Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miksi hupakoihin / mitä haet?  (Luettu 10833 kertaa)

Poissa PapaRomeo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi hupakoihin / mitä haet?
« Vastaus #20 : Marraskuu 06, 2020, 11:41:37 »
Helppoahan hupakoissa käyminen kyllä on.

Itselleni on vaan käynyt niin etten jaksa siviilipuolella oikein  mitään edes yrittää. Tinderissä profiili ei ole ollut näkyvissä moneen kuukauteen puhumattakaan että hommaisin maksuversion jolla voisi oikeasti saada jotain järkeviä matcheja.

Välillä kaipaisi läheisyyttä jota ei hupakoilta kuitenkaan paljoa saa

Poissa littlewan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi hupakoihin / mitä haet?
« Vastaus #21 : Marraskuu 07, 2020, 13:34:07 »
Helppoa seksiä ja fantasioiden toteuttamista sellaisten naisten kanssa joista voi vaan haaveilla siviilielämässä.

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Miksi hupakoihin / mitä haet?
« Vastaus #22 : Marraskuu 11, 2020, 00:32:59 »
Yksinkertaisuuden takia. ”Terve! Olisin ollut halukas tulee bylsimään sinua tänään vaikka kello 19.” Siihen joko saa vastauksen tai sitten se tulee viiveellä, kun säkit on jo käyty tyhjentämässä jonkun muun luona.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1187
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi hupakoihin / mitä haet?
« Vastaus #23 : Marraskuu 11, 2020, 01:25:06 »
Hupakointi on mukava tapa tehdä pieni irtiotto arjesta.

Juuri näin, tapaaminen mukavan ja kauniin naisen kanssa tuo hieman luksusta arjen keskelle. Vähän kuin söisi ravintolassa hyvän pihvin tai kävisi hyvän bändin keikalla. Joskus olen pohtinut, pitäisikö hupakoinnin olla olla jotain enemmän, mutta lopulta itselleni kyse on vain rentoutumisesta ja itsensä hemmottelusta, ehkä jollain tapaa myös palkitsemisesta. Sellaistahan me kaikki tarvitsemme aina joskus.

Poissa PervoJorma

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi hupakoihin / mitä haet?
« Vastaus #24 : Marraskuu 21, 2020, 15:13:48 »
Ensisijaisesti voi varata tietyn ajan itselleni ja sen jälkeen tietää, että ei synny mitään jälkipeliä. Voi siis huolella keskittyä nautintoon ja tietää etukäteen korvauksen määrän. Ei tule ylimääräistä ongelmaa.

Omia fantasioita voi vapaasti toteuttaa. Sen lisäksi melkein poikkeuksetta siviilipanot haluavat miehen, joka ottaa ns. ohjat käsiin. Hupakoiden luona toivonkin hommia yleensä siten, että hupakko vie ja minä vikisen (nautinnosta).

Varsinkin jotkut ulkolaiset neitoset on myös sellaisia herkkuja, että ei hirveän usein vastaavaa ole siviilissä tullut hoideltua. Siihen vielä aktiivinen ja sopivasti kinky asenne hommaan, niin "take my money!".

Poissa Aallonpohja

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi hupakoihin / mitä haet?
« Vastaus #25 : Joulukuu 19, 2020, 15:25:47 »
Itse olen tätä kysymystä pyöritellyt päässäni. En ole siis vielä käynyt hupakoissa, mutta viimeisen kuukauden kuitenkin asiaa tosissani pohtinut ja jahkaillut. En kuitenkaan ole tehnyt mitään päätöstä vielä sillä mielipide asiaan vaihtuu jatkuvasti.

Poissa Heka75

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi hupakoihin / mitä haet?
« Vastaus #26 : Joulukuu 19, 2020, 18:45:56 »
Kyllä mä käyn maksullisissa lähinnä saadakseni hyvää suuseksiä, jonka aikana saa ainoastaan nauttia ja katsella kaunista naista siinä työn touhussa.

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 232
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi hupakoihin / mitä haet?
« Vastaus #27 : Joulukuu 19, 2020, 20:14:54 »
Kaveri sanoi että käy hupakoissa vaihtelun vuoksi. Minä käyn koska se on edullisempaa kuin elatusmaksu.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Miksi hupakoihin / mitä haet?
« Vastaus #28 : Joulukuu 19, 2020, 20:45:29 »
Kaveri sanoi että käy hupakoissa vaihtelun vuoksi. Minä käyn koska se on edullisempaa kuin elatusmaksu.
Ehkäisy on kuitenkin vaihtoehto. Ei tarvitse maksaa elatusmaksuja.

Poissa Mauno

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi hupakoihin / mitä haet?
« Vastaus #29 : Joulukuu 20, 2020, 10:10:24 »
Joskus aikanaan tuli harrastettua paljonkin irtosuhteita ja niistä yleensä on tapana jäädä kiinni..

Hupakoissa käynti helppoa ja vaivatonta.

Poissa Juhis

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi hupakoihin / mitä haet?
« Vastaus #30 : Joulukuu 20, 2020, 11:22:31 »
Ei ole aikaa/ taitoa? Skodata "irtodaameja" kuppiloista, maksettu lempi ei soittele perään. Kun löytää hyvän vakkarin parhaimmillaan se on melkein kuin kaverisuhde ilman kummankaan puolen velvoitteita. Toki vakkarin kanssa aina sovittava etukäteen, se suurin panetuspäivä ja tapaaminen ei aina kohtaa. Toki lämmin halailu poistaa työtressiä ja pussit tyhjinä olo on suorastaa edistää terveyttä :)

Poissa Taika Jim

  • Full Member
  • Viestejä: 133
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miksi hupakoihin / mitä haet?
« Vastaus #31 : Joulukuu 20, 2020, 12:28:42 »

1 Helppous. Puhelin kouraan ja soittelemaan listalta.
2 Vaihtelu. Voi aina halutessaan ottaa uuden huoran.
3 Ulkonäkö. Nuoria, kauniita, timmejä, meikattuja, isorintaisia naisia valtavasti tarjolla.
4 Palvelut. Nämä naiset paljon juttuja joita ei kannata kysyä tavalliselta naiselta.
5 Ei ylimääräistä säätöä. Homma koskee seksiä eikä tarvitse miettiä muuta.
Tossahan noita...

Poissa Turunturska

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi hupakoihin / mitä haet?
« Vastaus #32 : Joulukuu 21, 2020, 14:28:55 »
- Mikäli itse hoitaa velvollisuutensa, eli suorittaa maksun ja kohtelee hupsua kunnioittavasti on saanti hyvällä tasolla
- Mahdollisuus kokea jotakin uutta
- Vaihtelu ihan oikeasti virkistää :)
- Itsensä palkitseminen immateriaalisella lahjalla palvelun muodossa (eikös tämä ole nykyään kestävän kehityksen mukaista?)
- Mahdollisuus päästä kokemaan jotakin unohtumatonta erittäin kauniiden naisten kanssa

Tässä nyt muutama syy, jotka ensimmäisinä tulivat mieleeni... :xmas:

Poissa Boleynground

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miksi hupakoihin / mitä haet?
« Vastaus #33 : Joulukuu 21, 2020, 14:48:40 »
Seksi, naisen seura ja läheisyys.
Olen ulkoistanut nämä kokonaan hupakoiden varaan vuodesta 2014.
Jos haluan tingata ja vängätä naisen kanssa niin siihen mulla on tytär ja 3 suomenhevostammaa :)
Rahalla saa onneksi pösilöki

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi hupakoihin / mitä haet?
« Vastaus #34 : Joulukuu 22, 2020, 20:12:20 »
Mä mietin tosipitkään ja ihan varma en ole, mutta...haluan pelata ristinollaa*pillua* tai monipolia*pillua*...en vielä tiedä ihan varmaksi*pillua*...

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Miksi hupakoihin / mitä haet?
« Vastaus #35 : Joulukuu 22, 2020, 20:20:37 »
Kyllä mulla on joka kerta sellainen sisäinen roolileikki päällä, että menen "tyttöystävän" luokse harrastamaan seksiä. Vähä silleen perhosia vatsassa.

Joskus siellä on vastassa tyttöystävä, joskus avovaimo ja joskus vaimo. Vähä niinku parisuhteessa. Vaikka olet miten hyvällä tuulella, niin koskaan et voi tietää kun kotiin menet, että oletko miten pitkään. Kotoa vaan ei pääse pois..

-Tyttöystävä=kiihkeää seksiä, vähän sellaista salaista.
-Avovaimo="pane nyt sitten kun kerran tulit".
-Hirveä vittuilu heti ovella, vie rahat eikä saa piparia.

Onneks ei oo noita vaimo tapauksia sattunu..

Poissa Hitpaydirt

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi hupakoihin / mitä haet?
« Vastaus #36 : Joulukuu 27, 2020, 13:34:53 »
Saa pienen tovin, tai oikeastaan, snadi annos tyttöystävää.

Tässä sällissä on joku asia fundamentaalisesti vinksinvonksin, ja ei mimmit yksinkertasesti viihdy seurassa.
Jonku tuhannen tuntia pähkäilly mikä vois olla, mutta ku en tajua.
TOP 3 vaihtoehdot todennäkösyys -otannalla:
-Tylsä
-Tylsä
-Ruma

Noh, seksiä en ees pysty harrastaa heidän kans. Samantien nään itteni jonain hirviönä.
Aivan irrationaalista silleen, että tuskin hammaslääkärikään suoranaisesti haluu mun leegoja räpistellä, mutta sepä on 'hyväksyttävä palvelu'.
Mimmi joutuu antaa jotain itestään. Tittidii, palvelu sekin on ja tiedän, mutta en voi elää tiedon kanssa.
 
Niin, pulitan siitä sitten että, hitollisen mutkikkaan selityksen jälkeen, saa hetken katella jotai kaunista ja pitää huulia sileällä iholla, jopa hiukan hieroa niskaa.
Kelaan että hieronta se vaan on, ei hän siitä vahingoitu kun itseasiassa jollekkin he varmaan maksavat kynsienlaitosta, ja nyt saa ilmatteeks fysiatrisen, vaikkaki heikon suorituksen, mutta kuitenkii. A Good Lie.

Poistuttua vollotan pidankaulukset märiks, yksin jälleen, mutta se romahdus hälvenee ajan kanssa ja joku hetki, tai jokuhetki yhteenkö... alkaa kattelee löytyiskö södee pimua. 



Santa Claus is coming, but not necessarily to town.

Poissa hb1

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi hupakoihin / mitä haet?
« Vastaus #37 : Joulukuu 27, 2020, 14:24:55 »
Niin kuin sanonta menee, itseäni ei tuo pillupaska kiinnosta yhtään. Kamala työ jahdata jotain 3/10:ejä kun siitä nätimmät ovat poissuljettu joka tapauksessa. Ei kiinnosta ei pätkän vertaa tämmöistä kohtuullisen introverttistä. Hupakot ovat paras ratkaisu sitten viipaloidun omenan: pillua ilman pillupaskaa.  :weightlifting:

Poissa Homer1000

  • Newbie
  • Viestejä: 19
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miksi hupakoihin / mitä haet?
« Vastaus #38 : Joulukuu 28, 2020, 14:24:01 »
Naisen hellyyttä kosketusta läheisyyttä. Miehenä sinkku olen yksin asun ja nuo edellä mainitut asiat ovat syynä miksi hupakoihin palveluita käytän. Minulle seksi ei kaikkein tärkein asia ole näissä kuvioissa.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miksi hupakoihin / mitä haet?
« Vastaus #39 : Joulukuu 28, 2020, 17:49:30 »
Saa pienen tovin, tai oikeastaan, snadi annos tyttöystävää.

Tässä sällissä on joku asia fundamentaalisesti vinksinvonksin, ja ei mimmit yksinkertasesti viihdy seurassa.
Jonku tuhannen tuntia pähkäilly mikä vois olla, mutta ku en tajua.
TOP 3 vaihtoehdot todennäkösyys -otannalla:
-Tylsä
-Tylsä
-Ruma

Noh, seksiä en ees pysty harrastaa heidän kans. Samantien nään itteni jonain hirviönä.
Aivan irrationaalista silleen, että tuskin hammaslääkärikään suoranaisesti haluu mun leegoja räpistellä, mutta sepä on 'hyväksyttävä palvelu'.
Mimmi joutuu antaa jotain itestään. Tittidii, palvelu sekin on ja tiedän, mutta en voi elää tiedon kanssa.
 
Niin, pulitan siitä sitten että, hitollisen mutkikkaan selityksen jälkeen, saa hetken katella jotai kaunista ja pitää huulia sileällä iholla, jopa hiukan hieroa niskaa.
Kelaan että hieronta se vaan on, ei hän siitä vahingoitu kun itseasiassa jollekkin he varmaan maksavat kynsienlaitosta, ja nyt saa ilmatteeks fysiatrisen, vaikkaki heikon suorituksen, mutta kuitenkii. A Good Lie.

Poistuttua vollotan pidankaulukset märiks, yksin jälleen, mutta se romahdus hälvenee ajan kanssa ja joku hetki, tai jokuhetki yhteenkö... alkaa kattelee löytyiskö södee pimua.

Melkoisen karu teksti! Sun tylsä/ruma -listalta puuttuu se tärkein, itseluottamuksen puute. Suosittelen kokeilemaan harrastusta joka kiinnostaa sua ja jossa on mukana naisia. Se tylsä voi muuttua kun löytyy yhteinen mielenkiinnon kohde ja on paljon naisia joille ulkonäkö on merkityksetön kun yhteinen sävel löytyy.

Hupakkokäynneillä aloittaisin siitä, että unohdat 'hitollisen mutkikkaat selittelyt' ja kerrot tilanteesi niin rehellisesti kuin pystyt. Kaikki pt:t eivät varmaan tunne oloaan kotoisaksi tällaisen terapeuttisen palvelun antajana, mutta ollessasi rehellinen päädyt helpommin sellaiselle jolle tuo on ok ja vältät tilanteet jossa pt tuntee olonsa epämielyttäväksi ja sinä vahvistat mielikuvaa itsestäsi jonain vastenmielisenä.

Sovi, että pt ottaa ohjat. Hän ohjaa kättäsi jolloin varmasti ei mene minnekään mikä olisi hänelle epämiellyttävää. Jos pelkäät omia reaktioitasi, niin sovi joku turvasana jolloin ei mennä pidemmälle. Tapaamisella myös asiakas asettaa rajat.

Unohda ajatus, että pt 'antaa jotain itsestään'. Se mitä hän tekee kanssasi on hänen päätöksensä. Vaikka kosketus olisi sinulle merkityksellinen kokemus, niin pt:lle se ei ole (eikä se johdu sinun huonoudestasi). Parhaassa tapauksessa pt:lle voi olla hieno kokemus jos esim. onnistuu auttamaan sinua avaamaan tunnelukkoja.

Kokonaan toinen kysymys on onko hupakoilla käynti se mitä tarvitset. Se ei ole apu yksinäisyyteen tai parisuhteen kaipuuseen. Märkä paidankaulus tapaamisen jälkeen on huono merkki. Normaalin 'taivaallista seksiä upeiden naisten kanssa' lisäksi maksuseksin avulla voi oppia kosketusta, naisen kanssa olemista ja avata niitä tunnelukkoja, yleensäkin seksistä ja omasta seksuaalisuudestaan sekä valmistaa itseäsi kohtaamaan 'se oikea', mutta tämä sinun pitää miettiä itse.
#maksuseksionihanaa