Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä nauratti tänään?  (Luettu 211502 kertaa)

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #1780 : Marraskuu 17, 2022, 09:45:48 »
Keski-Suomalainen "maailmanluokan" rap-artisti:
“Olen ehkä tän hetken kuunnelluin suomalainen sooloartisti, jolta on tullut uskomattoman menestyksen saattelema levy”.
Nevö hööd nobody to me.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #1781 : Marraskuu 17, 2022, 10:21:13 »
Miten helevatin terävät sakset täytyy olla saadakseen metrimitta tekstiililaastarista nätin palan  :laught: :laught: :laught:

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #1782 : Marraskuu 17, 2022, 11:42:40 »
Ulla Ja... naurattaa. Ja se Ja naurattaa enemmänkin. Jos esittää toista henkilöä some ympäristössä, niin vähän tarkkuutta siihen peliin.
Ehkä liikaa lonkeroa ja valvottu yö, niin "hoono soomi" on välillä substantiveissa ja välillä verbeissä. Natiivillahan ne olisi aina molemmissa tai jommassa kummassa, mutta Ulliksella eli...
Miesviha ja turhautuneisuus paistaa ja niin naisviha myöskin, kun pitää sörkkiä toisten rapsaketjuja.
Ei sillä viihdyttävää.
Kantsisko jäädä eläkkeelle, jos ainoa rapsa sataan vuoteen on Salaiselta rakastajalta.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #1783 : Marraskuu 18, 2022, 13:28:08 »
Mua nauratti tarina siitä yliuteliaasta harmaasta miehestä. (kutsutaan häntä, vaikka nimellä herra Lonkero)

Siit mulle tuli mieleen yks juttu. Kun se lanka hävis pistän tän tänne.

En tiiä, onko teille muille koskaan niin, mutta mulle kävi kerran niin, että tapasin yhden naisen. Oli kesäpäivä. Päivän aikana otin brunaa, vetäsin uimatreenit, söin ja otin päivätirsat. Siihen päälle vetäsin kevyen lenkin, kun oli niin kaunis ja lämmin ilma. Illalla päätin lähteä sporttibaarin katsomaan jalkapallon Euroopan mestaruuskisoja, kun siellä oli Italia-Espanja-välieräottelua.

Paikkahan tupaten täynnä, ja tunnelma katossa. Sitku sain hyvän paikan siitä skriinin vierestä siihen pörräs semmonen kottarainen, ja  parkkeras itsensä siihen meikäläisen kylkeen kiinni. Sit se kottarainen uteli, vaikka ja mitä. Ja välillä heitteli kohteliasuuksia ja kiehnäsi kuin kiimainen narttu. Se yritti viedä mun huomion sportista. Täytyy tunnustaa, hyvä ja uskollinen olutvahti se oli, kun kävin vessassa kusella. Siinä se vieläkin hengaili vielä rankkarikisan jälkeenkin, ja kysyi, että lähdenkö mestoille. Kun mua nukutti, niin ajattelin ,että mikäpäs siinä.

Sit me mentiin taksilla jonnekin Vantaa peräreikään, jota kutsutaan Martinlaaksoon. Siellä sen kämpillä se nainen  alko vonkaa seksiä, ja minä ajattelin, että kai se on pakko antaa, että pääsee  joskus nukkumaan. Sit se aamulla halus vielä uudestaan sekstailla, ja minä hellämielisenä ihmisenä suostuin, vaikka ei yhtään panettanut ja oli se aika kuukaudesta. Kyllä te tiedätte.

Kun päätin lähteä takaisin sivityksen pariin taksilla, se suuteli vielä, käski soittella ja sanoi meikää Mikoksi. Siinä taksimatkan kotiin tuli mieleen, että olin tosiaan sanonut vitsillä nimekseni Mikko. Sanomattakin selvää on, että minähän en kenelläkään vantalaiselle soittele, ja sopii vaan arvata, mitä se on kavereilleen Mikosta juorunnut. 

Sitähän minä yritin sanoa, että jos näätte sitä tummaa pientä taskurakettia, niin varokaa. Se on juoruämmä. Tai niin mä ainakin luulen.                 
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 18, 2022, 13:30:24 kirjoittanut Hese69 »

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1527
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #1784 : Marraskuu 19, 2022, 23:22:15 »
Kaius Niemen villi hanurinsoitto.  :laught: Olikohan kappaleen nimi Joutsenlaulu?  ::)
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #1785 : Marraskuu 23, 2022, 00:42:36 »
Naurattaa tuo ihmisen oman hyvinvoinnin vastustaminen. Ranska ostaa Qatarista 100:lla miljoonalla öljyä. Kauppa toteutetaan käteisellä ja raha laitetaan sinetöityyn salkkuun. Ranska saa öljyn ja Qatar saa salkun.

Huomenna Qatar lähettää salkun PSG:lle (salkku on edelleen sinetöity), että hankkikaa joku pelaaja. Ihmisen ajatusmaailmassa tämä salkku on jotenkin saastunut kun se on käynyt kerra Qatarissa ja palannut takaisin Ranskaan ja siitä alkaa valtaisa vastustus.

Ranska voisi toki sijoittaa sen 100 miljoonaa itse siihen jalkapalloon, mutta sitten jäisi öljy saamatta.

"tännehän ette vastikkeetonta öljyä lähetä"😁

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #1786 : Marraskuu 23, 2022, 01:08:17 »
^ Ja viranomaiset käyttää valtavasti resursseja selvittääkseen mistä kohdemaan Eurooppaan virtaava raha on peräisin. Kattosivat googlesta paljonko Euroopan ostot on olleet ko. maasta ja vertaisivat sitä takaisin virtaavaan rahaan niin homma olis siinä ku ne summat on+-0.

Kaks ihmistä pärjäis koko homman. Kaks sen vuoksi, koska toinen on välillä lomalla😁

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #1787 : Marraskuu 23, 2022, 08:59:49 »
Tämä pilapiirrustus osuu niin keskelle maalia kuin olla ja voi. Katsokaa tota jätkää, joka sanoo miau. Jotain tuttua siinä on.  :laught:

https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/3f17d97e-641c-48c6-9b78-40968f74f8cf

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #1788 : Marraskuu 24, 2022, 18:56:56 »
Hulivilin avatar🙂.
Näinköhän olet itse tehnyt..
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6496
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #1789 : Marraskuu 24, 2022, 20:01:08 »
Hulivilin avatar🙂.
Näinköhän olet itse tehnyt..

Kiitos, kuva takapihalta! 😁 (vitsi vitsi)
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #1790 : Marraskuu 28, 2022, 17:56:49 »
Sipoon kunnan pikkujouluissa oli strippareita. Hyvä meininki, kerrankin veroeurot menee johonkin hyödylliseen ja kivaan.

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 737
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #1791 : Marraskuu 28, 2022, 18:00:22 »
Greenpeacen ja Suomen luonnonsuojeluliiton toiminta maamme hallitusta kohtaan. Mitenhän käy KHOn käsittelyssä :laught:
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15022
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #1792 : Marraskuu 28, 2022, 18:23:33 »
^
Hesari oli vahvasti kuvassa mukana.  ::)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #1793 : Marraskuu 30, 2022, 05:50:43 »
The Late Show With Stephen Colbert.

The former president claims he didn’t recognize a known white supremacist who tagged along when Kanye West visited Mar-a-Lago, and Georgia Senate candidate Herschel Walker still claims his Texas home as his primary residence.

 :laught:

https://www.youtube.com/watch?v=qgiG12hXyz8
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #1794 : Joulukuu 03, 2022, 18:07:22 »
RyZZät sanoo, että ukrainalaiset ovat rumia.

Heti tulee mieleen kesällä 2018 Prahassa tapaamani Ukrainan neito ja olen ryZZien kanssa vahvasti erimieltä :inlove:

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #1795 : Joulukuu 03, 2022, 19:54:54 »
^ Kun tuo ZZ- yhdistelmäkin jossain vaiheessa sensuroidaan niin nyt soi ketjussa kuunnellaan varmaan TS Toppia.  :whipping:
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 03, 2022, 20:06:02 kirjoittanut M.U. Tiainen »

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #1796 : Joulukuu 04, 2022, 15:13:12 »
Helevetin naiset. On ne kiärmeitä  ;D

"Vaimo rupesi ensin salaa pienentämään annoskokojani ja kävelyttämään minua kaupoilla. Kuin huomaamatta painoni alkoi pudota,"

https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/310aa5f4-7fda-4c14-a584-389f92ebe612


Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #1797 : Joulukuu 08, 2022, 22:28:52 »
Naurattaa noi leffojen taistelukohtaukset Näin se pitää tehdä:

https://youtu.be/uVE_cJgmZ_Q

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15022
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #1798 : Joulukuu 08, 2022, 22:35:33 »
^

 :laught: :laught:

Just noin.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä nauratti tänään?
« Vastaus #1799 : Joulukuu 08, 2022, 22:58:08 »
Orjuuttaminen etänä:

-Vedä ittes käsiraudoilla patteriputkeen kiinni.
-Ok. Mitäs sitte?
-Pärjäile. Tuut tuut..