Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mikä nauratti tänään?

<< < (328/531) > >>

Kunigazz:
Olin muka ostavani kirpputorilta Chuck Berryn kasettia vaan kotona sitte huomasin että se oli Cubby Checker vittu... 🤣🤣

Lifti:
TS rapsat ovat olleet tänä vuonna parasta viihdettä. Enkä pettynyt tänäänkään  :laught:

joey_t:
Satunnaisesti mieleen tuli ajat jolloin me kansalaiset otettiin internet käyttöön. Taidettiin elää 1990-luvun puoliväliä tms.

Kävin aina toisinaan eräällä treffisivustolla. Se ei siis ollut maksuseksisivusto vaan treffi-. Sivustolla saattoi avata anonyymisti ketjuja vähän kuten täällä joskaan en muista että nimimerkkejä olisi rekisteröity ja sinne ei tehty tunnuksia kuten täällä. Ajan henkeä kuvasi hyvin se että siirtmyminen avattuun ketjuun kesti useinkin tuskallisen pitkän aikaa, 10 sekuntia, puoli minuuttia tms, tiimalasi paloi, toisinaan koko sivusto meni jumiin.

Sivustolta löytyi ketjuja jotka oli otsikoitu esim "23-vuotias blondimimmi etsii seuraa herrasmiehestä". Tällainen ketju vangitsi aina huomioni ja siispä suuntasin sinne. Kun ketjun viimein sai auki, kävi ilmi että ketjun avaaja oli kirjoittanut avausviestiin "Olen Keijo!". Kaltaiseni mieshenkilöt kokivat pettymyksen sekä mieliharmia josta syystä vastailimme ketjuun mitä solvauksia milloinkin, kohdistettuina ketjun avaajaan.

Ainakaan jossakin vaiheessa sivustolla ei ollut minkäänlasita moderointia, niinpä sinne ilmeistyi ketjuja kuten "isotissinen mimmi puutteessa" jne ja me pillunnälkäiset miehet vierailimme kaikissa näissä tämänkaltaisissa ketjussa jossa ketjuunsiirtymis-vaivamme palkittiin avausviestistä löytyneellä tekstillä "Olen Keijo!".  :laught:

keravankolli:
Tänään jo naurattaa,viikolla ei... Tapasin uudet naapurit,ja erittäin uuvuttavan työpäivän jälkeen järjenjuoksu ja suu eivät ihan kohdanneet... Piti sitte kehua uutta naapurin rouvaa ääneen:"oho,oletpas sä ihanan pitkä" Ja tietystikin ukko vieressä. Nooh,onhan hän pitkä,helposti 180cm :inlove:

jurzantaa:
Enbuske: sosiaalidemokraattisilla jatkoilla kaikki lähtevät samalta viivalta.  :laught:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta