^ jooh mä itse asiassa vitsailin kollegoille jo maaliskuun puolivälissä että nyt kun mulla on uudet kuvat ilmossa ja avaan sen lapinreissua varten niin lyön vetoa että sulta tulee kohta taas tekstaria. et tuottanut pettymystä 

Uutiset:

^ jooh mä itse asiassa vitsailin kollegoille jo maaliskuun puolivälissä että nyt kun mulla on uudet kuvat ilmossa ja avaan sen lapinreissua varten niin lyön vetoa että sulta tulee kohta taas tekstaria. et tuottanut pettymystäOkei kiva. Ja näytit oikeasti niissä kuvissa tosi hyvältä.
^ kuinka monelle muulle oot esittänyt henkilökohtaisia anteeksipyyntöjä käytöksestäs? pitäiskö?Olen esittänyt ainoastaan sulle henkilökohtaisen anteeksipyynnön, koska en ottanut vakavasti niitä juttuja jotka kerroit aikanaan. Mutta olen muuten julkisesti pyytänyt anteeksi muilta.
Meaxx

Rakastajien aatelia
Harvoin yhdyn kahteen ylläolevaan mutta nyt on pakko.
En voi käsittää, miten et voi käsittää, että se poistettu viesti oli täysin sitä samaa "hienoa, nyt sinä painat tämän verran!" -sarjaa mitä kaikki aiemmatkin kirjoituksesi. Vaikka kuinka yritti naamioitua "anteeksipyynnöksi". Eli mikään ei ole muuttunut yhtään miksikään.Ei ollut kyse tuosta. Se poistettiin koska siinä oli sellaista henkilökohtaista tietoa jota ei ollut kiva levittää foorumilla. HeikkoKoolta tuli yksityisviesti että Isan kanssa keskustella näistä yksityisviesteillä.