Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mikä nauratti tänään?

<< < (358/531) > >>

Vieras0361:
Naurattaa tuo ihmisen oman hyvinvoinnin vastustaminen. Ranska ostaa Qatarista 100:lla miljoonalla öljyä. Kauppa toteutetaan käteisellä ja raha laitetaan sinetöityyn salkkuun. Ranska saa öljyn ja Qatar saa salkun.

Huomenna Qatar lähettää salkun PSG:lle (salkku on edelleen sinetöity), että hankkikaa joku pelaaja. Ihmisen ajatusmaailmassa tämä salkku on jotenkin saastunut kun se on käynyt kerra Qatarissa ja palannut takaisin Ranskaan ja siitä alkaa valtaisa vastustus.

Ranska voisi toki sijoittaa sen 100 miljoonaa itse siihen jalkapalloon, mutta sitten jäisi öljy saamatta.

"tännehän ette vastikkeetonta öljyä lähetä"😁

Vieras0361:
^ Ja viranomaiset käyttää valtavasti resursseja selvittääkseen mistä kohdemaan Eurooppaan virtaava raha on peräisin. Kattosivat googlesta paljonko Euroopan ostot on olleet ko. maasta ja vertaisivat sitä takaisin virtaavaan rahaan niin homma olis siinä ku ne summat on+-0.

Kaks ihmistä pärjäis koko homman. Kaks sen vuoksi, koska toinen on välillä lomalla😁

Vieras0342:
Tämä pilapiirrustus osuu niin keskelle maalia kuin olla ja voi. Katsokaa tota jätkää, joka sanoo miau. Jotain tuttua siinä on.  :laught:

https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/3f17d97e-641c-48c6-9b78-40968f74f8cf

Hetvield:
Hulivilin avatar🙂.
Näinköhän olet itse tehnyt..

HuliVili:

--- Lainaus käyttäjältä: Hetvield - Marraskuu 24, 2022, 18:56:56 ---Hulivilin avatar🙂.
Näinköhän olet itse tehnyt..

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos, kuva takapihalta! 😁 (vitsi vitsi)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta