Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kimppaa mä metsästän...  (Luettu 4912 kertaa)

Poissa kamikko

  • Newbie
  • Viestejä: 41
  • * Kelpo kaveri
Kimppaa mä metsästän...
« : Marraskuu 21, 2020, 22:54:18 »
Elämä vie ja heittelee...
Pitkäaikainen haave on ollut (muiden haaveiden lisäksi) 2M+N.. Mutta miten tällaiseen tilanteeseen pääsisi? Tietysti "korrekti" yksityiselämää kohden pitää olla.

Ehkä aluksi se perinteinen tuplapano toiveena. Tunne siitä kun kaksi uppoaa naiseen...
Eli mistä apu?

Poissa rassexx

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kimppaa mä metsästän...
« Vastaus #1 : Marraskuu 22, 2020, 09:53:32 »
Eiköhän täältä löydy tästä kiinnostuneita hupakoita ja miehiä kimppaan. ;)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kimppaa mä metsästän...
« Vastaus #2 : Marraskuu 22, 2020, 12:26:47 »
Ensinmäisenä tulee itselle mieleen The Espoon rouva ja hänen kumppani. Taitaa silti yleisin tarjous olla 2N+M kimpat tällä alalla ;D Siviili puolella sitten AS on loistava kanava löytää kimppoja pariskuntien kanssa👍
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kimppaa mä metsästän...
« Vastaus #3 : Marraskuu 22, 2020, 15:39:52 »
Ensinmäisenä tulee itselle mieleen The Espoon rouva ja hänen kumppani.

Jouni ei tällä hetkellä tee panohommia, mutta mulla on muitakin läheisiä miespuolisia kollegoita, jotka lähtevät oikein mielellään kimppaan. Tältä istumalta tulee mieleen kolme mieshoroa ikähaarukassa 30–50. (Penishaarukka noin 17–21 cm.) ;)

Toinen vaihtoehto on tietty se, että asiakas houkuttelee jonkun kamun mukaansa. Esim. mulla on kaverihinnoittelukin erikseen. Jos tapaan 2 (tai useampia) asiakasta samaan aikaan, Jouni on myös paikalla turvamiehenä.
Jyväskylässä Viljan kanssa 23.-24.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa jonssoni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kimppaa mä metsästän...
« Vastaus #4 : Marraskuu 23, 2020, 15:32:07 »
Itseä kiinnostaisi myös kokeilla 2m+1n, niin kauan kuin homma pysyy miesten kesken heterona.
Oma ongelma on, että naisia uskaltaa kyllä tapailla kaiken laisia, mutta tuntemattoman miehen kanssa voi luottamus olla vähän hitaammin syntyvää.

Poissa Sihteerijulia

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kimppaa mä metsästän...
« Vastaus #5 : Joulukuu 03, 2020, 10:57:36 »
Mua on aina kiinnostanut siviilissä kokeilla kimppaa kans, mutta pitäis olla varmasti mulle mieluisat miehet ja niin että tuntisivat toisensa, ei mitään kiusallista säheltämistä 😂

Saattanee jäädä siis haaveeksi kuitenkin.
Pus💋
HML

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 232
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kimppaa mä metsästän...
« Vastaus #6 : Joulukuu 03, 2020, 18:49:56 »
Meillä on pk-alueella oikein mukava kimppakiva ja gangbang ryhmä miehiä ja naisia. Ryhmässä on monta miestä iältään 35-55 + pari 2-kymppistä poikaa sekä muutama nainen myös 40-55 vuotiaita sekä yksi 25 vuotias ja yksi 19 vuotias. Jotkut miehistä ja naisista on myös bi.
Porukka vaihtelee sitä mukaan miten ihmiset on vuoro-töissä, lomilla, kiireisiä tai kiimaisia.
Usein ollaan pidetty tapaamiset yhdessä omakotitalossa pk-alueella ja joskus myös jossain hotellissa.
Monet tytöt ja naiset tulevat paikalle ihan vain saadaakseen tarpeeksi kullia peräkkäin tai tuplaa, ja me miehethän herrasmiesmäisesti autamme naista hädässä.  ;D
Äijät hoitaa ylensä kaikki menot kuten huoneen tai paikan vuokrat, juomiset, naposteltavat, kuljetukset ja bensarahat. Tämän takia se taaskaan..."ei ole ihan täysin ilmaista". Olisihan se aika hassua että jos tyttö tulee paikalle nussittavaksi niin hänen pitäisi vielä maksaakin siitä.
Kukaan ei ikinä tapaamisissa tarvitse tehdä mitään semmoista mistä ei pidä ja kaikki säännöt, rajoitukset, toiveet ja fantasiat käydään aina läpi ennen aloitusta.
Kokoontumisia on ollut 1-3 kertaa kuukaudessa usein viikonloppuna tai viikko-iltaisin. Paikalla on usein käynyt myös pariskuntia, tyttöpareja ja yksinäiset tytöt jotka usein toivoo vain 2 tai monta miestä... ja kivaahan meillä on ollut.
Vähän aikaa sitten 7 kaveria meidän ryhmästä kävi yhden XU-naisen luona joka halusi tuplaa ja monta miestä peräkkäin. Se sessio videoitiin ja nyt se on netissä katsottavana. Minunkin heppi siellä näyttää vilahtavan ja uppoavan.
Yksi tyttö lähti juuri toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, joten naiselle, nais-parille tai pariskunnalle  voisi olla paikka auki. Vain katsomaan ja tutustumaankin voi tulla. Osallistuu sitten vain JOS haluaa.
Miehiä emme ihan heti tarvitse. Sitä paitsi pitäisi kyllä olla aika hyvät suositukset joltain että pääsee mukaan karsintaan. Pari kertaa emme ole saaneet tytölle ihan tarpeeksi miehiä (halusi 8 miestä ja vain 6 pääsi), mutta se on enemmän ollut kiinni lyhyestä varoitus-ajasta.
Näin Korona aikanakin olemme tietysti myös varovaisia. Kasvomakseja käytetään siviilissäkin ja sekä käsidesi ja suihku juuri ennen sessiota on käytetään. 
 

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 03, 2020, 18:58:20 kirjoittanut Banana »

Poissa Lindabella

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kimppaa mä metsästän...
« Vastaus #7 : Joulukuu 13, 2020, 20:12:37 »
Minulta myös löytyy tarvittaessa miesseuralainen mukaan 2M+N tapaamiseen, jos haluat kokeilla esim.tuplapanoa tai katsoa kun nainen antaa toiselle suikkaria samalla kun panet jne. Onnistuu sekä heteromeiningillä että sopimuksen mukaan löytyy myös sekä bi-top että bi-bottom.

Poissa Nellanoora

  • Hero Member
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 530
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kimppaa mä metsästän...
« Vastaus #8 : Joulukuu 25, 2020, 01:11:06 »
Mulla myös miesystäviä, jotka lähtee komboon mukaan 👍
💋💋 Stadissa sopimuksen mukaan💋 Aktiivinen taas OF:ssa

