Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mikä nauratti tänään?
RobertLey:
"Onko kävely keksitty uudelleen? "Hiljaiset kävelyt" ovat uusi sometrendi"
https://www.voice.fi/ilmiot/a-226522
En nyt oikein tiedä naurattiko, ihmetyttikö vai mitä mutta kuiteskin... - Ainakin meikäläinen elelee tuon mukaan hyvinkin vahvasti ajan hermolla. Jos sitä joskus intoutuisi tekemään itselleen jonkun somedeittiprofiilin niin tässähän olisi todella iskevät ja trendikkäät vapaa-ajan (ja tietyiltä osin arjenkin) harrastukset; "silen walk", "hyggeily" "meal prepping."
FortySexN2:
Tilasin ruokaa nettitilauksena. Siitä puuttui juoma. Valitin asiasta ja Foodora pyysi lähettämään kuvan todisteeksi
Vieras1503:
--- Lainaus käyttäjältä: FortySexN2 - Syyskuu 14, 2023, 12:02:09 ---Tilasin ruokaa nettitilauksena. Siitä puuttui juoma. Valitin asiasta ja Foodora pyysi lähettämään kuvan todisteeksi
--- Lainaus päättyy ---
Huutista fuudoralle. Entä jos ilmottais että jotta tuli puolikas annos ja lähettää puoliksi syödystä sapuskasta todistus ai neisto kuvan
Thor Patsas:
^^^ Jos kävelylenkit ovat joku uusi sometrendi niin sehän tarkoittaa sitä että minä eli itse Thor Patsas olen ollut sometrendipelle jo 90-luvun alusta saakka!
Mustelmann:
--- Lainaus käyttäjältä: Thor Patsas - Syyskuu 14, 2023, 14:48:07 ---^^^ Jos kävelylenkit ovat joku uusi sometrendi niin sehän tarkoittaa sitä että minä eli itse Thor Patsas olen ollut sometrendipelle jo 90-luvun alusta saakka!
--- Lainaus päättyy ---
Tämähän on mahdotonta, koska ysärillä ei ollut somea. Silloin kävelylenkit piti hoitaa ilman nettiä ja kännykkää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta