Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pillun nuoleminen  (Luettu 66605 kertaa)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #180 : Joulukuu 23, 2019, 22:59:05 »
Tänään sain aikaan nuolemalla vakkarille orgasmin (sic). Olo on aivan kuin olisi voittanut lotossa jättipotin.  8)
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #181 : Joulukuu 23, 2019, 23:15:34 »
^Onnea! Se on kieltämättä rinnasettavissa lottovoittoon!  ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #182 : Joulukuu 24, 2019, 07:02:12 »
^^ Onnittelut myös täältä!   :)
Melkein parhaat kiksit saan itse tuosta nuolemisesta  ;)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 24, 2019, 07:04:58 kirjoittanut Nezztori »

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #183 : Joulukuu 24, 2019, 08:41:16 »
Mulla oli kerran liipasinsormi turhan herkkä tutun hupakon kanssa, niin työnsi pääni reisiensä väliin ja nuoletti itselleen orgasmin  ;D Voi sitä huutoa, mahtava tunne kun nainen osaa ottaa omansa :D
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Jan_Kopecky

  • Full Member
  • Viestejä: 222
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #184 : Tammikuu 07, 2020, 13:25:51 »
Muutaman kerran tavannut nyt viimeisen parin viikon aikana yhtä 30v "hyvin amatööriä". Pidettiin uutenavuotena pidempi iltasessio, jossa pääsin panemaan parastani. Nuolin naikkoselle neljä orkkua putkeen, jonka jälkeen naikkonen sai huutamiseltaan ähkittyä "riittää...". Olisin ehkä vielä yrittänyt viidettä ja kuudetta vaikka kieli jo aika väsynyt olikin.

Kieltämättä oli aika voittaja fiilis.  ;D
Heghlu'meH QaQ jajvam

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #185 : Helmikuu 14, 2020, 19:29:39 »
Jotenkin tuli tämä pillun nuolemis-ketju mieleen, ja piti ihan lukea, mitä kaikkea aiheesta on sanottu. :)

Mulla on itsellä ollut nuorempana tosi iso kynnys vastaanottaa suuseksiä. Pelko, että mulla on ruma pillu, tai se ei maistu hyvältä, tai että mun reaktiot on tyhmiä, tai että toinen tekee niin vain miellyttääkseen mua (hui kauhistus!). Viimeaikoina tän työn kautta taas oon miettinyt, kuinkakohan moni nainen kipuilee vastaavien ajatusten kanssa, ja miten surullista se on, kun selvästi (tämäkin ketju sen kertoo!) niin moni mies taas tahtoisi päästä sitä pillua nuolemaan ja tutkimaan, ja aidosti saa siitä nautintoa itsekin. ❤

Itse aloin oikeasti nauttia suuseksin saamisesta vasta kun kymmenisen vuotta sitten löysin kinky-aspektin asiaan ja sitä kautta silmät avautui näkemään, että se mun nautinto voi olla kumppanilleni iso fetissi.  Pikkuhiljaa myös vanilja-suuseksi alkoi maistua (hih), kun suhde omaan kehoon ja seksuaalisuuteen parani, ja itsetunto ja -tuntemus kehittyi.

Asiakkaiden kanssa on ihan mahtavaa, kun voi olla 100% varma, että jos joku tahtoo käyttää aikaa mun kanssa mun pilluni nuolemiseen, niin hän varmasti tekee sen, koska itse nauttii siitä myös, ei velvollisuudesta tms. Silloin on myös helppoa antaa itselle lupa nauttia siitä, mikä muuten voisi (mulle) edelleen olla uuden ihmisen kanssa haastavaa.

Itse nautin aika voimakkaasta(kin) stimulaatiosta, niin henk.koht. ei ole ollut ongelmaa, että joku nuolisi liian kovaa. Toki on aina hyvä aloittaa lempeästi kuten täälläkin on todettu ja kuunnella naisen reaktioita. 😘
🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #186 : Helmikuu 14, 2020, 19:57:52 »
^ No kaikkea sitä tulee mieleen.. ;)




Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15021
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #187 : Helmikuu 15, 2020, 08:29:09 »
^^
Itse nautin todella paljon pillun nuolemisesta ja voisin tehdä sitä koko ajan...ehkä se on mun fetissi sitten.
Mutta hienoa on jos tytötkin siitä tykkäävät, koska ei se mukavaa ole tehdä sellaista mikä toiselle on vastenmielistä.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa CuoreSportivo

  • Full Member
  • Viestejä: 300
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #188 : Helmikuu 15, 2020, 16:14:06 »
Pillun nuoleminen on kyllä ihan parasta, mitä voi toiselle tehdä vaatteet päällä.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #189 : Helmikuu 15, 2020, 17:02:35 »

^
Ja toisinaan jopa ilman vaatteita  ;)
Amator

Poissa mixxu78

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #190 : Helmikuu 27, 2020, 21:39:11 »
Pillun nuoleminen on mahtavaa hommaa. Kiva katsoa ja tuntea kun nainen laukeaa kerran tai muutaman peräkkäin :D

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #191 : Toukokuu 17, 2020, 07:37:59 »
Mä vain mietin miten harvoin kuulee maksullisissa naisen haluavan tai edes kysyvän edes tuota.

