Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mikä nauratti tänään?

<< < (264/532) > >>

Pekonen:

--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Marraskuu 26, 2021, 15:00:23 ---Naurattaa hyvin ajankohtainen aihe. Naiset..

https://youtu.be/nq8H6qSCjMw

--- Lainaus päättyy ---
Jessus vieköön mikä nainen!
Hauska, huumorintajua ja itseironiaa löytyy, harvinaista nykypäivänä ja hyvännäköinen.

Lifti:
Voi vittu!  :laught

Pitsamias taalla!
Moro, pizzamies moro.

Olla hyvä moro! Sina ei tila pitsa tana perjantai! Siuna tula sokeri pepsi, talo puolesta.
Ei pysty sori.
Mika ola onkelma. Mina hoita onkelma!
Dieetti.

Minä tahda sinulle pelkka kana ja raaste juurekset. Sina hoikka, komea, hyva kayda.
Juu, kelpaa!
Mina tulla rali raivo. Nahta kohta kanamias!

Vieras0240:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Marraskuu 26, 2021, 19:10:10 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Marraskuu 26, 2021, 15:00:23 ---Naurattaa hyvin ajankohtainen aihe. Naiset..

https://youtu.be/nq8H6qSCjMw

--- Lainaus päättyy ---
Jessus vieköön mikä nainen!
Hauska, huumorintajua ja itseironiaa löytyy, harvinaista nykypäivänä ja hyvännäköinen.

--- Lainaus päättyy ---

Mii in laav😍😍

Zorbas:
'Huoraaminen' -sanan vanha merkitys, omista periaatteista luistaminen rahan takia. En tiedä yhtään ammattiryhmää joka määrittelisi omat rajansa ja pitäisi niistä kiinni yhtä määrätietoisesti kuin huorat.😅 Oletteko kuulleet esim. myyntimiesten puhuvan rajoistaan?

Oonpas mä nyt woke!

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Zorbas - Marraskuu 28, 2021, 11:38:41 ---'Huoraaminen' -sanan vanha merkitys, omista periaatteista luistaminen rahan takia. En tiedä yhtään ammattiryhmää joka määrittelisi omat rajansa ja pitäisi niistä kiinni yhtä määrätietoisesti kuin huorat.😅 Oletteko kuulleet esim. myyntimiesten puhuvan rajoistaan?

Oonpas mä nyt woke!

--- Lainaus päättyy ---
Osuit naulan kantaan.

Toisaalta en ole kuullut yhdenkään pikkutytön tai pojan suusta että haluaa olla isona huora. Voi olla että matkan varrella on jostakin luistettu ja tehty uudet rajat suojelemaan minuuttani. Woke! Ei raapaise pintaa syvemmältä. Vaari on Slumber!

Ennemmin nyt kuitenkin huora kuin poliitikko tai myyntimies. Huora on rehti ammatti!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta