No onhan tuo jännää.Huh, ei voi kuin ottaa muistiinpanoja - seuraava iskuporakoneen omistava turska tuo sit sellaisen mukanaan tapaamisen ajaksi, eikös? Miehet tosiaan tuntuu usein tykkäävän auttaa ja kokea itsensä hyödylliseksi, ei kai se hyväksikäyttöä ole jos kaikille jää hyvä maku suuhun
Minulla riitti jännitys, kun yksi super puuseppä höyläsi onton lattialistan rikki, kun kodinhoitohuoneen ovi mökillä vähän kanitti. Maksoi se kyllä vuorokaudesta ja puusepäntyöt kuului sen ajan sisään, vitutti se silti vähän.
Sen jälkeen olen pikkasen paremmin valkannut noi puusepät.
Yleensä kuitenkin vaivihkaa utelelen asiakkaalta onko sillä porakone, onko hän sähkö-, putki-, IT- vai mikä mies ja sitten tarpeen tullen käytän tapaamisen yhteydessä hyväkseni hänen kikkeliä ja taitojaan. Jos se ei käy, niin googletan jonkun firman ja maksan rahalla, minkä tieteskin olen ylihinnalla vienyt joltain toiselta mieheltä. Tosin rahan käyttöä pyrin minimoimaan ja suurin osa miehistä haluaa todistaa taitonsa auttamalla neitoa hädässä. Hyväksikäyttöä - no niin on, kikkeliolentona on vaan pakko elää. Toisaalta annan henkeni ja kenkäni ammattimehelle, no pillua myös.
Nyt olen epätietonen, kun tarvitsen toiselle koiralle hoitajaa muutamaksi päiväksi. Luotettava hoitaja kyllä on, mutta vitsi kun se ei kerro maksetaanko lainkaan, maksetaanko rahalla vai maksetaanko pillulla. Se sanoo vaan että katotaan. Luulin, että naiset vaan on noin vaikeaselkoisia.

Ajoin saatana sata hukkakilometriä mokoman nartun takia ja toimin kuin paraskin vuokra-aviomies. Noh, minuahan sama ämmä kusettaa vain kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen. Never again...
Autoon, huoraan, eikä asiakkaaseenkaan kannata rakastua eikä uhrata ylimääräistä tunne-energiaa. Kaikki nämä kun vaihtuu hetkessä rahaa vaihtamalla 
Mutta kyllä mä luulen, uskon ja toivon että mulle joku ajopeli ajokuntoon saadaan ennen pitkää.. Toivon mukaan toi projektipaku josta oon ihan täpinöissäni

Ja monta vuotta nuorempi kuin toi varaosiksi mennyt rämä!