Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi  (Luettu 34139 kertaa)

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #160 : Toukokuu 03, 2022, 19:24:44 »
Jousi siitä oli poikki, ja nyt se onpi vaihdettu! Ja ihan omilla rahoilla (no jonkun satasen makso), nih! Uudet kesärenkaat mulle vois kyllä joku kiva ukko tuoda ja pistää alle..   :headbang:
Hupsu hupakko Turusta

Poissa jonssoni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #161 : Toukokuu 03, 2022, 19:50:13 »
Tää on niin jännää, että melkein toivoo uutta auto aiheista probleemaa. ;D

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15015
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #162 : Toukokuu 06, 2022, 21:10:10 »
Tässä omakuvaa kilikellon autonkorjaus reissusta.  :headbang:

”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #163 : Kesäkuu 01, 2022, 21:09:13 »
Mun auto taitaa olla kyllä kroonisesti semi sökönä. Jotain kaasuläppää oon nyt päättänyt että pitäs kai koittaa katsella ja puhdistella, mut en oo varma tuleeko siitä enää nykyiselläkään tasolla soivaa peliä jos lähden hommaan yksin  :-X Tarjotkaa niitä poppareita mullekin jos aiotte vaan katsoa tän katastrofin kulminoitumista ettekä tuu pelastamaan neitoa hädästä, hemmetti!
Hupsu hupakko Turusta

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #164 : Kesäkuu 01, 2022, 22:06:36 »
Mun auto taitaa olla kyllä kroonisesti semi sökönä. Jotain kaasuläppää oon nyt päättänyt että pitäs kai koittaa katsella ja puhdistella, mut en oo varma tuleeko siitä enää nykyiselläkään tasolla soivaa peliä jos lähden hommaan yksin  :-X Tarjotkaa niitä poppareita mullekin jos aiotte vaan katsoa tän katastrofin kulminoitumista ettekä tuu pelastamaan neitoa hädästä, hemmetti!

Täytyy ostaa lisää poppareita  :headbang: jotta voin lukea semisökön auton tarinoita  :drinking:
Toki tarjoan popparit, jos samalle suunnalle osutaan.
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa smetana

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #165 : Kesäkuu 01, 2022, 22:28:50 »
Jos se kikotin jaksaa nilkuttaa iisalmeen asti niin katsotaan auto/nainen ainakin lähtee ehjänä ja toiminta kuntoisena takaisin päin.

Poissa LesPaul

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #166 : Kesäkuu 02, 2022, 22:50:15 »
Mun auto taitaa olla kyllä kroonisesti semi sökönä. Jotain kaasuläppää oon nyt päättänyt että pitäs kai koittaa katsella ja puhdistella, mut en oo varma tuleeko siitä enää nykyiselläkään tasolla soivaa peliä jos lähden hommaan yksin  :-X Tarjotkaa niitä poppareita mullekin jos aiotte vaan katsoa tän katastrofin kulminoitumista ettekä tuu pelastamaan neitoa hädästä, hemmetti!

Mitä osaa sä tarvisit ja minkä ikäiseen?
Mulla on kohta lähdössä pihasta yks pre-facelift V40 paaliin ja siitä vois vielä pelastaa osia

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #167 : Kesäkuu 03, 2022, 13:33:48 »
Mun auto taitaa olla kyllä kroonisesti semi sökönä. Jotain kaasuläppää oon nyt päättänyt että pitäs kai koittaa katsella ja puhdistella, mut en oo varma tuleeko siitä enää nykyiselläkään tasolla soivaa peliä jos lähden hommaan yksin  :-X Tarjotkaa niitä poppareita mullekin jos aiotte vaan katsoa tän katastrofin kulminoitumista ettekä tuu pelastamaan neitoa hädästä, hemmetti!

Mitä osaa sä tarvisit ja minkä ikäiseen?
Mulla on kohta lähdössä pihasta yks pre-facelift V40 paaliin ja siitä vois vielä pelastaa osia
Mä toivon et puhdistelu riittäis, luulen et mun on hilkusti liian uus että pre-facelift osat sopis? Tossa on siis tyhjäkäynti jotenkin rikki kaikkein kriittisimpänä vikana, huonoina päivinä tosi vaikee päästä liikkeelle kun kierrokset tippuu starttaamisen jälkeen ja auto sammuu. Kyllä se kuitenkin on aina parin startin jälkeen lähtenyt kun ei kytkintä kokonaan nosta ja antaa reippaasti kaasua  ::) Hulluko oot kun hyvän auton paalaat  :laught:
Hupsu hupakko Turusta

Poissa LesPaul

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #168 : Kesäkuu 04, 2022, 10:18:19 »
Mun auto taitaa olla kyllä kroonisesti semi sökönä. Jotain kaasuläppää oon nyt päättänyt että pitäs kai koittaa katsella ja puhdistella, mut en oo varma tuleeko siitä enää nykyiselläkään tasolla soivaa peliä jos lähden hommaan yksin  :-X Tarjotkaa niitä poppareita mullekin jos aiotte vaan katsoa tän katastrofin kulminoitumista ettekä tuu pelastamaan neitoa hädästä, hemmetti!

Mitä osaa sä tarvisit ja minkä ikäiseen?
Mulla on kohta lähdössä pihasta yks pre-facelift V40 paaliin ja siitä vois vielä pelastaa osia
Mä toivon et puhdistelu riittäis, luulen et mun on hilkusti liian uus että pre-facelift osat sopis? Tossa on siis tyhjäkäynti jotenkin rikki kaikkein kriittisimpänä vikana, huonoina päivinä tosi vaikee päästä liikkeelle kun kierrokset tippuu starttaamisen jälkeen ja auto sammuu. Kyllä se kuitenkin on aina parin startin jälkeen lähtenyt kun ei kytkintä kokonaan nosta ja antaa reippaasti kaasua  ::) Hulluko oot kun hyvän auton paalaat  :laught:

Kuulostaa tyhjäkäyntisolenoidilta, etenkin jos kierroksilla pelaa kuten pitäisi. Putsaus ei auta, se solenoidi vaan väsyy jossain kohtaa.
Mä katon onko noissa <02 sama kun >02 ja laitan koodia