Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pillun nuoleminen  (Luettu 66594 kertaa)

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7661
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #20 : Heinäkuu 11, 2019, 08:28:17 »
Kyllähän pillu hyvää on. Muistan exän, jonka kanssa muuten oli jo hiukan hiljentynyt. Hän kuitenkin halusi tulla nuolluksi.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #21 : Heinäkuu 11, 2019, 08:55:34 »
Tykkään. Pieni mutta tässä.
Jos asiakas ostetusta ajasta käyttää suurimman osan pilluni nuolemiseen, otan sen toki vastaan ilahtuneena. Kuitenkin miettien kun minun pitäisi olla se joka tuottaa mielihyvää eri tavoilla ja siinä kuitenkin makaan sängyllä asiakkaan kieli siellä jossain miellyttämässä minua.

Tätä tunnetta lieventää asento jossa pääsen saman aikaan koskettelemaan miehen jalkoväliä. Mies alla, minä päällä, eli 69.

Eri tilanteet sitten ne kinkysessiot jossa käsken miehen nuolemaan.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #22 : Heinäkuu 11, 2019, 09:07:31 »
Kyllähän pillu hyvää on. Muistan exän, jonka kanssa muuten oli jo hiukan hiljentynyt. Hän kuitenkin halusi tulla nuolluksi.

Ymmärrän sun exää oikein hyvin. Siis en minäkään jaksais naida niin usein mitä klaukkalan naaraat mouruavat. Paneminen kun kuitenkin on yliarvostettua, hikistä hommaa, mutta kyllä multa suihin saa ottaa vaikka kuus kertaa päivässä.

Pillua on ihan mukava nuolla, riippuen tuoksujen maailmasta ja siitä makujen paletista. Lisäksi, sellaista kuivaa korppua tai "tulin märäksi" liukkari pillua ei kyllä jaksa nuolla. Aidosti kiimaista pilluahan lipoo menemään vaikka koko päivän. Sehän on saatanan mukavaa puuhaa kun sitoo nartun sänkyyn ja rupeaa kielellä kiusaamaan. Vie naisen orgasmin kynnykselle mutta ei anna tulla. Pitää pikku tauon ja aloittaa uudestaan. Tällä metodilla olen muutaman naisen saanut rukoilemaan kyrpää. Olen tietysti herrasmiehenä vastannut "ei tässä mikään kiire ole, ilta on vasta nuori"
Why so fragile?

Poissa Vieras0023

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #23 : Heinäkuu 11, 2019, 09:21:35 »
Tulee vaan vanha foorumi ja Jepen avatar jostain syystä mieleen. Ei pahalla.

Nuolee kuin Lassie? ;D Avattaressa ainakin oli koira, mutta taisi olla jokin terrieri.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #24 : Heinäkuu 11, 2019, 09:31:02 »
Tulee vaan vanha foorumi ja Jepen avatar jostain syystä mieleen. Ei pahalla.

Heh, ei oteta pahalla ;D Ja terrierihän se oli.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #25 : Heinäkuu 11, 2019, 09:46:30 »
Tässä jo kieli lipoo kun odottelee tulevaa viikkoa. Joutaa lipomaankin kun on useamman tunnin aika.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #26 : Heinäkuu 11, 2019, 09:50:54 »
Tykkään. Pieni mutta tässä.
Jos asiakas ostetusta ajasta käyttää suurimman osan pilluni nuolemiseen, otan sen toki vastaan ilahtuneena. Kuitenkin miettien kun minun pitäisi olla se joka tuottaa mielihyvää eri tavoilla ja siinä kuitenkin makaan sängyllä asiakkaan kieli siellä jossain miellyttämässä minua.

