Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Minä ja Sinä  (Luettu 6000 kertaa)

Poissa Lohjagay

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Minä ja Sinä
« : Marraskuu 10, 2020, 13:00:27 »
Olen sinkkumies, 182/85
ihan mukava top enemmän, seksisuhde olisi haussa kivasta miehestä.
Puhdas olen molemmista päistä niin myös sinä, sillä himoitsen paljasta seksiä.
Normi rakastelua AJAN KANSSA. ****** edit ei yhteystietoja.

Tapaamme vain yksi asia mielissämme ihana homoilu, tulet riisut olen jo alasti tai mä tulen, sinä ja minä kiihkeinä kiimassa toisiimme, kovat kalut valmiina hyväilyyn nautimme kiimasta, teemme mitä kiima käskee --
-kullit suuhun maistamme himon ja tunnemme kuinka kyrpämme rakastaa miestä, välillä tunne on niin voimakas ja kohta on spermaa suu täynnä, jatkamme tutustumista toistemme kiimasta seisoviin kaluihin, homo filmissä kaunista naintia, hyväillemme suutelemme nautimme homoilun ihanuudesta, pian minulle tulee kiiman kasvaessa tarve saada laittaa kiimainen liukas lämmin kyrpäni ihanalle pepullesi, hitaasti nauttien alan työntämään sitä kiimareikääsi, rakastelemme, voi kuinka hyvältä tuntuu kun nussin pyllyäsi... Oletko minun ?
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 10, 2020, 13:07:06 kirjoittanut Mummo »
Tapaamme vain yksi asia mielissämme ihana homoilu, tulet riisut olen jo alasti tai mä tulen, sinä ja minä kiihkeinä kiimassa toisiimme, kovat kalut valmiina hyväilyyn nautimme kiimasta, teemme mitä kiima käskee --
-kullit suuhun maistamme himon ja tunnemme kuinka kyrpämme rakastaa miestä...

Poissa jani79

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Minä ja Sinä
« Vastaus #1 : Elokuu 21, 2021, 14:10:24 »
Moi. Jos oot turusta ja kiinnostaa 42v btm jolla peppuneitsyys tallessa ni pistä viestii ja sovitaan tapaaminen

Poissa Arska61v

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Minä ja Sinä
« Vastaus #2 : Joulukuu 11, 2022, 11:36:39 »
Moi olen 61v bi mies Lohjalta monesti olen kiinnostunut saamaan kullia sisään olen kokematon saisit korjata minut jos huuhdotaan suoli puhtaaksi niin saisit laskea sisään voisit opastaa minut saloihin haluaisitko sitoa minut pakettiin jolloin voisit vähän rajumminkin ottaa minut