa? Itse olen aina käyttänyt tässä hommassa suojaa, mutta viimeksi vakkarilla käydessäni ja nuollessani kävi ilmi, että minä olen todellakin ainoa (!!) joka on on tällaista pyytänyt käyttämään. Kumppaneita hänellä kuitenkin vuosien aikana ollut varmaan satoja.  Minun seksiymmärrykseni mukaan tähän toimintaan ilman suojausta liittyy riski aika monen taudin saamiseen puolin ja toisin. Olenko ymmärtänyt jotain ihan väärin? Hyvät naiset ja herrat jotka harrastatte tätä  maksullisessa suhteessa ilman suojausta , niin eikö kenellekään tästä ilosta ilman suojaa mitään tauteja ole tullut? Olisihan tämä toki maksullisessakin suhteessa kivempaa ilman, mutta järki on tähän mennessä voittanut minun valinnoissa…

Ruotsinsuomalaiseks sulla on perin Suomalainen sukunimi

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #238 : Heinäkuu 25, 2021, 08:12:46 »
Nuoletteko koko matkalta, siis peppureiästä napaan saakka niinku koira?
Ei kuten koirat vaan kuten kissat.  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #239 : Heinäkuu 25, 2021, 08:27:12 »
Nuoletteko koko matkalta, siis peppureiästä napaan saakka niinku koira?
Missä asian yhteydessä sulle selvisi koirien tapa nuolla pillua?  :o
Mulla on pillun nuolemisessa sellainen outo tyyli että nuolen ihan vaan pillua.
Why so fragile?