Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mikä nauratti tänään?

<< < (275/532) > >>

SonjaSisu:
Kysyin tässä äsken asiakkaalta tapaamisen loppupuolella, että "oliko vielä jotain huolia, MURHIA, turhia toiveita..."

Toivottavasti ei nyt murhia sentään
...  :laught:

Stan:

--- Lainaus käyttäjältä: SonjaSisu - Joulukuu 17, 2021, 18:29:18 ---Kysyin tässä äsken asiakkaalta tapaamisen loppupuolella, että "oliko vielä jotain huolia, MURHIA, turhia toiveita..."

--- Lainaus päättyy ---

:laught: Hyvä ettet kysynyt tappamisen yhteydessä  :laught: Mulle kävi kerran viestittelyssä, että kysyin " Sopiiko tappaminen torstaina klo 14..."  Sain vastauksen, että sopiihan se  :laught: Tapaaminen sujui kiihkeissä tunnelmissa  :inlove:

SonjaSisu:

--- Lainaus käyttäjältä: Stan - Joulukuu 17, 2021, 20:30:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: SonjaSisu - Joulukuu 17, 2021, 18:29:18 ---Kysyin tässä äsken asiakkaalta tapaamisen loppupuolella, että "oliko vielä jotain huolia, MURHIA, turhia toiveita..."

--- Lainaus päättyy ---

:laught: Hyvä ettet kysynyt tappamisen yhteydessä  :laught: Mulle kävi kerran viestittelyssä, että kysyin " Sopiiko tappaminen torstaina klo 14..."  Sain vastauksen, että sopiihan se  :laught: Tapaaminen sujui kiihkeissä tunnelmissa  :inlove:

--- Lainaus päättyy ---

Voi apua  :laught: :laught:

Vieras0342:
Huomionkipeys ja katkeruus.  :laught:

Ja miten paljon tuskaa tuottaa, kun kukaan ei huomaa tai huomioi, ja siitä seuraava katkeruus muita ihmisiä kohtaan.  :laught:

Vieras0240:
"minun lapsuudessa sateenkaaren päästä löytyi aarre. Nykyään siellä on aarteen sijaan joku homo"

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta