Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mikä nauratti tänään?

<< < (270/532) > >>

Boleynground:
^^ Meillä Ikea-reissut meni hyvin. Vaimo Ikeaan ja se keräs koodit ylös ja minä menin seuraavana päivänä varastosta hakemaan tuotteet.

Vieras0342:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Joulukuu 09, 2021, 12:59:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Joulukuu 09, 2021, 12:18:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kapu - Joulukuu 09, 2021, 12:06:23 ---^Parta pois ja takaisin huonekalukauppaan, siitä muutoksien tekeminen alkaa ja syventyy.

--- Lainaus päättyy ---

Sekin vielä. Ja siellä huonekaluliikkeessä vietettiin aikaa tunteja hortoillen, koska akka ei osannut päättää mitä halusi, ja siksi osti ´vähän kaikkea´ ja maksatti laskun ukolla.

--- Lainaus päättyy ---

Vittu että vituttaa kun siitä puhuitte!

--- Lainaus päättyy ---

Mistä? Tarina alkoi parranpärinästä  ja päätyi sinne naisluolaan, jossa myydään koottavia vekottamia, joiden osat 15g ja 156h on vääntyneitä, ja 189d puuttuu.

Mutta tosi mies ei itke! KARJU runttaa osat paikalle, ja vähät välittää, jos akka valittaa natinasta tai että pöydässä on vain kolme jalkaa neljän sijasta.

Sellainen on KARJU!  >:( 

Vieras0240:
Nauratti ku kerran yks muija sano, että älä vie loppuun ku ei jaksa kouristella😁

Letsmenoks:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Joulukuu 09, 2021, 12:59:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Joulukuu 09, 2021, 12:18:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kapu - Joulukuu 09, 2021, 12:06:23 ---^Parta pois ja takaisin huonekalukauppaan, siitä muutoksien tekeminen alkaa ja syventyy.

--- Lainaus päättyy ---

Sekin vielä. Ja siellä huonekaluliikkeessä vietettiin aikaa tunteja hortoillen, koska akka ei osannut päättää mitä halusi, ja siksi osti ´vähän kaikkea´ ja maksatti laskun ukolla.

--- Lainaus päättyy ---
Se reissu onneksi peruuntui! .....eli on....kohta edessä.... Itseasiassa se oli hirveä päivä, koska olin pystynyt kieltäytymään siitä Ikea helvetistä KOSKA olin lupautunut että menen jeesaamaan Letsmenoksia. Sitten Letsmenoks petti minut ihan totaalisesti ja perui keikan. Sitten tää yks hyppii tasajalkaa ja laulaa "kohta mennään ikeaan, kohta mennään ikeaan" 
Olin ihan valmis menee hirteen.

MUTTA sitten sille tuli jotakin menoa ja se Ikea peruttiin. MUTTA nyt se Ikea kummittelee tulevaisuudessa.
Vittu että vituttaa kun siitä puhuitte!

--- Lainaus päättyy ---

Vittu kun vituttaa, kiitti kun muistutit, se jeesi olisi vielä tarpeen jonain päivänä. Nyt kaikilla kummittelee ja Ikeakin mainittu...

Ei vaan jaksa...

Eli ei paljon naurata

Vieras0240:
Menoksin peili😂😂

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta