Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi  (Luettu 34403 kertaa)

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« : Marraskuu 19, 2020, 13:19:49 »
Nyt on neito hädässä! Mun vanhaan peltiratsuun pitäisi tehdä varmaan jotain jarruremonttia, mutten raaskisi viedä sitä korjaamolle kun pelkään että rahastavat huonolla tuurilla liki saman mitä maksoin koko kaarasta. Täten vaihtotaloushengessä olisikin hakusessa joku hommaan itsensä päteväksi kokeva prinssi (prinsessakin käy!). En ymmärrä autojen päälle oikein itse, mutta epäilen että jotain jarrulevyä/-palaa pitäis varmaan ainakin vaihtaa uuteen - voin kertoa lisää yksityiskohtia vaikka yksityisviestitse  ;D

Vastineeksi tän pulman ratkaisusta (tai ansiokkaasta yrityksestä, jos siinä onkin joku arveltua pahemmin mäsänä niin en vaadi tulostakuuta) ajattelin tarjota omia palveluitani, eli ns. maksaa luonnossa. Palveluistani löytänet lisätietoa aika helposti haeskelemalla mun ilmoituksen tai lukaisemalla vaikka palautekeskustelun joka on tuolla Turku-osiossa. Diilin yksityiskohdat voidaan hioa molempia miellyttäviksi tapauksen mukaan. Pitää varoittaa vielä että todennäköisesti haluan myös pällistellä auton rukkaamista vierestä ja kysellä tyhmiä, mutta voin vaikka keimailla alusvaatteissani siinä ohessa niin ettet edes muista ärsyyntyä  :-*

Tää on nyt ehkä vähän erikoinen seuranhakuilmoitus, mutta kysyvä ei tieltä eksy eikä se ole tyhmä joka pyytää - niinhän?  ::)

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 19, 2020, 13:23:15 kirjoittanut kilikello »
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #1 : Marraskuu 19, 2020, 13:50:20 »
Täällähän on näille ihan oma ketjunsakin. ”Vaihda tavara tai työsuoritus seksipalveluun” tms. Metsiksen autopalvelu auttaisi kyllä ilomielin, jos ei olisi muuta sovittua kalenterin täydeltä, ja jos olisi lähempänä PK-seutua. Pienet jarrujen ru(n)kkaamiset on sangen tuttua puuhaa...

Tuntuu olevan jonkin sortin jarruvika aika yleinen alan naisten autoissa ::)

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #2 : Marraskuu 19, 2020, 14:06:28 »
Täällähän on näille ihan oma ketjunsakin. ”Vaihda tavara tai työsuoritus seksipalveluun” tms. Metsiksen autopalvelu auttaisi kyllä ilomielin, jos ei olisi muuta sovittua kalenterin täydeltä, ja jos olisi lähempänä PK-seutua. Pienet jarrujen ru(n)kkaamiset on sangen tuttua puuhaa...

Tuntuu olevan jonkin sortin jarruvika aika yleinen alan naisten autoissa ::)

Muistelinkin tollaista ketjua olleen jo vanhan sihteeriopiston foorumin puolella, mutten tajunnutkaan täältä samaa etsiä - pitäisi opetella käyttämään sitä hakutoimintoa ennen kuin aloittaa uusia keskusteluita ::) Kiitti huomautuksesta! Pitää pitää mielessä viimeistään jos/kun tulee vielä muita vaihtokauppatarpeita eteen ;D
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #3 : Marraskuu 19, 2020, 14:36:26 »
Mulla on vahva tunne siitä että nuo jarrut tulee kuntoon pikaisesti.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #4 : Marraskuu 19, 2020, 14:52:32 »
Harmi kun omat osaamiset rajoittuu koneiden näpläämiseen, pitäs vissiin mennä jonneen amiksen iltalinjalle :D

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #5 : Marraskuu 19, 2020, 15:09:14 »
Mulla on vahva tunne siitä että nuo jarrut tulee kuntoon pikaisesti.
Toivotaan parasta, ne päästelee tällä hetkellä ajaessa niin kuumottavia ääniä että mun täytyy harhautuksena huudattaa musiikkia aika lujalla, ja mielellään laulaa itse vielä karaokena kaiken maailman 2000-luvun alun suomihittejä joita sisältäviä CD:itä oon hamstrannut ties mistä roskakatoksista. Onhan tässä toki hyviäkin puolia, kaverit ei pummi kyytejä yhtään niin paljoa jos joutuvat kuuntelemaan matkalla Maija Vilkkumaata ja epäilyttäviä taustarohinoita  ;D
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #6 : Marraskuu 19, 2020, 15:14:03 »
^Ihan uteliaisuudesta. Onko ääni jatkuvaa rahinaa ajon aikana vai pelkästään jarruttaessa?

Toi on itselläkin tuttua kääntää lisää volumea radiosta kun rupeaa vika kuulostamaan kalliilta
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa jonssoni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #7 : Marraskuu 19, 2020, 15:15:25 »
Keski-suomessakin asia hoidettaisiin alta aikayksikön. Autokin saattaisi tulla kuntoon siinä sivussa...  ::)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #8 : Marraskuu 19, 2020, 15:21:37 »
Onhan tässä toki hyviäkin puolia, kaverit ei pummi kyytejä yhtään niin paljoa jos joutuvat kuuntelemaan matkalla Maija Vilkkumaata ja epäilyttäviä taustarohinoita  ;D

Tällaisen hevimörököllinkin täytyy myöntää että Maija Vilkkumaa on kova rokkimimmi.
En oo kavereille kertonut mutta tavastialla olen käynyt salaa Maijaa katsomassa ja tanssimassa kuin kukkia haisteleva hintti.

Jos näet tienpuolessa pitkähiuksisen hevimörököllin jolla on sellainen t-paita jossa lukee "your mother sucks cock in hell" niin Lifti siinä vaan Liftaa.
Pistä Maijat soimaan ja koukkaa rohkeasti kyytiin.
Äläkä hätäänny jos en tiedä mistä olen tulossa ja minne olen menossa.

ps. ihan sama onko sulla jarrut kunnossa
Why so fragile?

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #9 : Marraskuu 19, 2020, 15:38:37 »
^Ihan uteliaisuudesta. Onko ääni jatkuvaa rahinaa ajon aikana vai pelkästään jarruttaessa?

Toi on itselläkin tuttua kääntää lisää volumea radiosta kun rupeaa vika kuulostamaan kalliilta

Vähän vaihtelee, joskus selvästi jarru laahaa tosi pahasti koko ajan kunnes sitten taas helpottaa. Esim. liikennevaloihin jarruttaminen tuntuu saavan välillä jarrun lukittumaan/pahentaa rohinaa ja laahaamista, mut sit toisaalta joskus kun yhtäkkiä alkanut maantiellä laahaamaan niin sen on saanut helpottamaan vähän jarruttelemalla.. Aiemmin kuitenkin suurimman osan ajasta pääs eteenpäin kuitenkin ihan tarpeeks hyvin ja ääntely ei ollut jatkuvaa tai häiritsevää, mut nyt parina edellisenä ajokertana jarrut kuulostanut kyllä ihan kamalilta ja ajo paikoin tuskaiselta  :-[
Hupsu hupakko Turusta

Poissa jonssoni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #10 : Marraskuu 19, 2020, 17:48:48 »
Halvimillaan liukutappien ja palojen vaihdolla selviää. Kalleimillaan satularemppaa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #11 : Marraskuu 19, 2020, 18:19:06 »
Kerran joku rasvaroope nyppäsi hiekan/pienen kiven pois jostakin välistä ja exän auto oli hiekkatielle asti äänetön. Sitten alkoi sama saatanan vikinä ja kolme vuotta mentiin volat kaakossa.

"Nyppäys" maksoi muistaakseni 50€.

Nää on näitä että maksatko minimissä 50€ vai annatko penalle pillua vs.maksatko useita satasia vai annatko penalle pillua.

Itse menisin liikkeeseen ihan ja vakuutusten takia.

Jossakin asiassa on tyhmää säästää ja jossakin viisaasta. Life is Life.

Anna Penalle pillua ja kerro miten kävi.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 19, 2020, 18:24:17 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #12 : Marraskuu 19, 2020, 18:22:23 »
Oon aina miettinyt että olisi aikoinaan pitänyt hommata vähän käytännönläheisempi ammatti. Sillä saisi paremmin pillua.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #13 : Marraskuu 19, 2020, 18:26:07 »
Oon aina miettinyt että olisi aikoinaan pitänyt hommata vähän käytännönläheisempi ammatti. Sillä saisi paremmin pillua.

Aina voi valehdella.
Lentokapteenina tulee ihan helvetisti pillua
(En todellakaan ole lentokapteeni)
Why so fragile?

Poissa jonssoni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #14 : Marraskuu 19, 2020, 18:37:11 »
Kerran joku rasvaroope nyppäsi hiekan/pienen kiven pois jostakin välistä ja exän auto oli hiekkatielle asti äänetön. Sitten alkoi sama saatanan vikinä ja kolme vuotta mentiin volat kaakossa.

Tuon takia olen oppinut arvostamaan autoja joissa on rumpujarrut takana. Ei kaikki risut ja kävyt ole välissä.

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #15 : Marraskuu 19, 2020, 18:41:38 »
Vaikken mikään autokorjaaja ole, niin sen verran kaikkea on tullut tehtyä, että kyllä mielelläni yhden jarrurempan tekisin. 8)

Mutta.. kun se ei kertakaikkiaan käy
https://youtu.be/Yr_Rzj1Hxb8


Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #16 : Marraskuu 19, 2020, 19:15:36 »
Jarrujen laahaus ei ole hyvästä. Vanne kuumenee, mikä aiheuttaa usein pyörän jässähtämisen kiinni niin ettei sitä meinaa kotikonstein saada irti. Autolla ei kauhesti kannata ajella, jos vanteet tuntuvat kovin lämpimiltä heti ajon jälkeen.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #17 : Marraskuu 19, 2020, 19:53:07 »
Oon aina miettinyt että olisi aikoinaan pitänyt hommata vähän käytännönläheisempi ammatti. Sillä saisi paremmin pillua.

Aina voi valehdella.
No jotta valehtelu toimisi, pillu pitäisi saada ennen jarruremppaa. Jarrurempan jälkeen kilikello ei antaisi minulle pillua.
Lainaus
tulee ihan helvetisti pillua
(En todellakaan ole lentokapteeni)
Tuota minäkin olen käyttänyt.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #18 : Marraskuu 19, 2020, 19:55:37 »
Nyt helvetti Turun turskat Kilikellolle auto kuntoon! Kilikello on Tampereen ajoilta yksi parhaista hupakkokokemuksistani evör ja todella kaunis nainen.

Jos ei omat korjaustaidot riitä, niin itse vaikka maksaisin sen korjauksen ja ilolla ottaisin vastaan kompensaation luonnossa!
#maksuseksionihanaa

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Autokorjaajaa ammattilaiselle ;) Varsinais-Suomi
« Vastaus #19 : Marraskuu 19, 2020, 20:04:40 »
Voi vittu näitä turkulaisia.
Yrittäkää edes!
Why so fragile?