Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mikä nauratti tänään?

<< < (289/532) > >>

Vieras0342:
Edelleenkin naurattaa vihreä Iris oli sitä mieltä, että ampumahiihto on rasistista, kun siinä ammutaan mustaa kohdetta ja valkoinen lippa tulee ylös, jos mustaa osuu.  ::)

Ja viikonloppuna Heseä nauratti syy, miksi Pahkasika-lehteä ei enää tarvitse, se oli, että Hymypoika/tyttö-palkinto muutetaan sukupuolettomaksi hymyhenkilö-palkinnoksi. 

Vieras0265:
Minun puolestani Iiris Suomela saa painua sinne missä pippuri kasvaa. Siinä meillä oikein "suvaitsevainen" poliitikko.

Muikusto:

--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Helmikuu 01, 2022, 16:25:34 ---Edelleenkin naurattaa vihreä Iris oli sitä mieltä, että ampumahiihto on rasistista, kun siinä ammutaan mustaa kohdetta ja valkoinen lippa tulee ylös, jos mustaa osuu.  ::) 

--- Lainaus päättyy ---

Eikös se twiitti jo osoitettu täälläkin feikiksi?

--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Helmikuu 01, 2022, 16:25:34 ---Ja viikonloppuna Heseä nauratti syy, miksi Pahkasika-lehteä ei enää tarvitse, se oli, että Hymypoika/tyttö-palkinto muutetaan sukupuolettomaksi hymyhenkilö-palkinnoksi.

--- Lainaus päättyy ---

Ei niitä vanhoja patsaita muuteta, vaan tuodaan kolmas vaihtoehto vanhojen rinnalle, joista saa sitten itse valita. Itse kannatan lellikkipatsaista luopumista kokonaan.

Vieras0342:

--- Lainaus käyttäjältä: Muikusto - Helmikuu 01, 2022, 16:43:54 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Helmikuu 01, 2022, 16:25:34 ---Edelleenkin naurattaa vihreä Iris oli sitä mieltä, että ampumahiihto on rasistista, kun siinä ammutaan mustaa kohdetta ja valkoinen lippa tulee ylös, jos mustaa osuu.  ::) 

--- Lainaus päättyy ---

Eikös se twiitti jo osoitettu täälläkin feikiksi?

--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Helmikuu 01, 2022, 16:25:34 ---Ja viikonloppuna Heseä nauratti syy, miksi Pahkasika-lehteä ei enää tarvitse, se oli, että Hymypoika/tyttö-palkinto muutetaan sukupuolettomaksi hymyhenkilö-palkinnoksi.

--- Lainaus päättyy ---

Ei niitä vanhoja patsaita muuteta, vaan tuodaan kolmas vaihtoehto vanhojen rinnalle, joista saa sitten itse valita. Itse kannatan lellikkipatsaista luopumista kokonaan.

--- Lainaus päättyy ---

Olet oikeassa, että tvitti osoittautui lopulta väärennetyksi. Mutta se, että useimmat luuli sitä oikeaksi kertoo, että varsinkin vihreiden suunnalta voi odottaa aivan mitä tahansa. 

Sama juttu, että käytetään poliittinen energiaa siihen, että saadaan sukupuolettomia liikennemerkkejä tai hymypoikapatsaita kertoo, että puolueen kompassi on täysin sekaisin, kun olisi vähän yhteiskunnallisesti tärkeämpia asioita hoidettavana.

Eikä siinä vielä kaikki. Kurvisen feikkitili sai toimittajan uskomaan, että tiede-ja kultturiministeri todella boikotoi Pekingin olympialaisia ihmisoikeuksia vuoksi, mutta se osoittautui vääräksi tiedoksi.   

MariaEnkeli:
Ihan kuin tässä ketjussa ei nyt naurettaisi vaan jauhetaan paskaa politiikasta ja ollaan ilkeitä. Se ei naurata, tänäänkään.

Menkää sinne vitun politiikka ketjuun! Niin me muut pystytään nauramaan 😁 :whipping:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta