Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Kokemuksia SLAVKA-LAURA GODDESSOFTOUCH

(1/3) > >>

MySizePro:
Onko kenelläkään kokemuksia tästä hupakosta? Mainostaa joka puolella, mutta rapsoja ei oikein löydy. Kannattaako käydä kokeilemassa?

Vieras0342:
^Ei ole. Mutta jossain vaiheessa kiinnitin huomion, että tätin ilmoitus on aktiivinen melkein koko ajan. Siitä nokkelimmat voisivat päätellä, että ttäti asuupi Suomessa. Serviiseistä en ossoo sanno mitteen.   

samuel:
Olen vuosien mittaan tavannut naisen kolmasti, joka kertoo siitä, että olen pitänyt tapaamisista. Joka kerta olen testaillut hieman erilaista tantrapakettia, eikä koskaan ole tullut pettymystä.

Nyt ilmossa näkyy, että hinnat alkaisi olemaan turhan korkeat tunnin sessiolle.

Pioneeri:
Aikanaan kävin kun vielä tarjosi seksiä. Nyt tosiaan hinnat karanneet käsistä. No, jos on muutama aktiivi vakkari ei tartte kun kolme pokaa viikossa..

Vieras0116:
Ylivoimaisesti paras tähän astisista. Ekalla kerralla (02/2019) oli hieronta ja pano ja tokalla kerralla (04/2020) sauna ja hieronnat ja muut. Tokalla kerralla ei pantu, mutta ehkä se oli vaan siks, että sanoin etten halua leikkiä kumin kanssa, nii sit oli vaan käsitöitä.

Ekalla kerralla otti owo/cim, mutta tokalla ei. Sanoinkin tosin, että nyt saat tehdä ihan just mitä itse haluat. Olen elävä dildosi.

Tuo toka kerta oli muuten paras GFE:kin koskaan. Vein pullon viiniä niin juotiin se ja saunottiin. Välillä parvekkeella jäähyllä ja takas saunaan ja sitä rataa.

Kummallakin kerralla annoin 450€,en muista aikaa, eikä se Laurakaan kelloa katsellut

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta