Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä nauratti tänään?  (Luettu 564838 kertaa)

Poissa Meaxx

• Hero Member
  • Galleria (13)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #2920 : tänään kello 06:52:29 »
Ei ole enää niin Katariinasta tai Inaria Porissa näkynyt kun menettivät hyvän vakiasiakkaan.

No nyt on kyllä sellainen suuruudenhulluuden multihuipentuma että sanattomaksi jättää jälleen.

En tiedä miten tämän tästä pilvilinnasta saisi alas, että yhdellä tietyllä asiakkaalla olisi yhtään mitään vaikutusta keikan suhteen suuntaan tai toiseen. Asiakkaita riittää joka sormelle ja varpaalle joka tapauksessa.

Tämä naurattaa tänään, välillä kyllä mietin itkisikö vai nauraisi, mutta nauraminen on kivempaa.
Kuumempaa 🔥 tai pehmeämpää ❤️ menoa Raisiossa arkipäivisin! Ps. 10min Turusta!

Poissa Jimmy-setä

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #2921 : tänään kello 06:55:09 »
Huomaatko omien kommenttiesi solmukohdat.
Et osaa käsitellä luettua yleisellä tasolla.
Lähdet puolustuslinjalle ja henkilökohtaiseen kommentointiin. Lisäksi vedät mukaan listan nimiä joiden kanssa sinulla on kuulemma mennyt hyvin (yksipuolinen kommentti ottamatta huomioon palveluntarjoajien mielipidettä)
No jos on yhtään ymmärrystä niin näkee kyllä kuvion XD Sinä aluksi postasit viitaten selkeästi minuun, sen jälkeen kun oli ryhmässä keskusteltu jotain taas salaa lol. Ihan sama vaikka kiellät sen, ilmiselvää silti. Omat vakkarini pitävät seurastani, eivät he muuten vieläkin minua tapailisi kaiken tuon maalittamisen jälkeen kerrasta toiseen. Huvittavaa kuvitella että kukaan jossakin haukkumisryhmässä alkaa sanomaan vastaan vaikka ajattelisi eri tavalla. Vaikka olin lahna kylläkin esimerkiksi Katariinasin kanssa sängyssä, niin silti meni aina ne tapaamiset hyvin. Se mitä teidän ryhmässä on, niin noudattaa sitä ryhmän narratiivia. Taapamisten pohjalta pelkästään olisin Katariinasin asiakas edelleen. Ei ole enää niin Katariinasta tai Inaria Porissa näkynyt kun menettivät hyvän vakiasiakkaan. Silti haluaisin edelleen olla asiakas jos Porissa käyvät. Arvaa muuten mitkä olivat oikeasti Katariinasin viimeiset sanat viimeisellä tapaamisella kun nähtiin? Ne olivat "Nähdään taas." ja omaan moikkaani vastauksena "Moi." Eli eipä halunnut asiakassuhdetta lopettaa passiivisuuden takia sängyssä. Kaikkien kanssa en ole ollut niin passiivinen XD No eipä tästä sen enempää tapaamisten sisällöstä. Jokainen jolla on ymmärrystä niin näkee että toimintapani ovat muuttuneet, sitä luvattiin että jutut pyyhkiytyy silloin pois. En minä täällä punaisella maineella kirjoita, vaan neljällä vihreällä palluralla nykyään. Se on sitten jokaisen oma valinta haluaako asiakkaaksi ja saada 250 euroa extraa Porin reissulla. Vakkariasiakkaat luovat joka tapauksessa turvaa keikkoihin, että ei tule huonoa keikkaa. Katariinasista puhuen, joka oli yksi suosikkitytöistäni kuten Inari, niin minä ja Jape haluttaisiin kummatkin olla Katariinasin asiakkaita edelleen. Ei ihme että ei ole Porissa enää niin käynyt usein tuo kaunotar, kun puuttuu kaksi vakkaria. Japella meni asiakassuhde poikki kun Katariinas unohti halutut vaatteet ja Jape valitti siitä, ja minulla taas meni koska kirjoittelin netissä. Kummassakaan meissä ei itse tapaamisella varmaankaan ollut vikaa. Jos Katariinas vain antaisi anteeksi kummallekin negarapsat ja ottaisi asiakkaksi niin tulisi positiiviset rapsat silloin. Kuka tulee Poriin niin tietää että olen aina turvallinen asiakas joka noudattaa naisen ehtoja ja rajoja. Ilman Katariinasta ja Inaria minulla on silti upeita kuumia naisia edelleen.
Sanon nyt ihan vilpittömästi, että mielestäni sinun kannattaisi lopettaa tästä teemasta kirjoittelu. Vaikutat oikeasti sitä oudommalta mitä enemmän tästä kirjoittelet, enkä usko, että se tilannettasi helpottaa. Pikemminkin päinvastoin.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #2922 : tänään kello 08:03:27 »
Satasellahan ei myöskään saa tonnin palvelua.
Sataturaisella saa lahna-palvelua?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine