Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Millaisia virolaiset hupakot  (Luettu 7834 kertaa)

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Millaisia virolaiset hupakot
« Vastaus #20 : Marraskuu 14, 2020, 22:56:20 »
No, vaikka 30-40v,laiha,puhelias,
Suostuu suutelemaan ja jotain erikoisuuksiakin saa olla. Eikä liukuhihna tyylillä

Menee vaikeaksi nykyään. Olisi mennyt vaikeaksi jo vuosia sitten, kun virolaisia tai ainakin viron venäläisiä oli valtaosa.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millaisia virolaiset hupakot
« Vastaus #21 : Marraskuu 15, 2020, 05:20:26 »
No, vaikka 30-40v,laiha,puhelias,
Suostuu suutelemaan ja jotain erikoisuuksiakin saa olla. Eikä liukuhihna tyylillä

Valitettavasti haluamaanne tuotetta ei ole varastossa.

Seuraava asiakas!!!
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5047
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Millaisia virolaiset hupakot
« Vastaus #22 : Marraskuu 15, 2020, 06:00:54 »
Tavalliset virolaiset naiset eivät pidä viron venäläisistä eikä venäläisistä historiallisista syistä. Todella vaativia virottaret ovat, oli tavallisia naisia tai hupsuja. Mutta myös erittäin kauniita, joten se vaativuus menee pesuveden mukana alas. Viron venäläinen oli juuri tämä hupsu, ja erittäin hyvin mukana oli koko matkan. Ja ei sulkenut silmiä. Mutta olenkin poikkeusyksilö. ::) Tai olin. Keikarin naulasi kattoon pärkkeleen koruna.     
[/quote]

Virolaisilla ja Viron venäläisillä on tosiaan aivan eri piirinsä - eikä se ihmeellistä olekaan. Eivät yleensä suostu edes kommunikoimaan toistensa kanssa mikäli semmoinen ihme tapahtuisi että joutuisivat kohtaamaan. - Sen olen huomannut (tai oppinut) esim lahden eteläpuolella, että koska virolaiset naiset kiinnittävät omaan pukeutumiseensa huomiota ja ovat siitä tarkkoja, odottavat sitä myös - ja aivan erityisesti - mieheltäkin. Heihin tekee suuremman vaikutuksen jos vastassa on ns. tippaava pukumies kuin arkivaatteissa (ja pienessä sievässä) oleva sankarimatkailija. - Muutenkin jos yrittää saada kauniin virottaren sulamaan ja jonkinmoisen gfe-kokemuksen on ollut syytä ottaa pidempi aika ja viedä Neiu ravintolaan (missä tämä yleensä tilaa kalleimman annoksen.) - Heillä on joskus (jopa päällepäinkin näkyvä) tapa punnita ja laskelmoida vastapeluriaan, ja jos vaikutelma on myönteinen on lopputuloskin sitten suurin piirtein tajunnan räjäyttävä. Muussa tapauksessa se saattaa jäädä pelkäksi kliiniseksi "tyhjennysoperaatioksi."

Mutta mitä tekemistä tällä on meikäläisen kanssa? Ei nykyisellään juuri mitään. En ole vuosiin jaksanut mitään ylimääräistä pelaamista vaan heidän suhteen on riittänyt ulkonäkö ja normiseksi. On heillä huumorintajuakin ja juttelevat mielellään. Silloin tällöin on tullut iloisia yllätyksiä vastaan ja niistä olen ollut tyytyväinen.


Poissa Kahvit sylissä

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaisia virolaiset hupakot
« Vastaus #23 : Marraskuu 15, 2020, 19:24:57 »
Miltä hän vaikuttaa onko kokemusta hänestä. Hellä blondi liikkeellä Loimaa alueella. Vaikuttaa Virolaiselta naiselta

Poissa Kahvit sylissä

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaisia virolaiset hupakot
« Vastaus #24 : Marraskuu 15, 2020, 21:32:22 »
Tää tais olla väärä osio kysyä tuota, mutta kiinnostaa niin pirusti millainen hän on? Voi olla että täytyy ottaa riski ja käydä tarkistamassa. Ei kellään olisi kokemusta hänestä

Poissa Kahvit sylissä

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaisia virolaiset hupakot
« Vastaus #25 : Marraskuu 16, 2020, 13:15:47 »
Eikö kellään kokemusta? Kertoisitte nyt vähän millainen hän on, en haluaisi pistää rahojani huonoon kokemukseen

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1166
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millaisia virolaiset hupakot
« Vastaus #26 : Marraskuu 16, 2020, 13:43:25 »
Mulla on pääasiassa hyviä kokemuksia vironvenäläisistä. Suosin näitä naisia, koska he ovat palvelutaitoisia ja osaavat miellyttää miestä (venäläisyys), mutta eivät ylimielisiä tai koppavia (virolaisuus). Hyviä kauppiaita virolaiset ovat mielestäni kautta linjan, panostavat draaman kaareen ja osaavat "sulkea kaupan".
You and me, part-time lovers

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaisia virolaiset hupakot
« Vastaus #27 : Marraskuu 16, 2020, 13:48:21 »
Tunsin kerran Virolaisen naisen joka oli omalla tavallaan yksi kauneimmista naisista jonka olen koskaan tavannut. Kookas amatsoni.

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 232
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaisia virolaiset hupakot
« Vastaus #28 : Marraskuu 16, 2020, 14:41:18 »
Välillä tuntuu että suurin osa niistä Virottareista jotka ovat nyt Suomessa töissä, ovat sitä sukupuolta jotka olivat teinejä ja nuoria Virossa 90-luvun ja 2000 luvun alkupuolella. Suurin osa Virottareista näyttää nyt melkein aina olevan 40 ja 50 vuotiaita. Viimeisinä vuosina ei ole läheskään yhtä paljon tyttöjä enää tullut markkinoille.
Näyttää välillä olevan melkein mahdoton löytää alle 25 vuotiasta Virotarta. Ilmoitetut iät näyttävät aina olevan 35- 45 vee, ja siihenhän saa aina laittaa + 5-10 vuotta ja + 5-10kg lisää.

Banana

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millaisia virolaiset hupakot
« Vastaus #29 : Marraskuu 21, 2020, 22:01:47 »
Viimeisin hieno kokemus virottaresta on kurtesaani Ingrid Tallinnassa.
Jotkut saattavat muistaa, lienee jo lopettanut kauan sitten.

Jos kaikki virottaret olisivat samanlaisia, poikkeaisin useamminkin.
Saitin Bud Spencer

Poissa Taaneli

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaisia virolaiset hupakot
« Vastaus #30 : Marraskuu 23, 2020, 10:41:49 »
Oman turskan urani alkuvaiheessa, "kymmenkunta vuotta sitten", tuli testattua virolaisiakin palveluntarjoajia. Mieleeni jäi lämpimästi tuolloin yksi säännöllisesti Suomessa keikkaillut viron venäläinen, joka oli todella huippu tyttö. Moni muistaa varmasti Rafaela nimellä töitä paiskineen ystävällisen tytön. Itse tapasin häntä lukemattomia kertoja.

Muista kokemistani palveluntarjoajista jäi jotenkin etäinen tai jopa tyly fiilis. Näiden jälkimmäisten joukossa oli niin originaali eestiläisiä kuin venäläistaustaisia tyttöjä.

Nykyisistä virolaisista minulla ei ole kokemusta.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millaisia virolaiset hupakot
« Vastaus #31 : Marraskuu 23, 2020, 11:05:57 »
Tähän asti virolaisilta huorilta on löytynyt pillu ja ne on ollu ihan samanlaisia huoria kuin kaikki muutkin huorat.

Sori, ei lonkeroita perseessä tai poikittain olevaa pillua.
Why so fragile?

Poissa Hivpoint Etsivä työ

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaisia virolaiset hupakot
« Vastaus #32 : Joulukuu 09, 2020, 12:27:58 »
Yli puolet suomalaisten hiv-tartunnoista saadaan matkaillessa. Eniten uusia tartuntoja tulee Thaimaasta ja Venäjältä, mutta myös Virossa hiv-positiivisia on enemmän kuin Suomessa. Monissa suomalaisten suosimissa matkailukohteissa hiv on siis huomattavasti yleisempi kuin Suomessa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millaisia virolaiset hupakot
« Vastaus #33 : Joulukuu 09, 2020, 12:48:18 »
^ Peruskoulussa opetetettiin että kondomia kannattaa käyttää. Suosittelen vahvasti.
Why so fragile?

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 232
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaisia virolaiset hupakot
« Vastaus #34 : Joulukuu 11, 2020, 12:22:35 »
Yli puolet suomalaisten hiv-tartunnoista saadaan matkaillessa. Eniten uusia tartuntoja tulee Thaimaasta ja Venäjältä, mutta myös Virossa hiv-positiivisia on enemmän kuin Suomessa. Monissa suomalaisten suosimissa matkailukohteissa hiv on siis huomattavasti yleisempi kuin Suomessa.

Tämän päivän kondomit ovat kyllä sitä luokkaa että ei ne mene enää helposti rikki. Minä unohdin kerran kovalla pakkasella laukku autoon yli yön. Seuraavan kerran meni kumi rikki ravintolasat löydetyn tytön kanssa. Kyllä silloin elatusmaksun uhka oli paljon enemmän mielessä kuin joku mahdollinen tauti.


Poissa Hivpoint Etsivä työ

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaisia virolaiset hupakot
« Vastaus #35 : Joulukuu 15, 2020, 13:19:14 »
Hyvä, että kondomin käytön merkitys tiedostetaan. Kondomi suojaa hiviltä ja muilta seksitaudeilta. Jos nyt sitten kondomia ei ole tullut syystä tai toisesta käytettyä, voi maksuttomiin hiv- ja seksitautitesteihin hakeutua omalle terveysasemalle.

Poissa Hivpoint Etsivä työ

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millaisia virolaiset hupakot
« Vastaus #36 : Joulukuu 19, 2020, 15:12:32 »
Totean vielä, että jos kondomi menee yhdynnässä rikki tai sitä ei ole tullut käytettyä lainkaan, hiv-tartunnan voi estää jälkikäteen käyttämällä PEP-jälkiehkäisylääkitystä. Lääkitys tulee aloittaa 72 tunnin kuluessa mahdollisesta tartuntahetkestä.

Lopetan nyt tämän keskustelun seuraamisen, mutta jos sinulla herää vielä lisäkysymyksiä ota yhteyttä neuvontapalveluihimme. Hivpointin työntekijät ovat tavattavissa chatin kautta maanantaista torstaihin klo 12:30-15:30 hivpoint.fi osoitteessa. Valtakunnallinen neuvontapuhelin on avoinna maanantaista torstaihin klo 9:30-12:00 Puh: 0207 465 705

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millaisia virolaiset hupakot
« Vastaus #37 : Joulukuu 22, 2020, 22:23:19 »
Jos tulee sellainen heikko hetki elämässä, että heikosta itsetunnosta kärsivä suomalainen nainen on saanut järkytettyä sinun valtaisaa faktoihin perustuvaa itseluottamustasi, niin kannattaa ehdottomasti käydä Eestiläisen hupakon tykönä.

Jos Eestiläinen hupakko pitää suomalaista miestä herrasmiehenä, niin sitten todellakin olet sitä. Lähtökohta Eestiläisillä naisilla on aina suomalaisesta miehestä -10 ja sen jo nollaan keriminen vaatii äärimmäistä herrasmiesmäisyyttä.

Jos Eestiläinen hupakko sanoo suomalaiselle turskalle lähtiessä, että sä oot ihan hyvä tyyppi, tarkoittaa se suomennettuna: "Sä oot ylivoimaisesti paras rakastaja mikä mulla on ikinä ollut. Voitko jäädä ja tehdä mun kaa lapsia, palvelen sinua aina miten sinä ikinä haluatkin. p.s. leikkaan sun varpaankynnetkin"!

p.s. ei kannata paljo terapiasta maksaa kun vaan osaa ympäristönsä oikein tulkita ;)

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Millaisia virolaiset hupakot
« Vastaus #38 : Joulukuu 22, 2020, 22:35:22 »
Lähtökohta Eestiläisillä naisilla on aina suomalaisesta miehestä -10 ja sen jo nollaan keriminen vaatii äärimmäistä herrasmiesmäisyyttä.

p.s. ei kannata paljo terapiasta maksaa kun vaan osaa ympäristönsä oikein tulkita ;)

Tuo Aina-sana särähti korvaani. Olen eri mieltä. Siellä olen pannut rahalla ja ilman.

Perustelut saat tarvittaessa yksärillä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millaisia virolaiset hupakot
« Vastaus #39 : Joulukuu 22, 2020, 22:53:58 »
Lähtökohta Eestiläisillä naisilla on aina suomalaisesta miehestä -10 ja sen jo nollaan keriminen vaatii äärimmäistä herrasmiesmäisyyttä.

p.s. ei kannata paljo terapiasta maksaa kun vaan osaa ympäristönsä oikein tulkita ;)

Tuo Aina-sana särähti korvaani. Olen eri mieltä. Siellä olen pannut rahalla ja ilman.

Perustelut saat tarvittaessa yksärillä.

Olet tehnyt siis jotain oikein, olen ylpeä sinusta.

Tarkennan. 90-luvulla syntyneet, joita minä tykkään nauratella. Tykkään nauratella myös 70- ja 80-luvulla syntyneitä, mutta heille (varsinkin 70-luvulla syntyneitä) on kotona opetettu, että suomalainen mies on paras, ja sellaisen kanssa pitää yhteen pyrkiä, niin saa hyvän elämän.

Ennen suomimies oli arvossaan, mutta nyt ei enää niinkään.

Sitä voisi verrata siihen, kun hupakkojen profiilissa lukee usein, että ei Turkkilaisia, Irakilaisia etc. Varmaan heitäkin joku haluaa, mutta lähtökohtana voinee sanoa nounou.

Asun siis siellä, ja puhun ihan kun on paljon nuoria ja muitakin naisia kavereina joita en oo pannu, enkä tule panemaan.. Ehkä.. En kaikkia kuitenkaan.. Haluaisin kyllä, mutta ei..