Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mikä nauratti tänään?

<< < (18/511) > >>

Vieras0021:
...tana, nythänmä mä vasta hokasin, mulla transportteri alla, neliveto, homma hoituu nyt paskemmillakin keleill ja maastoill. Vaan hurua ajelen joten ei huolta Ville, panomiehet ajaa Vitolla...

Caravaani Timo:
^
Vai oikein palomiehet... on viime ajat pitänyt niin kiirettä, ettei aikataulut ole valtatien kanssa kohdanneet... selibaatti on jo turhan pitkä >:(

Vieras0041:
Trump ja ranskalaiset viinit.  ;D

https://www.youtube.com/watch?v=3Vrgh6e2IBg

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Elokuu 01, 2019, 21:48:27 ---...tana, nythänmä mä vasta hokasin, mulla transportteri alla, neliveto, homma hoituu nyt paskemmillakin keleill ja maastoill. Vaan hurua ajelen joten ei huolta Ville, panomiehet ajaa Vitolla...

--- Lainaus päättyy ---
No eilen kävin ja tänään olisi taas tarkoitus käydä. Nauratti eräs vito kauppias, joka myi edellisen viton mulle ja yritti myydä uutta. Sanoin, että edellinen toimii yhä edelleen hyvin ei ole uudelle tarvetta. Vastaus oli, mutta kun tää on niin hyvä tarjous ja tuohon uuteen mahtuu leveämpi patja sisälle... ;D
Mutta etta sulla on transportteri alla.... otan osaa.  ;D

Kunigazz:

--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Elokuu 01, 2019, 19:12:43 ---Hanki mieluummin vanha Volvo 240 2.4D savuttaa sitten maan perusteellisesti. Autossa on muuten volkkarin 2.4l diesel... volkkari....

--- Lainaus päättyy ---

En nyt tiiä hommaanko volvon retkuketta mutta jonkun aivan helvetin vanhan ja savuttavan auton. Alkaa jo tympii nämä ympäristö intoiliat, jotkaa palvoo tuota EU:ta...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta