Kävellen kaverin luona käymään ja takaisin kotiin.
Uutiset:
 Vieras0265
								Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä
						^Tuo näyttää tutultaTänx! Arvuuttelin aamu neljältä että kumpi starttaa, ... vai bulgarialainen. Juuh +5min palautuksilla, yli tunti tuohon menee. Olkapäitä tuossa vähän arvuuttelin, mutta toivottavasti painonnosto on tuonut liikkuvuutta ja tukimassaa. Ajattelin myös pumpata kahdesti viikossa taka - sivu ja etuolkapäät kevyillä painoilla +25 toiston sarjoja. Toivotaan parasta ja pelätään pahintaTsemppiä olkapäiden kanssa, jos ne kestää kehitys on taattua !
 Nyt viinakauppaan
 Nyt viinakauppaan   ....siis ihan vaan ettei vanhan luita kolota
....siis ihan vaan ettei vanhan luita kolota   Ei saatana, mun piti sitä seksiä harrastaa. Meinasin unohtaa koko homman kun pp ja viina kiinnostaa enemmän.
 Ei saatana, mun piti sitä seksiä harrastaa. Meinasin unohtaa koko homman kun pp ja viina kiinnostaa enemmän. Vieras0395
								Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä
						 Vieras0265
								Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä
						Olin tunnin lenkillä tänä aamuna. Puntarin mukaan painoni on pudonnut 5 kiloa viime Toukokuusta.Toi on hyvä tahti pudottaa, jotta se olis pysyvää. Yleensä olen sitä mieltä että kunnon kohotus on tärkeintä, se painoa putoaa sitten siinä ohessa niinku sivutuotteena liikkumisen ja sitä tukevan ruokavalion kautta.

Vieras0336
								Vieras0336
							 Kelpo kaveri
							Kelpo kaveri
						 Vieras0265
								Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä
						 Kapu
								Kapu

Foorumihierarkian huipulla
							Foorumihierarkian huipulla
						Kiva välillä höpistä hänen kanssaan ja sivusilmällä seurata myös. On, on nainen tikissä.
 Vieras0265
								Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä
						 Vieras0265
								Vieras0265

Näyttää hyvää esimerkkiä
							Näyttää hyvää esimerkkiä