Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mikä nauratti tänään?
jurzantaa:
^Kyseessä taisi olla ns. b-porttiteoria. :laught:
Vieras0395:
Sain diagnoosin mielenterveydestäni yksärillä toiselta palveluntarjoajalta, aika huippua ;D
Azazello:
--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Huhtikuu 29, 2022, 09:54:31 ---Sain diagnoosin mielenterveydestäni yksärillä toiselta palveluntarjoajalta, aika huippua ;D
--- Lainaus päättyy ---
Älä välitä, sain myös samalta palveluntarjoajalta samantyylisiä viestejä ja toivomuksen jatkaa viestittelyä. Oli pakko laittaa kielto yksäreille.
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Huhtikuu 29, 2022, 11:02:59 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Huhtikuu 29, 2022, 09:54:31 ---Sain diagnoosin mielenterveydestäni yksärillä toiselta palveluntarjoajalta, aika huippua ;D
--- Lainaus päättyy ---
Älä välitä, sain myös samalta palveluntarjoajalta samantyylisiä viestejä ja toivomuksen jatkaa viestittelyä. Oli pakko laittaa kielto yksäreille.
--- Lainaus päättyy ---
Olisit voinut kertoa tämän aikaisemmin! Kirjoitin sinulle pitkän raportin kolme viikon seikkailuistani joka starttasi stadista ja loppui siihen kun huljuttelin kulliani shemalen kitusissa. Kun kysyin missä olen hän vastasi "what"
En ollut suomessa, en.
Oleellista tässä on se että lähdin stadiin, mulla oli rahaa ja kun palasin suomeen mulla oli kaksi sukupuolitautia.
jurzantaa:
--- Lainaus päättyy ---
Hyvää palvelua. ;D Ja ilmeisesti ihan ilmaiseksi. :laught:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta