Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Klitoris – Historiaa, tutkimusta ja myyttien murtamista  (Luettu 8749 kertaa)

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Klitoris – Historiaa, tutkimusta ja myyttien murtamista
« Vastaus #20 : Marraskuu 02, 2020, 23:49:30 »
Vinkkejä klitoriksen kosketteluun yms? Mitä virheitä miehet yleensä tekee ja mitä toivot että voisi tehdä eri tavalla?

Vinkki 1: kannattaa muistaa, että se klitoriksen pää on tosiaan vain sen pää, eli valtaosa nautintoelimestä on piilossa siellä häppäreiden alla

Vinkki 2: kannattaa muistaa, että jos kohdehenkilö ei ole valmiiksi riittävän kiihottunut, siihen klitoriksen päähän kannattaa varmuuden vuoksi koskettaa about samalla voimakkuudella kuin koskisit omaan silmääsi (eli ihan toooodella varoen)

Vinkki 3: klitoriksen jalat on samaa kamaa kuin sun peniksen varsi eli paisuvaista, eli niiden hierominen tuntuu keskimäärin aika kivalta, ja koska tosi harva tajuaa tätä, saatat saada irtopisteitä, jos tajuat

Vinkki 4: lisää liukkaria

Vinkki 5: pehmeät, isot liikkeet toimii vulvan alueella keskimäärin suuremmalla todennäköisyydellä kuin pistemäinen paine tai kiihkeä hinkkaus

Vinkki 6: anna tyypin ratsastaa ja hinkata koko klitta-aluettaan siinä sun alavatsaasi vasten, niin koko klitoris saa stimulaatiota vähän sekä sisä- että ulkokautta


Olen vuosien saatossa huomannut, että reiteni onälillä toiminut yllättävän hyvin ratsastuksen kohteena.   :)
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 551
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Klitoris – Historiaa, tutkimusta ja myyttien murtamista
« Vastaus #21 : Marraskuu 03, 2020, 05:19:33 »
tulee mieleen koulussa saatu seksivalistus. kun opettajina oli mm. viisi kymppien vanhapiika,
jonkun hermovaurion sodassa saanut miesope, voi kuvitella sen opetuksen tason. ei paljon
klittoreista kerrottu. itte se on kaikki pitänyt opetella omin pikku kätösin... semmosta
tuhraamista se sitten oli poikasena. onneksi naiset on auliisti opastaneet.

ps. tää ketju on muuten ihan vitusta. ;D
Eipä tää ihmisen biologia koulussa paljon sen valistavampaa ollut joskus vielä vuonna 1987. "Se on kaunis tapahtuma kun siittiö kohtaa munasolun". Ope tais olla joku vanha taistolaismuija ;D

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 144
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Klitoris – Historiaa, tutkimusta ja myyttien murtamista
« Vastaus #22 : Marraskuu 03, 2020, 13:00:12 »
Klitoriksessa on 8 000 hermopäätettä, mikä on tuplasti verrattuna peniksen päähän. Tämä auttaa toivon mukaan hahmottamaan hieman paremmin kyseessä olevan todella herkkä kohta. Yleispäteviä neuvoja on tosiaan hankala antaa tässäkään asiassa, koska jokainen klitta ja jokainen nainen on yksilö, ja mieltymykset voivat erota radikaalistikin. Tosin, aina on parempi aloittaa varovaisesti ja hellästi! Sitä nopeutta ja voimaa kun voi aina lisätä täsmäämään ko. naisen toiveita. Tilanne on täysin eri, jos klitan työstäminen aloitetaan liian kovakouraisesti. Tehtyä vahinkoa ei saa pois, ja pahimmillaan jo yhdellä puraisulla tai imaisulla tehdään klitta työkyvyttömäksi koko loppupäiväksi. Tai näin se on ainakin itselläni. En muutenkaan pidä yhtään imemisestä saatika hampaista. Hellää ja pehmeää nuolemista kiitos, ja siinä vaiheessa jos kaipaan enemmän painetta, voin työntää lantiotani tiiviimmin nuolijaa kohden.

Toinen yleispätevä neuvo on tietty se kuuluisa keskustelu: kumppanin toiveista kysyminen ja saatujen neuvojen noudattaminen.
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Klitoris – Historiaa, tutkimusta ja myyttien murtamista
« Vastaus #23 : Marraskuu 03, 2020, 13:04:26 »
..pahimmillaan jo yhdellä puraisulla...

Puraisulla!!?? 😱😱 Siis pureeko joku??
Amator

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Klitoris – Historiaa, tutkimusta ja myyttien murtamista
« Vastaus #24 : Marraskuu 03, 2020, 14:28:47 »
^ Voi kyllä. Valitettavasti näitäkin on tullut vastaan. Kaikki liian kova käsittely, parransängen hinkkaaminen, imeminen, ei jatkoon.
Yhdelle asiakkaalle jouduin sanomaan että hän ei enää saa nuolla koska hänen nuoleminen muistutti enemmän nälkäisen rottweilerin hyökkäystä lihapullan kimppuun kuin suuseksiä, eikä ohjeistaminen auttanut. Se oikeasti sattui!
Suurin osa asiakkaista onneksi on oikein toivottuja nuolijoita  :P 

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 128
  • * Kelpo kaveri
Vs: Klitoris – Historiaa, tutkimusta ja myyttien murtamista
« Vastaus #25 : Marraskuu 03, 2020, 14:38:03 »
Kyllähän koulun oppikirjoissa tuli opittua klitoriksen merkitys ja sen sijainti. Juuri sen herkkyys ja monimutkaisuus on saanut minut aina varovaiseksi näissä hommissa. Se on hankala kohta käsitellä, koska se vaihtelee jokaisen ihmisen mukaan. Joillakin se on hyvin herkkä ja joillakin vähemmän. Joillakin se sijaitsee ihon alla, joillakin se on näkyvillä.

Juuri sen takia lähes aina jätän sen stimuloimatta ja keskityn muuhun kohtaan, jottei mene liian säätämiseksi. Esimerkiksi nuolemisessa, jätän pillun yläosan aina nuolematta ja keskityn ennemmin sen keski- ja alaosaan. Eli suunnilleen emättimen kohdalle, mikä ei ainakaan tuota kipua kellekään. Ei varmaan moni sihteeri saa siitä niin paljon mielihyvää, mutta itse saan kun minulle se maku ja fiilis on sama kuin tekisi sen klitorikselle.  ;)

Itse haluaisin vielä kysyä neideiltä miehen alapään karvoituksen merkitystä, kun klitoris hinkkautuu niitä vasten esim. ratsastus- ja saarnaaja-asennossa. Pitääkö paikkaansa, että pieni lisäkarvoitus olisi eduksi verrattuna täysin posliiniin?

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 144
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Klitoris – Historiaa, tutkimusta ja myyttien murtamista
« Vastaus #26 : Marraskuu 03, 2020, 18:49:39 »
^^Repesin tuolle lihapullan kimppuun hyökkäävälle rottweilerille. Tiedän NIIN tarkalleen, mitä tarkoitat :D Mutta eihän se oikeasti itse tilanteessa naurata tippaakaan.

Mitä tulee kysymykseen miehen alapääkarvoituksesta, niin ainakaan itse en ole huomannut sillä olevan minkäänlaista merkitystä. Oma lukunsa on tietty karkea sänki. Sen hinkkaaminen on inhottavaa, on se sitten naamassa tai alapäässä.
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Klitoris – Historiaa, tutkimusta ja myyttien murtamista
« Vastaus #27 : Marraskuu 03, 2020, 19:54:39 »
Klitoriksessa on 8 000 hermopäätettä, mikä on tuplasti verrattuna peniksen päähän. Tämä auttaa toivon mukaan hahmottamaan hieman paremmin kyseessä olevan todella herkkä kohta. Yleispäteviä neuvoja on tosiaan hankala antaa tässäkään asiassa, koska jokainen klitta ja jokainen nainen on yksilö, ja mieltymykset voivat erota radikaalistikin. Tosin, aina on parempi aloittaa varovaisesti ja hellästi! Sitä nopeutta ja voimaa kun voi aina lisätä täsmäämään ko. naisen toiveita. Tilanne on täysin eri, jos klitan työstäminen aloitetaan liian kovakouraisesti. Tehtyä vahinkoa ei saa pois, ja pahimmillaan jo yhdellä puraisulla tai imaisulla tehdään klitta työkyvyttömäksi koko loppupäiväksi. Tai näin se on ainakin itselläni. En muutenkaan pidä yhtään imemisestä saatika hampaista. Hellää ja pehmeää nuolemista kiitos, ja siinä vaiheessa jos kaipaan enemmän painetta, voin työntää lantiotani tiiviimmin nuolijaa kohden.

Toinen yleispätevä neuvo on tietty se kuuluisa keskustelu: kumppanin toiveista kysyminen ja saatujen neuvojen noudattaminen.

Mulla tuli hassu dejavu fiilis tuosta sannahunajan kirjoituksesta ja ajattelin että olen nähnyt jotain vastaavaa joskus. No minähän olin itse kirjoittanut tämmöistä tuonne pillun nuolenta ketjuun 😀

Aloitan itse ihmettelyllä ja saarnalla.
Venla tuolla toisessa ketjussa kiitteli turskia siitä että klitorista purevia asiakkaita ei ole näkynyt pitkään aikaan.
Siis mitä vittua. Pureeko joku klitorista. Älkää nyt hyvät ihmiset purko sitä. Knoppitietona semmonen fakta, että klitoriksessa on n. 8000 hermopäätä ja vertailukohtana esim. peniksessä on n.4000 siis koko peniksessä. Siitä voi vähän ajatella miltä se pureminen saattaa tuntua.
Muutenkin se nappula on äärimmäisen herkkä ja vaatii hellää kosketusta ja toinen juttu että älkää herrat missään nimessä hinkatko sitä koskaan kuivana eli liukkaria tai sylkeä kehiin niin saadaan hyvä ja mukava tunnelma naiselle aikaan :)
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Klitoris – Historiaa, tutkimusta ja myyttien murtamista
« Vastaus #28 : Marraskuu 04, 2020, 13:40:15 »
En vielä lukenut koko juttua, mutta mulla on merkittävä omakohtainen asia kerrottavana. Klitorikseni pieneni vaihdevuosien myötä. Nyt klitoris on pienempi, se ei paisu niin paljoa, mutta pienemmässä on isompi tunto. Joten +50 naisen klitoris tarvitsee todella hellän ja ympärillä pyörivän hyväilyn, koska tunto on keskittyny yhä pienempään pintaan. Ja kaikkiha tietää, että naisen nautinto on ympäriämpäri koko vaginaa.

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Klitoris – Historiaa, tutkimusta ja myyttien murtamista
« Vastaus #29 : Marraskuu 04, 2020, 15:03:08 »
Vinkkejä klitoriksen kosketteluun yms? Mitä virheitä miehet yleensä tekee ja mitä toivot että voisi tehdä eri tavalla?

Mä kommunikoin seksikumppanille tarvittaessa suoraan miten haluan et muo käsitellään. Yleisimmät virheet on liian kova/terävä paine ja terävät/karkeat osat (kynnet, kynsinauhat, sänki). On hyvä muistaa et toi klitoriksen alue ja ne limakalvot siinä ympäristössä on todella tuntoherkkiä, eli voit miettiä miltä tuntuisi vetää hiekkapaperilla tai terävillä kynsillä kovalla paineella frenulumiin. Mä pystyn tuntee jopa kielen makunystyrät tolla mun alapäällä eli jopa kielellä liian kovaa/terävästi painamalla se tuntuu enemmän hankaamiselta kuin nautinnolliselta. Onneksi jengi ottaa ohjeistuksen hyvin eikä loukkaannu.

Hirveintä ikinä on jos pillua imee terävien hampaiden väliin. 😬

Eli yleisiä neuvoja olisi et mahdollisimman kevyt paine, mielummin liian hellä kuin liian kova kosketus, vältä terävien osien osumista tuonne alueelle (suu mielellään silleen pehmeästi auki et vaan huulet+kieli on kosketuksissa eikä sänki).

Peräänkuulutan toki kommunikaatiota, naiset sanokaa suoraan jos tuntuu pahalta. En usko et yksikään nuoleva mies haluaa teitä satuttaa vaan yleensä pointti on päinvastoin.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 04, 2020, 15:13:18 kirjoittanut NinniNeiti »
Thank you 🙏🕊️

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Klitoris – Historiaa, tutkimusta ja myyttien murtamista
« Vastaus #30 : Marraskuu 04, 2020, 15:23:26 »
Pitkät kynnet romuttavat koko aktin.

Lyhyet, puhtaat kynnet ovat nautinnon takuu.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Klitoris – Historiaa, tutkimusta ja myyttien murtamista
« Vastaus #31 : Marraskuu 04, 2020, 18:04:20 »
Ooh, paras ja kiinnostavin aihe ja ilahduttaa kuinka moni maksuseksin tarjoaja on jakamassa tietoutta sitä janoaville! Ansaitsisitte jonkin kansanvalistuspalkinnon!

Itse muistan vielä yllättävän hyvinkin sen hetken, kun löysin klitorikseni. En ollut vielä lainkaan kiinnostunut pojista, yhdynnästä tai muusta partnerin kanssa tehtävistä seksijutuista puhumattakaan, mutta jostain vain tuli ns. pakottava tarve laittaa kätensä pikkuhousuihinsa ja alkaa koskettelemaan tuota tiettyä kohtaa jalkovälissäni. Ihan kuin se olisi kutsunut kiinnittämään itseensä huomiota. Olin tuolloin 13- tai 14-vuotias. Klitoriksen koskettaminen tuntui hauskan kihelmöivältä ja kun sitä jatkoi, alkoi tuntumaan jännää paineen tunnetta. No eihän siinä mennyt montaakaan minuuttia, kun tapahtui purkautuminen. Vartaloni nyki, jalat tärisivät. Mikä on tämä ihana, ennenkokematon tunne? Haluan lisää! Siitä se sitten alkoikin, säännöllinen itsensä hyväily ja oman vartalonsa rakastaminen. Klitoris on henk.koht. edelleen tärkein ja varmin väylä nautintoon.

Mä tykkään klitoriksestani ja se on herkkääkin herkempi. Pystyn saamaan orgasmin ilman stimulointiakin mielikuvien voimalla nopeasti. Yksi kerta ei riitä, vaan useampi menee ihan heittämällä, eikä tämä ole mikään mainos, jos joku sellaista epäilee.

Nyt alkoi sannahunaja ja Hottis puuma kiinnostamaan! ;D

Vinkki 1: kannattaa muistaa, että se klitoriksen pää on tosiaan vain sen pää, eli valtaosa nautintoelimestä on piilossa siellä häppäreiden alla

Vinkki 3: klitoriksen jalat on samaa kamaa kuin sun peniksen varsi eli paisuvaista, eli niiden hierominen tuntuu keskimäärin aika kivalta, ja koska tosi harva tajuaa tätä, saatat saada irtopisteitä, jos tajuat

Kiitos ohjeista! Näistä voisi tehdä 6 vinkin huoneentaulun :D

Nuo 1 ja 3 ovat askarruttaneet jo pitkään, minulle ei ole selvinnyt missä kohtaa siellä ne nautintoelimen piilossa olevat lonkerot menevät? Hyvä kun onnistuisin löytämään kaikilta sen 'näkyvän' osan ;D  Kun sitä kokemattomuuttaan hivelee varmuuden vuoksi joka puolelta (ja kun se koko lantionseutu on niin IHANA aivan kaikkialta!), niin jonkun pt:n kanssa osuu välillä oikeisiinkin kohtiin ;D Ja ehkä siihen saa hieman edgeily-meininkiä kun ei ole koko ajan saman kohdan kimpussa. ;D Perkele kun alkaa tekemään mieli! :-*

En usko et yksikään nuoleva mies haluaa teitä satuttaa vaan yleensä pointti on päinvastoin.

Todellakin! Oi se hetki kun nainen neuvoo mikä tuntuu hyvältä! :-* Olen saavuttanut luottamuksen, että kanssani rentoutuu, tuntuu hyvältä ja nainen haluaa nauttia kanssani. Ollaan matkalla syvempiin vesiin! :-* :-*

Ja sekin on tullut opittua, että klitatkin ovat yksilöitä, kuten kantajansakin. Toiset tarvitsevat hyvin hellää kosketusta, toiset vähän kovempaa painetta ja nopeampaa tahtia. Tuon oppimiseen meni kyllä pitkä aika. Mutta ihan voin tässä julkisesti kehua, etten muista montaa kumppania, joka ei tuolla stimulaatiotekniikalla olisi omaansa saanut, olipa raha vaihtanut omistajaa tai ei. ”Uuuuh, lähtee kohta kynnet varpaistaaahhh...” on ehkä parasta, mitä mies voi kuulla. Tosin silloin ois varmaan pitänyt pyytää puolet seteleistä takaisin 8) ::)

'On pimeä korpi ja kivinen tie', mutta tuolle polulle menossa hitaasti mutta varmsti! Oppia löytämään useamman kanssa ne namuset nyanssit. :-* Toivottavasti löytyy paljon ihania enkeleitä jotka 'vierellä käy' ;D

Näin iäkkäämmälle äijälle, joka ei ole koskaan ollut kylän kuuluisin panomies, molemminpuolisen intohimon ja nautinnon hetket upean pt:n kanssa ovat kuitenkin harvinaista herkkua ja sellaista ilotulitusta ja mannaa taivaasta, että ei tulisi mieleenikään pyytää seteleistä takaisin, päinvastoin!
#maksuseksionihanaa

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Klitoris – Historiaa, tutkimusta ja myyttien murtamista
« Vastaus #32 : Marraskuu 05, 2020, 08:24:13 »
Tärkeällä asialla! Klitoris on tosiaan n. 90% kehon sisälle piiloon jäävä elin, jonka tarkoitus on tuottaa nautintoa. Näkyvissä on yleensä klitoriksen pään kärkiosa, kaikilla ei sitäkään, vaan saattaa tuntua jotain ”kovempaa” päällimmäisen ihokerroksen alla. Toisilla on selkeästi ihopoimusta muodostunut huppu kärkiosan yllä, joka on verrattavissa esinahkaan. Toisilla se on jopa liikuteltavissa.

Ja koska luonto on valtavan monimuotoinen, perinteisen ”pippeli”- ja ”pimppiklitoris”-kuvaston väliltä voi löytyä ihan.mitä.tahansa. Kannattaa siis muistaa, että nämä sukuelimien perusosat kaikilla ihmisillä muodostuu aika samoista osista, ja kukaan ei lopulta tiedä, miksi ne muodostuvat juuri sellaisiksi kuin muodostuvat. Puhutaan yleensä intersukupuolisuudesta, kun syntymässä ei olekaan sukuelimien perusteella selvää, laitetaanko vastasyntyneelle ”tyttö” vai ”poika” leima papereihin.

[Lyhyesti intersukupuolisuudesta]
Seta ry:
Intersukupuolisuus tarkoittaa joukkoa erilaisia kehon variaatioita, joissa sukupuolitetut piirteet, kuten kromosomit, sukuelimet tai hormonitoiminta eivät ole yksiselitteisesti nais- tai miestyypilliset. Intersukupuolisuus on luonnollista kehollista vaihtelua ja tekee näkyväksi sen, että ihmisiä ei voi biologisestikaan luokitella kahteen toisensa poissulkevaan sukupuoleen.
Riippuen siitä mikä määritelmistä valitaan, arvio suomalaisten intersukupuolisten ihmisten määrästä vaihtelee 1200–93 000 ihmisen välissä. Eri arvioiden mukaan Suomessa syntyy vuosittain noin 10–850 intersukupuolista lasta. [10 pohjaa lähinnä ulkonäöllisesti ”selkeisiin”]

Sitten itse klitorikseen. Freud lärpätti paskaa ja heitti vettä myllyyn, toisaalta sen kautta osittain kehitettiin vibraattorit, jee! Toisaalta, sen takia istuu tiukassa vaikka minkälaista paskaa, ja sen takia mm. klitoris on ainoita elimiä, jonka hermoverkostoa ei ole edelleenkään valtaosassa lääketieteellisiä oppikirjoja. Siis vuonna 2020:kään. Öpaut jokaiselle muulle hermolle kun löytyy ihan oma nimikin kehosta.

Kuvista jokainen voi itse katsella klitoriksen sijaintia sisäpuolella suurin piirtein. Se voi olla kallellaan, kellallaan, yleensä muun luonnon mukana epäsymmetrinen jne. Pointti kuitenkin se, että klitoris koostuu monesta osasta, ja sitä voi stimuloida tooooooodella monesta eri kohdasta kehoa. Kannattaa pohtia tätä myös sormettaessa. Pelkkä rynkyttäminen kuin yrittäisi päästä läpi kohdunkaulaan ei tunnu hirveän kivalta, varsinkaan kun tarjolla olisi paljon herkumpiakin juttuja. Kuvissa on eri osien nimet, joita googlaamalla niistä saa taas lisätietoa 🤗
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Klitoris – Historiaa, tutkimusta ja myyttien murtamista
« Vastaus #33 : Marraskuu 05, 2020, 14:37:53 »
Tämähän käy mielenkiintoiseksi! ;D

Jos noiden piiloon jäävien paikkojen stimulointia haluaisi kokeilla, niin löytyykö bulb of vestibule helpommin esim. sisempien häppäreiden sisä vai ulkopuolelta? Entä crus, sisempien ja ulompien häppäreiden välistä, ulompien päältä vai jopa nivustaipeesta? Onko ne kuinka lähellä ihon pintaa vai vaihteleeko sekin?

Kaiken tämän tietysti sotkee fysiologisten erojen lisäksi ne muut kudokset siinä ympärillä jotka tuskin tunnottomia ovat nekään ja lopuksi aivot joilla on oma käsityksensä mikä miellyttää.

Löytääkö naiset kuinka helposti nuo itseltään kun tietävät mitä siellä piilossa pitäisi olla?

Ehkä näistä ei enää mitään yleisohjeita nautinnon tuottamiseen saa aikaiseksi, mutta hei - jos näiden avulla keksii yhdenkin uuden tavan koskettaa joka toimii jonkun kanssa, niin  :-* :-* :-*
#maksuseksionihanaa

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 144
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Klitoris – Historiaa, tutkimusta ja myyttien murtamista
« Vastaus #34 : Marraskuu 05, 2020, 19:50:56 »
Peräänkuulutan toki kommunikaatiota, naiset sanokaa suoraan jos tuntuu pahalta. En usko et yksikään nuoleva mies haluaa teitä satuttaa vaan yleensä pointti on päinvastoin.

Amen, sister! Allekirjoitan tämän täysin, ei kenenkään pidä vain purra hammasta ja hiljaisesti kärsiä. Ja jos asiakas ylipäätään haluaa nuolla, niin kyllä se tehdään halusta tuottaa nautintoa. Tosi moni mies ihanasti itse pyytääkin neuvomaan, miten juuri minä tykkään tulla nuolluksi. :-*
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Klitoris – Historiaa, tutkimusta ja myyttien murtamista
« Vastaus #35 : Marraskuu 05, 2020, 22:53:57 »
Koulun seksuaalisuutta ja seksiä käsittelevät opinnot oli kyllä aika olematonta verrattuna siihen mitä on naisesta oppinut itse.

Kuuntelu on ehkä se tärkein asia. Nainen jos sanoo pitävänsä jostain tietyn tyylisestä stimuloinnista, niin sitä pitää ehdottomasti kuunnella.

Jokainen klitoris on erilainen ja se mikä toimii toisella ei välttämättä toimi toisella.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Klitoris – Historiaa, tutkimusta ja myyttien murtamista
« Vastaus #36 : Marraskuu 05, 2020, 22:58:20 »
^ Koulussa opin vaan sen että klitoris on suoraan saatanasta. Hyvä niin koska sen takia aloin palvomaan sitä (siis klitorista)
Why so fragile?

Poissa JennySnow

  • Full Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 120
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Klitoris – Historiaa, tutkimusta ja myyttien murtamista
« Vastaus #37 : Marraskuu 06, 2020, 15:40:08 »
Niin, klitorishan on pohjois-amerikkalaisen kansanuskon ja valistusopin mukaan ”devil’s doorbell” eli nk. paholaisen ovisummeri. Pitää olla varuillaan mitä kelloja sitä kilkuttelee! Ellei sitten hurahda Liftin kaltaiseksi palvojaksi.
💕 Inarin kanssa Sörnäisissä 5.-6.7.2023 🍑

Seuraavan kerran tavattavissa _aikaisintaan_ syyskuussa 🍂

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Klitoris – Historiaa, tutkimusta ja myyttien murtamista
« Vastaus #38 : Marraskuu 06, 2020, 16:36:45 »
^Nyt tuli Lumikilta mielenkiintoinen fakta. Olen tuota paholaisen ovisummeria soittelut ahkeraan, mutta aina kukaan ei ole tullut avamaan. Alan epäillä, onko paholaista olemassakaan?  ???   

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3995
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Klitoris – Historiaa, tutkimusta ja myyttien murtamista
« Vastaus #39 : Marraskuu 06, 2020, 17:56:28 »
Tänään tuli soiteltua tuota paholaisen ovikelloa.
Sain ohjeistusta käytöstä ja myös vastapuoli vaikutti tyytyväiseltä.
Kumppanin tyytyväiseksi saaminen on ainakin itselle iso juttu, osa nautintoa.
Saitin Bud Spencer