Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mikä nauratti tänään?
HuliVili:
Turpiinvetohymiö 😂 tiedän heti ainakin yhden ketjun jossa sellaiselle voisi olla tarvetta.. tosin voin olla väärässäkin, luin sitä viimeksi yli neljä vuotta sitten.
MariaEnkeli:
--- Lainaus käyttäjältä: HuliVili - Heinäkuu 04, 2024, 20:18:24 ---Turpiinvetohymiö 😂 tiedän heti ainakin yhden ketjun jossa sellaiselle voisi olla tarvetta.. tosin voin olla väärässäkin, luin sitä viimeksi yli neljä vuotta sitten.
--- Lainaus päättyy ---
Haha, ei ihan heti uskoisi että sitä hymiötä haluaa ensimmäisenä käyttää ah niin suloinen Enkuli ja vielä kaikkien kaveri HuliViliin 😁 :kiss:
FortySexN2:
Tässä on todellista viisautta
MariaEnkeli:
Katsoin äsken videon ilmapillunnuolennan mm-kisoista. Nyt mulla soi päässä "pii pii pikkuinen pillu, etsii suurta mulkkua"
RobertLey:
Ei nyt varsinaisesti naurata, mutta nuoremman Sukulaispojan yritys heittää meikäläinen laiturilta järveen. - Lensi sinne kyllä itse. En sanonut että samaa yritti Isänsäkin v 1996 "ihan huumorimielessä" työkavereittensa nähden, mutta kun olin itse vielä silloin sen verta nuori ja takkela ja koska Mies itse oli humalassa niinkun Tämäkin nyt niin lensi Se(kin) ja samalta laiturilta. - Jotain katkeruutta niissä on kumminkin pohjalla mikä tulee esiin. Tietäisi vaan että minkä vuoksi moista koninleikkiä harrastetaan. - Eikä tässä itsekään enää/vielä mitään selviä olla...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta