Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Mikä nauratti tänään?
Vieras0342:
--- Lainaus käyttäjältä: Kapu - Joulukuu 09, 2021, 12:06:23 ---^Parta pois ja takaisin huonekalukauppaan, siitä muutoksien tekeminen alkaa ja syventyy.
--- Lainaus päättyy ---
Sekin vielä. Ja siellä huonekaluliikkeessä vietettiin aikaa tunteja hortoillen, koska akka ei osannut päättää mitä halusi, ja siksi osti ´vähän kaikkea´ ja maksatti laskun ukolla.
Vieras0240:
--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Joulukuu 09, 2021, 12:02:44 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Joulukuu 09, 2021, 10:38:51 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Joulukuu 09, 2021, 10:21:44 ---Akka heräsi ja ensimmäinen mitä se sanoi "leikkaa sun parta kokonaan pois"
Vastasin "leikkaa sun hiukset kokonaan pois"
Akka sanoi "mä en nyt jaksa....MUTTA se ei oo sama asia"
Vastasin "onhan! sun mielestä olen ruma koska mulla on parta ja mun mielestä oot ruma koska sulla on hiukset"
Akka nauroi
Minäkin nauroin
Akka sanoi "voisitko nyt kuitenkin leikata sun parran kokonaan pois "
Vastasin "voisitko antaa persettä"
Akka nauroi
Minäkin nauroin
--- Lainaus päättyy ---
Saitko persettä?
--- Lainaus päättyy ---
Ei tietenkään saanut, mutta parta lähti ja akka nauroi.
--- Lainaus päättyy ---
Sieltä se onnen tasapaino alkaa löytyä. Yin Yang
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Joulukuu 09, 2021, 12:02:44 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Joulukuu 09, 2021, 10:38:51 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Joulukuu 09, 2021, 10:21:44 ---Akka heräsi ja ensimmäinen mitä se sanoi "leikkaa sun parta kokonaan pois"
Vastasin "leikkaa sun hiukset kokonaan pois"
Akka sanoi "mä en nyt jaksa....MUTTA se ei oo sama asia"
Vastasin "onhan! sun mielestä olen ruma koska mulla on parta ja mun mielestä oot ruma koska sulla on hiukset"
Akka nauroi
Minäkin nauroin
Akka sanoi "voisitko nyt kuitenkin leikata sun parran kokonaan pois "
Vastasin "voisitko antaa persettä"
Akka nauroi
Minäkin nauroin
--- Lainaus päättyy ---
Saitko persettä?
--- Lainaus päättyy ---
Ei tietenkään saanut, mutta parta lähti ja akka nauroi.
--- Lainaus päättyy ---
En saanut persettä ja parta jäi. Itseasiassa mainitsin että 2 - 3 vuoden päästä otan sellaiset paksut ja elämää nähneet rastat.
Ottaisin jo nyt mutta lyhenee liikaa. Puolet heti pituudesta pois. Enkä oo mikään pervo joka ottaa toisten ihmisten hiuksista pidennyksiä! Joku raja kauneudessakin!
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Joulukuu 09, 2021, 12:18:22 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kapu - Joulukuu 09, 2021, 12:06:23 ---^Parta pois ja takaisin huonekalukauppaan, siitä muutoksien tekeminen alkaa ja syventyy.
--- Lainaus päättyy ---
Sekin vielä. Ja siellä huonekaluliikkeessä vietettiin aikaa tunteja hortoillen, koska akka ei osannut päättää mitä halusi, ja siksi osti ´vähän kaikkea´ ja maksatti laskun ukolla.
--- Lainaus päättyy ---
Se reissu onneksi peruuntui! .....eli on....kohta edessä.... Itseasiassa se oli hirveä päivä, koska olin pystynyt kieltäytymään siitä Ikea helvetistä KOSKA olin lupautunut että menen jeesaamaan Letsmenoksia. Sitten Letsmenoks petti minut ihan totaalisesti ja perui keikan. Sitten tää yks hyppii tasajalkaa ja laulaa "kohta mennään ikeaan, kohta mennään ikeaan"
Olin ihan valmis menee hirteen.
MUTTA sitten sille tuli jotakin menoa ja se Ikea peruttiin. MUTTA nyt se Ikea kummittelee tulevaisuudessa.
Vittu että vituttaa kun siitä puhuitte!
Vieras0240:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Joulukuu 09, 2021, 12:59:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Joulukuu 09, 2021, 12:18:22 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Se reissu onneksi peruuntui! .....eli on....kohta edessä.... Itseasiassa se oli hirveä päivä, koska olin pystynyt kieltäytymään siitä Ikea helvetistä KOSKA olin lupautunut että menen jeesaamaan Letsmenoksia. Sitten Letsmenoks petti minut ihan totaalisesti ja perui keikan. Sitten tää yks hyppii tasajalkaa ja laulaa "kohta mennään ikeaan, kohta mennään ikeaan"
Olin ihan valmis menee hirteen.
MUTTA sitten sille tuli jotakin menoa ja se Ikea peruttiin. MUTTA nyt se Ikea kummittelee tulevaisuudessa.
Vittu että vituttaa kun siitä puhuitte!
--- Lainaus päättyy ---
Mut silti (viitaten repukkaan) mä oon niin ylpeä susta😍😍 Pysy tiukkana👊👊
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta