Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mikä nauratti tänään?

<< < (420/529) > >>

Vieras1501:
Keskustelu tiktokissa jossa pari trendityyppiä yhden naisen kanssa oli sitä mieltä, että viinalla ja huumeilla ei ole päihteenä eroa.

Olisi melkoisen hauska liikeneuvottelu, tai Kekkonen aikoinaan Venäläisten kanssa, kun olisivat pumpanneet suonet täyteen piriä. On siinä vielä ihan jonkinlainen ero sen mitä edes viihteenä otetun essopään kanssa olen baarissa käynyt. Ei siitä tule yhtään mitään.

Voisin ajatella, että jos hupakon pitää valita niin ottaa huomattavasti mieluummin asiakkaan pikku hönössä kuin huumeissa. Niin, ja ei ole muka eroa.

Se saattaa tuntua itsestä, että ei ole eroa, mutta ulkopuolinen huomaa eron kuin yöllä ja päivällä

Mustelmann:

--- Lainaus käyttäjältä: Mr.James - Marraskuu 29, 2023, 22:50:20 ---Keskustelu tiktokissa jossa pari trendityyppiä yhden naisen kanssa oli sitä mieltä, että viinalla ja huumeilla ei ole päihteenä eroa.
--- Lainaus päättyy ---

Vaikka en ole päihdeasiantuntija, uskallan väittää, että siinä on eroa, juoko saunailtana kaksi kaljaa vai imaiseeko pöydältä kaksi kokaiiniviivaa.

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Mustelmann - Marraskuu 30, 2023, 13:39:29 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Mr.James - Marraskuu 29, 2023, 22:50:20 ---Keskustelu tiktokissa jossa pari trendityyppiä yhden naisen kanssa oli sitä mieltä, että viinalla ja huumeilla ei ole päihteenä eroa.
--- Lainaus päättyy ---

Vaikka en ole päihdeasiantuntija, uskallan väittää, että siinä on eroa, juoko saunailtana kaksi kaljaa vai imaiseeko pöydältä kaksi kokaiiniviivaa.

--- Lainaus päättyy ---
Olen molempien aineiden asiantuntija ja voin sanoa että niin alkoholi kuin kokaiini vaikuttaa ihmisiin eri tavalla. Minä käyttäydyn kaikesta kemiasta ihan samalla tavalla eli minulle se on sama asia. Kun taas jonkun kaali ei kestä tippaakaan alkoholia mutta kokkelia kestää. Jollain taas toisinpäin ja jollain jotenkin ja toisella taas tolleen.

Vieras1501:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 30, 2023, 15:04:08 ---
--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---
Olen molempien aineiden asiantuntija ja voin sanoa että niin alkoholi kuin kokaiini vaikuttaa ihmisiin eri tavalla. Minä käyttäydyn kaikesta kemiasta ihan samalla tavalla eli minulle se on sama asia. Kun taas jonkun kaali ei kestä tippaakaan alkoholia mutta kokkelia kestää. Jollain taas toisinpäin ja jollain jotenkin ja toisella taas tolleen.

--- Lainaus päättyy ---

Väitän, että käyttäjästä se tuntuu samalta. Jos ulkopuolinen arvioi toisen käytöstä viina vs. huumeet, niin ero on kuin yöllä ja päivällä.

Käyn ulkona yhden kaverin kanssa välillä, niin viinaa juodessa meillä on ihan hauskaa, mutta joskus hän vetää muutaman esson, niin ei siitä tule enää mitään sen jälkeen.

Itse hän ei jälkeenpäin näe toiminnassaan eroa

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Mr.James - Marraskuu 30, 2023, 16:52:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Marraskuu 30, 2023, 15:04:08 ---
--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Väitän, että käyttäjästä se tuntuu samalta. Jos ulkopuolinen arvioi toisen käytöstä viina vs. huumeet, niin ero on kuin yöllä ja päivällä.

Käyn ulkona yhden kaverin kanssa välillä, niin viinaa juodessa meillä on ihan hauskaa, mutta joskus hän vetää muutaman esson, niin ei siitä tule enää mitään sen jälkeen.

Itse hän ei jälkeenpäin näe toiminnassaan eroa

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä mä olen ottanut palautteen parisuhdekumppaneiltani, perheen jäseniltäni, työkavereiltani ja ystäviltäni että vänkää nyt ihan keskenäsi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta