Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mikä nauratti tänään?

<< < (294/532) > >>

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Jousimies2012 - Helmikuu 05, 2022, 11:23:23 ---Liftin jutut  :laught: :laught: :laught:

--- Lainaus päättyy ---
Ei ehkä pitäisi vetää avpa:a 6.8% amerikanviennapaleaalea tyhjään mahaan  ::)

Vieras0361:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Helmikuu 05, 2022, 11:05:56 ---Hyvä että sait siltä tarjoilijalta pillua. BTW, tuo oman riipaisevan tuskan purkaminen ilman suodatinta on lähellä sydäntäni = huge respect.

Vittu miten massiivinen vitutuksen multihuipennus mulla on! Laitoin 10 - 11€ kiinni tuohon 19v tammaan joka halusi kyrpää "koko yön". Vedin blue pill huulen ja panin kaksi tuntia. Meni likka ihan loppuun. Ei pystynyt enempää. Siinä mä sitten join punaviiniä ja vedin käteen. VITTU.

--- Lainaus päättyy ---

Enkä edes saanu. Annan itselleni anteeksi jos välillä läikkyy yli, koska emme ole kuitenkaan pikkukakkosen keskustelupalstalla. Jos huorat ottaa seitsemää metrin mustaa kyrpää yhtä aikaa perseeseen ja äijät juo kusta/syö paskaa, niin nukun yöni ihan ok, jos joskus kiukututtaa ja sen tänne puran.

Kannattaa muuten seurata sen terapeutin ilmeestä, että kumpi traumatisoi hänen mielestään enemmän. Ripuliviikset vai Kinderin jutut kun hänelle mennyttä viikkoaan selittää.

Tyttö siis kakki ladulle. No 5,50€/h on ehkä vielä siedettävä hinta

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Helmikuu 05, 2022, 11:48:37 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Helmikuu 05, 2022, 11:05:56 ---Hyvä että sait siltä tarjoilijalta pillua. BTW, tuo oman riipaisevan tuskan purkaminen ilman suodatinta on lähellä sydäntäni = huge respect.

Vittu miten massiivinen vitutuksen multihuipennus mulla on! Laitoin 10 - 11€ kiinni tuohon 19v tammaan joka halusi kyrpää "koko yön". Vedin blue pill huulen ja panin kaksi tuntia. Meni likka ihan loppuun. Ei pystynyt enempää. Siinä mä sitten join punaviiniä ja vedin käteen. VITTU.

--- Lainaus päättyy ---

Enkä edes saanu. Annan itselleni anteeksi jos välillä läikkyy yli, koska emme ole kuitenkaan pikkukakkosen keskustelupalstalla.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä olemme!

Vieras0361:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Helmikuu 05, 2022, 11:50:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kinder - Helmikuu 05, 2022, 11:48:37 ---

--- Lainaus päättyy ---

Enkä edes saanu. Annan itselleni anteeksi jos välillä läikkyy yli, koska emme ole kuitenkaan pikkukakkosen keskustelupalstalla.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä olemme!

--- Lainaus päättyy ---

Amen

Lifti:
Ihmiset jotka tekivät lumitöitä. Katselin vieressä ja join kaljaa. Kesällä sitten pääsen katselemaan vierestä kun ajavat nurmikkoa. Ja juon kaljaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta