Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Voiko nainen saada persettä?  (Luettu 6132 kertaa)

Poissa kimura

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Voiko nainen saada persettä?
« Vastaus #20 : Marraskuu 09, 2020, 00:49:13 »
Voimme toki vitsailla sträppäämisestä tai pillun nuolennasta, mutta luulen että meillä kaikilla on jonkinlainen sisäsyntyinen mutta lausumaton ymmärrys perseen saannin merkityksestä jota olisi ehkä syytä tarkastella.

On todettava että tasa-arvo sukupuolten välillä ei toteudu tämän suhteen. Mies voi taksijonossa kertoa ystävilleen toiveikkaasti mahdollisuuksistaan perseen saantiin siinäkin tapauksessa että hän tarkoittaa kotona odottavaa vaimoaan ja vaikka vaimo ei herättäisikään hänen tovereissaan kateutta, tämä lienee selvää.

Naisen asema on haastavampi. Persettä saadessaan nainen kurottelee tähtiin; hän ylittää itsensä ja sukupuolensa vaillinaisuuden. Perseen saanti on naiselle aina aspirationaalinen pyrkimys, normaalioloissa jotain miltei tavoittamatonta.

Joskus tulee kuitenkin tilanteita joissa mies on tilapäisessä alennustilassa tai muutoin  hetkellisesti haavoittuvainen. Tällaisessa tapauksessa nainen saattaa verta haistaessaan toimia viettiensä johdattelemana mutta silti päämäärätietoisesti ottaakseen sen minkä luonto on häneltä kieltänyt.

Silloin puhutaan perseen saannista.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Voiko nainen saada persettä?
« Vastaus #21 : Joulukuu 27, 2020, 16:12:42 »
Kyllä minä ainakin olen antanut naiselle persettä, joten kyllä - nainen voi saada persettä. Saa hän sitten naisen tai miehen persettä.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Voiko nainen saada persettä?
« Vastaus #22 : Joulukuu 27, 2020, 17:23:52 »
Nainen voi saada persettä, mutta ei minulta.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Voiko nainen saada persettä?
« Vastaus #23 : Joulukuu 27, 2020, 17:36:11 »
Kyllä kiitos ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Voiko nainen saada persettä?
« Vastaus #24 : Joulukuu 28, 2020, 13:44:18 »
^^ Oikeastaan mä en määrittelisi saamista pelkästään siihen, että penetroituu jonnekin. Ellei puhuta nimenomaan siitä sisäisestä alueesta, perse ja pillu kattaa aika laajan alueen ihmisen ulkopintoja. Jos mä vaikka nuolen jonkun pillua, niin koen "saaneeni" pillua, jos olen tehnyt sen omasta halustani, niinkuin aina olenkin.  ;D

Näyttää menevän samaan suuntaan kuin kemioiden kohtaamis -ketjukin, ihmiset ymmärtävät termin hyvin eri tavoilla.

Mulle tämä Anniinan määritelmä nappaa parhaiten. Saat seksiä, persettä, pillua, munaa...
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Voiko nainen saada persettä?
« Vastaus #25 : Joulukuu 28, 2020, 15:07:57 »
^ Aivan... Ja jos mä saan esimerkiksi suklaata, niin ei mun tarvi siihenkään penetroitua. Suklaa penetroituu minuun, pieninä paloina.  ;D

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1166
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Voiko nainen saada persettä?
« Vastaus #26 : Tammikuu 07, 2021, 21:37:10 »
No mutta eikö perseen/pillun/munan saaminen ole sama asia kuin SCORE? Eli jos halusit ja sait seksiä, niin kyllä silloin voit muotoilla asian niin että sait persettä, olit sitten munallinen tai munasarjallinen tai mitä tahansa.
You and me, part-time lovers