Kyllähän pillu hyvää on. Muistan exän, jonka kanssa muuten oli jo hiukan hiljentynyt. Hän kuitenkin halusi tulla nuolluksi.
Uutiset:
Kapu

Foorumihierarkian huipulla
Viola

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Kyllähän pillu hyvää on. Muistan exän, jonka kanssa muuten oli jo hiukan hiljentynyt. Hän kuitenkin halusi tulla nuolluksi.
Vieras0023

Näyttää hyvää esimerkkiä
Tulee vaan vanha foorumi ja Jepen avatar jostain syystä mieleen. Ei pahalla.
Avattaressa ainakin oli koira, mutta taisi olla jokin terrieri. Tulee vaan vanha foorumi ja Jepen avatar jostain syystä mieleen. Ei pahalla.
Ja terrierihän se oli.Tykkään. Pieni mutta tässä.
Jos asiakas ostetusta ajasta käyttää suurimman osan pilluni nuolemiseen, otan sen toki vastaan ilahtuneena. Kuitenkin miettien kun minun pitäisi olla se joka tuottaa mielihyvää eri tavoilla ja siinä kuitenkin makaan sängyllä asiakkaan kieli siellä jossain miellyttämässä minua.
Naamalle istumista, tykkään kun nainen hieroo kunnolla itseään naamalleni melkein tukehtumiseen asti
69:ä unohtamatta, hyvä asento on myös sivuttain, tämän koen tosi läheiseksi asennoksi sopii GFE nautiskeluun.
Vieras0217

Nauttii muiden arvostusta

Palveluntarjoajan kehuihin tosin suhtaudun pienellä varauksella
Mutta kokemuksen karttuessa oppii kyllä lukemaan ja kuuntelemaan kehonkieltä missä tuntuu hyvälle.
Vieras0217

Vieras0217

(jotenkin kaipailen sellaista ketjua jossa naiset yhtä fanaattisesti kertoisivat kuinka ihanaa on imeä kyrpää)

jota itse en ole. En lähelläkään eli opiskeltavaa on 
Vieras0217

Tiia

Rakastajien aatelia