Aika monien lähtökohta on se, että asiakas on palveltavana, ja sen mukaan mennään. Jos asiakas ei selkeästi pyydä, niin en ehdota.

Ratkaisuhan tähän on avoimuus, eli varmistaa palveluntarjoajalta etukäteen, onko oma toive mahdollinen. Maksuseksi on hyvä keino opetella myös sopimaan asioista ja kommunikoimaan :) Samoja taitoja kannattaa käyttää myös siviilissä - kommunikointi tuo lisäsyvyyttä seksielämään.

Ja kannattaa miettiä nimenomaan omana toiveena. Moni saattaa jopa ärsyyntyä ”no tehdään mitä sä haluat” ehdotuksista ja kommenteista koska
a) me ollaan asiakasta varten
b) joillekin oman, todellisen seksuaalisen nautinnon saavuttaminen voi olla mahdotonta asiakkaan kanssa (jo ihan vaikka siksi, että on lesbo eikä liiemmin kiihotu miehistä)
c) edelliseen vähän liittyen, omien mieltymysten paljastaminen tuntuisi liian intiimiltä, ja sen pyytäminen tuntuu painostukselta rikkoa omia rajoja
d) näiden kombo tai jotain muuta

Sen sijaan, nimenomaan voi pohtia (jos on vaikea kuvailla tarkemmin omaa toivettaan), miksi toisen nautinto on mulle tärkeää? Mitä minä siitä saan? Miksi toivon sitä? Ja pyrkiä sitten sanallistamaan tätä vähän monipuolisemmin, kuin ”se tuntuu kivalta”. Mitä tarpeita se mussa tyydyttää? Mitä tunteita siihen liittyy? Mitä ajatuksia ja tunteita siihen liittyy, jos tämä ei toteutuisikaan (esim. pelkoa jostain? Mitä tarpeita sen takana on)?

Saattaa vaikka huomata, että itse kykenee rentoutumaan vasta, kun saa vastavuoroisuuden kokemuksen. Tämä voi pyyntönä näyttäytyä esim. näin: ”Haluaisin rentoutua tapaamisella, ja parhaiten se onnistuu, kun saan olla sekä ottavana ja antavana osapuolena suuseksissä. Saako sinua siis nuolla?”

Tai, huomaa kaipaavansa tapaamiselta aitoutta ja yhteyttä. Toiseen ei voi koskaan vaikuttaa, joten vastuun omista tarpeistaan kantaa aina lopulta itse. Pyynnön voi aina esittää, mutta varsinkin näin abstraktin asian kanssa kannattaa mahdollisimman konkreettisella pyynnöllä varmistaa, että olette samalla sivulla. Mikä siis juuri sinulle voisi herättää kokemuksen aitoudesta ja yhteydestä? Ennen kaikkea kannattaa miettiä, miten voin itse tarjota itselleni kokemuksen tästä, ja mikä tapaamisella tukisi sitä, että pystyisin näin toimimaan. Aitoutta ja yhteyttä saattaisi tukea vaikka kiireettömyys ja läsnäolon kokemus. Jälleen, nämäkin voivat tarkoittaa eri asioita eri ihmisille eri aikoina. Pyyntö voisi olla: ”Toivon tapaamiselta rauhallista tunnelmaa, joten sopiiko sulle hidas aloitus niin, että riisutaan toistemme vaatteet?” Käsikirjoituksia en suosittele, mutta yksinkertainen, selkeä pyyntö voi olla todella tärkeä, eikä ole palveluntarjoajallekaan liian vaativan oloinen. Pyyntö voisi jatkua: ”Lisäksi koskettelu ja suutelu on itselle tosi tärkeitä asioita, niiden kanssa toivon rauhallisuutta. Kuulostaako nämä ihan toteutettavalta?”

Nämä on vain esimerkkejä, jokainen kirjoittaa omalla kielellään. Kannattaa silti panostaa vähän siihen, että sanoma on selkeä ja ytimekäs.

Ikävämmistä seksikokemuksista taas saa aina tietoa itselleen, mikä ei toimi, tai mikä sillä kertaa meni pieleen. Ja jälleen, peiliin katsoen ja omaa vastuuta kantaen. Toki, joku voi olla oikeasti tosi törppö, mutta silti tilanteesta voi saada jotain enemmän, jos kykenee vaikka miettimään, olisiko siihen voinut vaikuttaa/valmistautua etukäteen? Ei missään nimessä aina tai automaattisesti, eikä se tarkoita että ”syy” olisi ollut itsessä tms.

Summa summarum: Kysy itse - ytimekäs, selkeä ja mahdollisimman konkreettinen pyyntö.

On miljoona tapaa tehdä tätä työtä, joten olisi vähän hassua olettaa, että me kyettäisiin olemaan kaikkea kaikille joka hetki. Vastuutaan tässä reilusti asiakkaita ensinnäkin ottamaan selvää etukäteen sen mitä voi, ja yhteyttä ottaessa esittämään pyynnöt, jotka itselle on jo selviä ja tuttuja.

Palveluntarjoajan suurin tyydyttäminen alkaa nimittäin selkeästä viestinnästä, eikä tämä edes ole vitsi. On paljon helpompi kiihottua aidosti (jos niin on tapahtuakseen), jos ei tarvitse kiristellä sen kanssa, että aikaa/toiveita/yms on ensin säädetty ja väännetty sorkkaraudalla.
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #192 : Toukokuu 17, 2020, 11:18:06 »
JennySnown vahvan komppailun lisäksi viikon vinkki niille, jotka ujostelevat oman pillunsa nuolettamista: jos sinussa on tilkkanenkaan yhtään mitään muuta kuin heteroa, tutustu muiden naisten pilluihin! Katso, koske, lipaise. Huomaat pian, että kaikki pillut ovat erilaisia ja ihania. Myös omasi.  :-*
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #193 : Toukokuu 17, 2020, 11:45:13 »
Jotkut miehet ovat kovia perseennuolijoita, mutta minä olen toista maata.

Olen syntynyt nuolemaan pilluja; olen siis Natural Born Pussyeater.

Pillun nuolemisessa on jotain maagista. Kun saa lempparinaisensa laukeamaan, olo on kuin Villin Lännen Pussysankarilla :P 

Älkää kerto kellekään, että voisin nuolla pillua/pilluja monta tuntia päivässä kyllästymättä pillun makuun.     
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2020, 11:49:52 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #194 : Toukokuu 17, 2020, 11:59:44 »
^Suhteellisuusteoria pätee myös pillua nuollessa! Vaikka tuntuu, että olisi nuollut pillua tunti tolkulla, niin todellisuudessa ihan liian vähän. Suuseksin antaminen on kyllä itselle sellainen asia joka tuottaa valtavaa mielihyvää myös itselle.

JennySnowlla oli todella hyviä pointteja tuossa👌
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #195 : Toukokuu 17, 2020, 13:55:05 »
Se on muuten jännä, joskus tuntuu maistuvan niin perkuleen herkulle, niin pillu kun pylly. kai näihinkin vaikuttaa ruokavalio jonkin verran, ja tietty hygieenia on korkeassa roolissa eittämättä, mutta kai se on jo ensiolettama. No enivei, useimmiten pimppi on aika naturelli tai hieman aromikas... mutta joilla kuilla on kyllä ollut niin siviilissä kuin maksullisella puolella aivan jumalaisen hekumallisen makuinen molemmin puolin. Silloin kyllä on vaikea lopettaa :P

Poissa Vieras0161

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #196 : Toukokuu 17, 2020, 14:02:54 »
Älä muuta virka. Varsinkin jos piiras on kunnolla kostea, niin aaaahhhh!!! Niin että joka lipaisulla saa suuhun vähän herkkua.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #197 : Toukokuu 17, 2020, 14:10:54 »

Näitä lukiessa alkaa tekeen mieli nuolla... ja kunnolla ajan kanssa..👅👅👅
Amator

Poissa Vieras0161

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #198 : Toukokuu 17, 2020, 14:13:40 »
No niimpä! Nyt jos sais niin tulisin vaan nuolemaan ja pitkään...tai no vähän ehkä sormipimppaa kanssa samalla:)

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pillun nuoleminen
« Vastaus #199 : Toukokuu 17, 2020, 15:43:53 »
Jotkut miehet ovat kovia perseennuolijoita, mutta minä olen toista maata.

Olen syntynyt nuolemaan pilluja; olen siis Natural Born Pussyeater.

Pillun nuolemisessa on jotain maagista. Kun saa lempparinaisensa laukeamaan, olo on kuin Villin Lännen Pussysankarilla :P 

Älkää kerto kellekään, että voisin nuolla pillua/pilluja monta tuntia päivässä kyllästymättä pillun makuun.     

Ei tuohon ole mitään muuta lisättävää kuin että komppaan!👍😁