Sehän tuo sitä mielihyvää myös turskalle kun sinä nautit siinä sängyllä orgasmin partaalla. On nautinnollista touhuta kielinensä siellä jalkovälissä kun nainen ääntelee ja kiemurtelee nautinnosta.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #27 : Heinäkuu 11, 2019, 10:34:58 »
Itselle nuoleminen ja naisen reaktioiden kuuntelu tuottaa jopa enemmän mielihyvää kuin suikkarin saaminen. Välillä tietysti asentoja vaihdellen. Nainen polvilleen josta aukeaa huikeat näkymät ja saa upottaa naamansa pakaroiden väliin :P Naamalle istumista, tykkään kun nainen hieroo kunnolla itseään naamalleni melkein tukehtumiseen asti  :D 69:ä unohtamatta, hyvä asento on myös sivuttain, tämän koen tosi läheiseksi asennoksi sopii GFE nautiskeluun.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #28 : Heinäkuu 11, 2019, 10:54:47 »
Jokainen mieshän on omasta mielestä maailman paras pillun nuolija mutta oikeasti näin ei ole, koska aina löytyy joka asiassa parempi isompi komeampi nopeampi ja hienompi. Tuostahan ei kannata lannistua, koska nykypäivänä löytyy tietoa netistä nappeja painelemalla ja vähän vaivaa näkemällä tietoa löytyy jos vaan viitsii etsiä.
Tuossa Vivecan tapauksessa yksi syy varmaan siihen, että noin iso prosentti ei tiedä miten klitorista käsitellään on se että sinun asiakaskunnalla ei ole ollut tietoa saatavana niin paljon kuin nykyisin on ja ajatusmaailma on ehkä tuolloin ollut että näin sitä pillua on aina nuoltu ja näin sitä aina nuollaan vaikka nainen kuinka kiemurtelis tuskissaan.
Sitten vielä yksi keino mitä itse olen käyttänyt opetellessa tätä kasvua omaan seksuaalisuuteeni on se että olen tutkinut vähän sitä miten naiset ovat ottaneet minulta suihin ja siitä kun puolittaa kosketuksen ja tahdin ja vauhdin niin uskoisin että aletaan olla aika lähellä sitä mikä naisesta tuntuu hyvältä.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #29 : Heinäkuu 11, 2019, 11:35:46 »
^Komppaan.
En myöskään lähde väittää että olisin paras tai edes hyvä pillun nuolia, parantamisen varaa on aina mutta jos saan naisen tulemaan nuolemalla niin olen erittäin tyytyväinen.
No nyt tietty ajatellaan että sihteeri näyttelee mutta jos nainen on aivan hiestä märkänä pelkästään nuolemisen jälkeen on sihteeri kyllä lahjakas.  ;)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 11, 2019, 11:43:20 kirjoittanut Nezztori »

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #30 : Heinäkuu 11, 2019, 11:36:53 »
Välillä olisi mukava saada palautetta taidoistaan, mutta toisaalta taas haluaako sitä musertavaa palautetta kuulla  ;D Palveluntarjoajan kehuihin tosin suhtaudun pienellä varauksella ::) Mutta kokemuksen karttuessa oppii kyllä lukemaan ja kuuntelemaan kehonkieltä missä  tuntuu hyvälle.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #31 : Heinäkuu 11, 2019, 11:41:18 »
^Tuo palautteen saaminen kanssa käynyt mielessä mutta kaatunut myöskin samaan :ei sitä kestä oikeasti kuulla  ;D
Joten tyydyttävä lukemaan sitä kehonkieltä.  :)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #32 : Heinäkuu 11, 2019, 11:43:12 »
(jotenkin kaipailen sellaista ketjua jossa naiset yhtä fanaattisesti kertoisivat kuinka ihanaa on imeä kyrpää)
Why so fragile?

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #33 : Heinäkuu 11, 2019, 11:44:42 »
^Tosiaan ei ole näkynyt sellaista ketjua..

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #34 : Heinäkuu 11, 2019, 12:09:09 »
(jotenkin kaipailen sellaista ketjua jossa naiset yhtä fanaattisesti kertoisivat kuinka ihanaa on imeä kyrpää)

Ei sellaista tule koska on urbaania legenda väittää naisen nauttivan kullin lutkutuksesta ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #35 : Heinäkuu 11, 2019, 12:16:40 »
^ ;D ;D

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #36 : Heinäkuu 11, 2019, 12:18:21 »
En panisi pahaksi myös sitä lannistavampaa palautetta koska muutenhan ei voi kehittää itseään maailman parhaaksi nuolijaksi :D  jota itse en ole. En lähelläkään eli opiskeltavaa on ;)

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #37 : Heinäkuu 11, 2019, 12:27:48 »
^Totta,onneksi sentään välillä saa vinkkiä nuoltavalta. Toinen juttu onkin meneekö se siinä euforisessa tilassa perille  ;D

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #38 : Heinäkuu 11, 2019, 12:28:08 »
Mulla käy sattuneesta syystä nykyään aika paljon sellaisiakin asiakkaita, jotka toivovat nimenomaan opastusta naisen käsittelyyn, ml. pillun nuolemiseen. Tää on musta tosi hieno homma.

Kyllä kehittävänkin palautteen voi antaa rakentavasti ja rohkaisevasti. Ja nää nyt vaan on asioita, joita on aika vaikea opetella kirjasta (tai forkalta) lukemalla.
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #39 : Heinäkuu 11, 2019, 12:28:52 »
^, ^^,^^^ Hyvä pointti,taisin joskus sanoakin että sellainen varovainen ohjailu olisi paikallaan. Sehän on aika kiihottavaakin kun nainen huokailee- ylemmäs..ylemmäs.. siinä... aahhh ;)

Huh tässä alkaa väkisin tehdä mieli pillua :P
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 11, 2019, 12:31:44 kirjoittanut Jepe »
Se nuolijatyyppi 😋