Poissa Kyntäjä

  • Jr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 69
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kimppaa mä metsästän...
« Vastaus #9 : Joulukuu 25, 2020, 08:09:18 »
Meillä on pk-alueella oikein mukava kimppakiva ja gangbang ryhmä miehiä ja naisia. Ryhmässä on monta miestä iältään 35-55 + pari 2-kymppistä poikaa sekä muutama nainen myös 40-55 vuotiaita sekä yksi 25 vuotias ja yksi 19 vuotias. Jotkut miehistä ja naisista on myös bi.
Porukka vaihtelee sitä mukaan miten ihmiset on vuoro-töissä, lomilla, kiireisiä tai kiimaisia.
Usein ollaan pidetty tapaamiset yhdessä omakotitalossa pk-alueella ja joskus myös jossain hotellissa.
Monet tytöt ja naiset tulevat paikalle ihan vain saadaakseen tarpeeksi kullia peräkkäin tai tuplaa, ja me miehethän herrasmiesmäisesti autamme naista hädässä.  ;D
Äijät hoitaa ylensä kaikki menot kuten huoneen tai paikan vuokrat, juomiset, naposteltavat, kuljetukset ja bensarahat. Tämän takia se taaskaan..."ei ole ihan täysin ilmaista". Olisihan se aika hassua että jos tyttö tulee paikalle nussittavaksi niin hänen pitäisi vielä maksaakin siitä.
Kukaan ei ikinä tapaamisissa tarvitse tehdä mitään semmoista mistä ei pidä ja kaikki säännöt, rajoitukset, toiveet ja fantasiat käydään aina läpi ennen aloitusta.
Kokoontumisia on ollut 1-3 kertaa kuukaudessa usein viikonloppuna tai viikko-iltaisin. Paikalla on usein käynyt myös pariskuntia, tyttöpareja ja yksinäiset tytöt jotka usein toivoo vain 2 tai monta miestä... ja kivaahan meillä on ollut.
Vähän aikaa sitten 7 kaveria meidän ryhmästä kävi yhden XU-naisen luona joka halusi tuplaa ja monta miestä peräkkäin. Se sessio videoitiin ja nyt se on netissä katsottavana. Minunkin heppi siellä näyttää vilahtavan ja uppoavan.
Yksi tyttö lähti juuri toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, joten naiselle, nais-parille tai pariskunnalle  voisi olla paikka auki. Vain katsomaan ja tutustumaankin voi tulla. Osallistuu sitten vain JOS haluaa.
Miehiä emme ihan heti tarvitse. Sitä paitsi pitäisi kyllä olla aika hyvät suositukset joltain että pääsee mukaan karsintaan. Pari kertaa emme ole saaneet tytölle ihan tarpeeksi miehiä (halusi 8 miestä ja vain 6 pääsi), mutta se on enemmän ollut kiinni lyhyestä varoitus-ajasta.
Näin Korona aikanakin olemme tietysti myös varovaisia. Kasvomakseja käytetään siviilissäkin ja sekä käsidesi ja suihku juuri ennen sessiota on käytetään.
Tuollaiseen kimppaan kun pääsisi mukaan.

Poissa Hauskagentleman

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kimppaa mä metsästän...
« Vastaus #10 : Joulukuu 28, 2020, 20:26:52 »
Elämä vie ja heittelee...
Pitkäaikainen haave on ollut (muiden haaveiden lisäksi) 2M+N.. Mutta miten tällaiseen tilanteeseen pääsisi? Tietysti "korrekti" yksityiselämää kohden pitää olla.

Ehkä aluksi se perinteinen tuplapano toiveena. Tunne siitä kun kaksi uppoaa naiseen...
Eli mistä apu?

Mulla on justiin samanlainen haave. Lähtiskö joku mukava mies / nainen / pariskunta kaveriksi, jos lähtis virittään tällaista nautintoretkeilyä?

Olen viisikymppinen, tyylikäs kaveri. Vaimoni ei moiseen innostu, mutta on yllyttänyt, että jos tilaisuus järjestyy, niin lupa tutustumismatkailuun on saatu 😊

Olisi kiva vaikka yksityisviestein ensin hiukan tutustua, niin varmistellaan, josko meiltä voisi löytyä samaa aaltopituutta ja kemiaa edetä...


- Elämän tarkoitus on Nauttiminen -

Poissa Juhani83

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kimppaa mä metsästän...
« Vastaus #11 : Tammikuu 04, 2021, 01:34:15 »
Moi. Mä oon 36w bi mies ja mun nainen 38w bi meidän kanssa voisit tulla ja saisit kokea kyllä db:n yms. yms.... Meillä kokemusta ja halu antaa kokemuksia.. Laitetaan asia järjestymään