Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mikä nauratti tänään?
Noodelidude:
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Lokakuu 11, 2024, 22:46:55 ---Keski-ikäiset löysäpimpat, jotka sisällyttää suihkun aikaan.
--- Lainaus päättyy ---
Luojan kiitos tälle terrorin aikakaudelle luvattiin lopetus!
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Lokakuu 11, 2024, 22:46:55 ---Keski-ikäiset löysäpimpat, jotka sisällyttää suihkun aikaan. Varsinainen hupi-veikko 🤭 Törkeitä keski-ikäisiä, perkele!
--- Lainaus päättyy ---
Mikäli ilmoituksessa lukee "olen koko ajan käytössäsi" (tai jotakin tuon suuntaista) ja huora patistaa minut suihkuun mutta hän ei sinne itse tule. Siitä se vääntö ja mielenpahoitus lähtee. Kusetusta!
MariaEnkeli:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Lokakuu 12, 2024, 10:11:29 ---
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Lokakuu 11, 2024, 22:46:55 ---Keski-ikäiset löysäpimpat, jotka sisällyttää suihkun aikaan. Varsinainen hupi-veikko 🤭 Törkeitä keski-ikäisiä, perkele!
--- Lainaus päättyy ---
Mikäli ilmoituksessa lukee "olen koko ajan käytössäsi" (tai jotakin tuon suuntaista) ja huora patistaa minut suihkuun mutta hän ei sinne itse tule. Siitä se vääntö ja mielenpahoitus lähtee. Kusetusta!
--- Lainaus päättyy ---
Ainahan voit sanoa käyneesi juuri pesulla. Niinkuin kävitkin, toissa viikolla 😊
Sitten voi tulla tänne itkemään kun ei saa owoa mistään! :kiss:
Maalainen88:
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Lokakuu 12, 2024, 10:40:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Lokakuu 12, 2024, 10:11:29 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Ainahan voit sanoa käyneesi juuri pesulla. Niinkuin kävitkin, toissa viikolla 😊
Sitten voi tulla tänne itkemään kun ei saa owoa mistään! :kiss:
--- Lainaus päättyy ---
ja olenkin aina kertonut juuri ennen lähtöä käyneeni suihkussa ja pitää muuten paikkansa, liikkeelle oon aina lähtenny suihkussa käytyäni,meneekö joku siis ihan oikeesti tapaamiseen "paskasena"ja pahalta haisevana🤔puhtoisena kun menee paikalle, niin on jopa tarjottu owoa,millonkaan en oo sitä pyytänyt, jos ei mainintaa siitä erikseen ole.
Lifti:
^ Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka lähtevät yhtään minnekään, siis poistuvat kodistaan paskaisena, pesemättä hampaitaan. En mene edes purku-urakkaa tekemään paskaisena, vaikka 10min jälkeen olen paskainen :laught:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta