Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?  (Luettu 925685 kertaa)

Poissa Granado

  • Full Member
  • Viestejä: 413
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #10200 : eilen kello 14:51:10 »
OYS:ssa tänä aamuna saamani hyvä, asiantunteva ja ystävällinen palvelu. Sairastan vaikeaa eosinofiilista astmaa, ja käyn aina puolen vuoden välein OYS:n keuhkotautien poliklinikalla kontrollikäynnissä. Minulle tehdään spirometria (erilaisia puhalluskokeita, joilla mitataan keuhkojen toimintaa) ja sen jälkeen on astmalääkärini vastaanotto. Spirometrian mittaustulokset olivat erinomaisen hyviä ja muutos edelliseen kontrollikäyntiin (marras- ja joulukuun vaihteessa) oli todella suuri. Lääkäri näytti minulle niitä spirometrian mittaustuloksia tietokoneensa näytöltä ja vertailtiin niitä. Olinhan minä tietysti tiennytkin että vointini on hyvä ja keuhkot pelittää. Eli astman hoitotasapainoni on nyt erittäin hyvä, eikä minulla ole juuri mitään oireita. No ei minusta tietenkään mitään maratoonaria tule, koska astma on krooninen sairaus eikä häviä minnekään, mutta toisaalta en minä mitenkään erityisemmin tykkääkään juosta maratoneja  8).

Juteltiin ja lääkäri kyseli minun Malagassa asumisestani. Minä kertoilin ja hän totesi, että keuhkojeni hyvä kunto johtuu siitä että minä vietin talven leudossa Välimeren ilmastossa, ja suolaisen meri-ilman hengittäminen tekee erittäin hyvää ihmisen keuhkoille. Tuumattiin, että matkalla saavutettiin juuri se mitä siltä haettiinkin. En viitsinyt alkaa naislääkärille kertoa, että mitä muita tavoitteitani minä matkallani saavutin. Todettiin että jatketaan samalla lääkityksellä, ja lääkäri uusi reseptit vuodeksi eteenpäin. Pyysin vielä yhden kortisonitabletti kuurin kaiken varalle, jos vaikka ensi talvena iskee joku korona tai vastaava Malagassa.

Tohtori kysyi että voisiko hän vielä jotenkin muuten auttaa minua. Minä vastasin että ei ja kiittelin sekä tein lähtöä, mutta sitten ovella muistinkin että sildenafiili reseptini on vanhentunut. Kysyin että voisiko tohtori uusia vielä sen reseptin. Kerroin, että työterveyslääkäri oli minulle sen kirjoittanut ja aina uusinut, mutta nyt eläkkeellä minulla ei ole enää niitä työterveyslääkärin palveluja. Lääkäri kirjoitti vuodeksi sildenafiilit ja kysyi, että olenko minä tyytyväinen siihen lääkkeeseen. Kerroin olevani erittäin tyytyväinen, mutta sivuoireena on kasvojen lievä punoitus pari minuuttia tabletin ottamisen jälkeen. En viitsinyt naislääkärille kertoa, että minulla on tabletin ottamisen jälkeen muutaman minuutin naama punainen kuin kovan löylymiehen perse. Kerroin, että olen nettikeskusteluista lukenut (en kehdannut kertoa että olen seksisaitin foorumilta lukenut), että tadalafiililla ei olisi käyttäjien mukaan tällaisia sivuvaikutuksia. Tohtori sanoi siihen, että jos hän kirjoittaa minulle myös vuoden reseptin tadalafiilia, niin voin kokeilla myös sitä. Että jos se sopisi minulle vaikka vielä paremmin. Ja sitten vuoden kuluttua hän voisi uusia reseptit. Minä tietenkin kovasti kiittelin, kumarsin ja poistuin takavasemmalle. Ulkona, iloisena kuin peipponen, steppailin autolleni ja olin hyvin tyytyväinen. Nyt minulla on kaikki tarvittavat rohdot koko ensi talveksi Malagaan. Tulisi äkkiä talvi, että pääsisi Malagaan testaamaan tadalafiilia senoritojen kanssa. Mutta ensin minun täytyy käydä pöllyttämässä peittoa vähän myös tsekittärien kanssa. Suomessa ja ehkä syksyllä myös Prahassa  :behind:.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 14:55:28 kirjoittanut Granado »
Heil Hitler, Meil Purra!

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3100
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #10201 : eilen kello 16:44:47 »
Ensi viikon sääennuste...vihdoin alkaa minulle sopiva seksihelle eli max.20°c lämmintä ja vesisadetta...
Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2677
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #10202 : eilen kello 17:16:52 »
^
Täällä sama. Se on kyllä mukavampi,ainakin jos täytyy töitä tehdä.
Helläkätinen herrasmies lassie

Paikalla misskiki

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 67
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #10203 : eilen kello 17:49:49 »
Tänään alkanut kolmen viikon loma  :inlove: Kylläpä oli kevyt pyöräillä kotia  leveä hymy naamalla 🥰
Daddy's favorite little girl

Poissa Shq78

  • Full Member
  • Viestejä: 248
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #10204 : eilen kello 21:32:46 »
Viestit ihanuuksilta tänään. 😍 Ja kahden viikon päästä Nylon Beat.  :headbang:
https://youtu.be/gBc3KGBhkPM?si=rPIyhZ9Gg6VjGKsQ
« Viimeksi muokattu: eilen kello 21:35:49 kirjoittanut Shq78 »

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15473
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #10205 : eilen kello 22:11:50 »
Ihmiskeitin ja siinä tehvyt ihmeteot. :behind:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa äRHäkkä

  • Hero Member
  • Viestejä: 893
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä teki sinut iloiseksi tänään ?
« Vastaus #10206 : eilen kello 23:20:38 »
Reissusta suoraan omenapuiden väliin viritettyyn riippumattoon kuuntelemaan kesäillan ääniä. Viileä viski kädessä. Hermo lepää.


Päivän moka vielä tekemättä?